|
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| internet sux.......o nee...uuu...toch niet :p |
|
|
| Akira |
Miss p mischien word SENSATION wel een super feest en gooit roog meteen de beuk erin en gaan ze gewoon keihard beuken :D je weet nooit...en dat JEAN de beste set ooit draait en dat marco V ook enorm loopt te knallen....nou dan heb je toch een mooi avondje...
Maar ja of dat gaat gebeuren is natuurlijk de vraag hehehe |
|
|
| Robvef |
| Wishfull thinking Akira!!!! :D :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
Miss p mischien word SENSATION wel een super feest en gooit roog meteen de beuk erin en gaan ze gewoon keihard beuken :D je weet nooit...en dat JEAN de beste set ooit draait en dat marco V ook enorm loopt te knallen....nou dan heb je toch een mooi avondje...
Maar ja of dat gaat gebeuren is natuurlijk de vraag hehehe |
haha jaja, Jij droomt nog, hehe. Ik hoop dat het gaat gebeuren, hbben die pubers van TMF ook een leuke avond, maar ik denk het eerlijk gezegd niet joh |
|
|
| Akira |
| niet dat ik ga hoor jongens maar ik probeer miss p ff wat moed in te praten :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
niet dat ik ga hoor jongens maar ik probeer miss p ff wat moed in te praten :) |
haha ja dat heb je wel nodig lijkt mij |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha jaja, Jij droomt nog, hehe. Ik hoop dat het gaat gebeuren, hbben die pubers van TMF ook een leuke avond, maar ik denk het eerlijk gezegd niet joh |
pubers??? volgens mij is de gemiddelde leeftijf hier ook niet zo ontzettend hoog hoor!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
pubers??? volgens mij is de gemiddelde leeftijf hier ook niet zo ontzettend hoog hoor!! |
Nee das waar. |
|
|
| Miss Proximus |
| hallo....waar heb ik moed voor nodig?.......I'M IN IT FOR THE MONEY.........was dat nog niet duidelijk????? Maakt me geen uit of het nou wel of niet leuk wordt...ik krijg me loon toch wel! |
|
|
| Partyhardy! |
Dit las ik net op het SLAM forum(je kunt ook overdrijven;)!!!);
"on 6 June (21:03), Grassit wrote:
Ik denk dat het misschien een goed idee voor id&t is om binnen ook nog witte shirts te verkopen. Kun de mensen die niet in het wit gaan en er dus achter komen dat ze voor lul staan alsnog "Part of the night" worden.
perfect idee
ook:
nagellak
gel
spuitbussen
oorwarmers
petjes
lenzen
bloem
printpapier
en ga maar door
cu at sensation "
Wat een gezever zeg! Net alsof je als je niet in het wit komt voor lul zou staan! Verder vind ik de line-up helaas ook zeer tegenvallen! maar ja zoals Akira zegt; wishfull thinking!:p |
|
|
| Miss Proximus |
| alsof wishful thinking daar nog helpt man... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
pubers??? volgens mij is de gemiddelde leeftijf hier ook niet zo ontzettend hoog hoor!! |
klopt ja.. maar volgens mij kan je het tmf publiek niet vergelijken met de forum bezoekers..
weles naar de tmf awards gekeken? Gezien hoeveel (lelijke) gillende tina lezende kneusjes daar staan? Stel je dat soort mensen 2 jaar ouder voor dan heb je het sensation publiek...
Ta's: Ontwikkelt
Tmf'S: Ook ontwikkelt maar dan onderontwikkeld
Ta's: Smaak
Tmf's: Kunstmatige meeloperige smaak
Ta's: ontwikkeling in de muziek
Tmf's: ontwie?
Ta's: Toffe lui!
Tmf's: tssss |
|
|
|
|