return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
internet sux.......o nee...uuu...toch niet :p
Akira
Miss p mischien word SENSATION wel een super feest en gooit roog meteen de beuk erin en gaan ze gewoon keihard beuken :D je weet nooit...en dat JEAN de beste set ooit draait en dat marco V ook enorm loopt te knallen....nou dan heb je toch een mooi avondje...
Maar ja of dat gaat gebeuren is natuurlijk de vraag hehehe
Robvef
Wishfull thinking Akira!!!! :D :D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira
Miss p mischien word SENSATION wel een super feest en gooit roog meteen de beuk erin en gaan ze gewoon keihard beuken :D je weet nooit...en dat JEAN de beste set ooit draait en dat marco V ook enorm loopt te knallen....nou dan heb je toch een mooi avondje...
Maar ja of dat gaat gebeuren is natuurlijk de vraag hehehe


haha jaja, Jij droomt nog, hehe. Ik hoop dat het gaat gebeuren, hbben die pubers van TMF ook een leuke avond, maar ik denk het eerlijk gezegd niet joh
Akira
niet dat ik ga hoor jongens maar ik probeer miss p ff wat moed in te praten :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira
niet dat ik ga hoor jongens maar ik probeer miss p ff wat moed in te praten :)

haha ja dat heb je wel nodig lijkt mij
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Lex


haha jaja, Jij droomt nog, hehe. Ik hoop dat het gaat gebeuren, hbben die pubers van TMF ook een leuke avond, maar ik denk het eerlijk gezegd niet joh


pubers??? volgens mij is de gemiddelde leeftijf hier ook niet zo ontzettend hoog hoor!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jukx


pubers??? volgens mij is de gemiddelde leeftijf hier ook niet zo ontzettend hoog hoor!!


Nee das waar.
Miss Proximus
hallo....waar heb ik moed voor nodig?.......I'M IN IT FOR THE MONEY.........was dat nog niet duidelijk????? Maakt me geen uit of het nou wel of niet leuk wordt...ik krijg me loon toch wel!
Partyhardy!
Dit las ik net op het SLAM forum(je kunt ook overdrijven;)!!!);

"on 6 June (21:03), Grassit wrote:
Ik denk dat het misschien een goed idee voor id&t is om binnen ook nog witte shirts te verkopen. Kun de mensen die niet in het wit gaan en er dus achter komen dat ze voor lul staan alsnog "Part of the night" worden.

perfect idee
ook:
nagellak
gel
spuitbussen
oorwarmers
petjes
lenzen
bloem
printpapier
en ga maar door

cu at sensation "

Wat een gezever zeg! Net alsof je als je niet in het wit komt voor lul zou staan! Verder vind ik de line-up helaas ook zeer tegenvallen! maar ja zoals Akira zegt; wishfull thinking!:p

Miss Proximus
alsof wishful thinking daar nog helpt man...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Jukx


pubers??? volgens mij is de gemiddelde leeftijf hier ook niet zo ontzettend hoog hoor!!


klopt ja.. maar volgens mij kan je het tmf publiek niet vergelijken met de forum bezoekers..

weles naar de tmf awards gekeken? Gezien hoeveel (lelijke) gillende tina lezende kneusjes daar staan? Stel je dat soort mensen 2 jaar ouder voor dan heb je het sensation publiek...

Ta's: Ontwikkelt
Tmf'S: Ook ontwikkelt maar dan onderontwikkeld

Ta's: Smaak
Tmf's: Kunstmatige meeloperige smaak

Ta's: ontwikkeling in de muziek
Tmf's: ontwie?

Ta's: Toffe lui!
Tmf's: tssss
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement