return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 10)
View this Thread in Original format
bobskie
Report op de Lovefields site over Marco V:


Marco V heeft matige start.

Om 17.30 begon Marco V in een bomvolle Soul tent aan zijn set van 2 uur. Een kwartier van te voren stond er al een groot aantal fans te wachten op hun held.

Marco V is populair onder het Lovefields publiek, dat bleek wel uit het feit dat de tent te klein was om iedereen die hem wilde horen te ontvangen. Marco V had er dan ook goed zin in.

Hij begon zijn set ongekend stevig voor zijn doen. Met harde progressive die op sommige momenten op de rand van techno balanceerde begon hij zelf flink te swingen. Helaas was hij één van de weinige die stonden te dansen. Het publiek pikte deze harde stijl niet goed op en stond een beetje sloom te bewegen. Het leek erop dat het publiek een beetje schrok van dit geweld en niet goed wist wat ze hiermee aanmoesten.

Marco probeerde ook niet echt om wat variatie met behulp van zijn mengpaneel in zijn set te brengen. Kalm legde hij zijn platen op de tafels en mixte ze erin zonder verder, tijdens zijn set, nog wat technische hoogstandjes uit te voeren. Iemand uit het publiek vertelde al: ‘heeft hij geen zin vandaag ofzo?’.

Na een aantal flinke progressive platen was zelfs het inmiddels welbekende zinnetje ‘Nobody listen to techno’ te horen. ‘Wie draait deze plaat tegenwoordig niet?’ begin ik mij inmiddels af te vragen. Bij het horen van deze plaat waren er wel wat handjes in de lucht te zien die echter ook weer vrij snel verdwenen.

Al met al maakt Marco V zijn populariteit helaas niet waar en heeft dit eigenlijk aan zichzelf te danken. Door minimaal mixwerk kwam de tent niet los en de teleurstelling was bijna van de gezichten af te lezen.

Tekst: Bert van Noort
Foto: Jeroen v. d. Broek


Ik heb via internet geluisterd en ik vond het zeker wel een vette set.
Dj Lex
Ja dit is heel duidelijk zijn mening, want die tent ging echt helemaal los toen MarcoV draaide
moogwai
rofl.. wat een "review" :p

quote:

"Het leek wel of het publiek schrok van het geweld"

"Door minimaal mixwerk kwam de tent niet los en de teleurstelling was bijna van de gezichten af te lezen.


Wat lult hij nou weer... Marco mixte gewoon ERG goed en in tegenstelling tot mr. Gielen ofzo doet hij geen rare fratsen.

quote:
Marco V:

“Mijn set was helemaal top. Ik wilde alleen rustig, gezellig draaien. Ik trek het niet dat er vaak meteen gebeukt wordt. Je kan niet aan een stuk hard gaan, je moet toch ook aan de mensen op de dansvloer denken. Die kunnen niet continue met de handen in de lucht, dat is veel te vermoeiend"


idd Marco :D
Jappio
quote:
Originally posted by bobskie
Report op de Lovefields site over Marco V:


Marco V heeft matige start.

Om 17.30 begon Marco V in een bomvolle Soul tent aan zijn set van 2 uur. Een kwartier van te voren stond er al een groot aantal fans te wachten op hun held.

Marco V is populair onder het Lovefields publiek, dat bleek wel uit het feit dat de tent te klein was om iedereen die hem wilde horen te ontvangen. Marco V had er dan ook goed zin in.

Hij begon zijn set ongekend stevig voor zijn doen. Met harde progressive die op sommige momenten op de rand van techno balanceerde begon hij zelf flink te swingen. Helaas was hij één van de weinige die stonden te dansen. Het publiek pikte deze harde stijl niet goed op en stond een beetje sloom te bewegen. Het leek erop dat het publiek een beetje schrok van dit geweld en niet goed wist wat ze hiermee aanmoesten.

Marco probeerde ook niet echt om wat variatie met behulp van zijn mengpaneel in zijn set te brengen. Kalm legde hij zijn platen op de tafels en mixte ze erin zonder verder, tijdens zijn set, nog wat technische hoogstandjes uit te voeren. Iemand uit het publiek vertelde al: ‘heeft hij geen zin vandaag ofzo?’.

Na een aantal flinke progressive platen was zelfs het inmiddels welbekende zinnetje ‘Nobody listen to techno’ te horen. ‘Wie draait deze plaat tegenwoordig niet?’ begin ik mij inmiddels af te vragen. Bij het horen van deze plaat waren er wel wat handjes in de lucht te zien die echter ook weer vrij snel verdwenen.

Al met al maakt Marco V zijn populariteit helaas niet waar en heeft dit eigenlijk aan zichzelf te danken. Door minimaal mixwerk kwam de tent niet los en de teleurstelling was bijna van de gezichten af te lezen.

Tekst: Bert van Noort
Foto: Jeroen v. d. Broek


Ik heb via internet geluisterd en ik vond het zeker wel een vette set.


hmm ben het hier echt niet mee eens, ik vind juist dat marco een hele goeie set neerzette :) Ben redelijk marco v geil na gister mwheheh
ambs
Ik had eigenlijk totaal geen energie meer na Armin Spectacular! maar aangezien dit de laatste keer Armin voor mij was in nederland moest ik er wel naartoe! :)
Ik heb de hele dag mn energie gespaard, zag er volgens mij ook als een lijk uit echt hahaha! Maar toen armin begon was het voor mij al goed! :toocool: Had die avond daar voor bij Armin spectacular nog aan hem verteld dat het de laatste keer zou zijn dat ik hem zag (ja hij herkent me enz)... dus de hele set bleef hij naar me lachen... als ik sprong, sprong hij ook... als ik met mn vingers op de muziek bewoog (bijv bij pure thrust) deed hij dat ook! echt vet leuk! :) Ik had ook een shirtje gemaakt met 't engeltje van m'n avatar (The Perpetuous Dreamer) met daaronder Arminholic en toen hij het zag begon hij te lachen, gaf me een thumbs up en zei (kon zn lippen gelukkig lezen) "die is goed" :D
Vond z'n set echt MEESTERLIJK en het was natuurlijk super om zoveel contact met hem te hebben :) Op het einde vroeg ik aan Erika (dat is z'n vriendin) of Armin m'n Armin Spectacular shirt (zelf gemaakt, stond op "No pills pure AvB") kon signeren! en zei ze dat dat wel kon maar dat het heel druk was dus dat ze niet wist of armin het bij mij zou doen...
maar toen ze het vroeg kwam hij gelijk naar me toe, gaf hij me 3 kusjes en schreef erop "We'll miss you, Armin" LIEF HE? :)
heb toen afscheid genomen *snik snik* en dat was het dan....
Daarna was tiesto... en eerlijk gezegd had ik gewoon geen zin meer... en zeker niet in al die mensen niet me zouden platdrukken
dus ben ik op een bankje gaan zitten en na genieten van armin (tiesto klonk trouwens wel lekker)....
Ik ben nog steeds in "a state of trance" ;)

Oh, en het was leuk om een paar TA's te ontmoeten!! weet alleen niet meer wie jullie waren *bloos* was nogal moe van de avond daarvoor hahaha :D
M_Peror
Lovefields rules! :D Dit feestje is met stip mijn top drie binnengeschoten en ik overweeg een eerste plaats... :D Armin for president? Onze stem heeft-ie!

Onze dag in het kort (nouja, kort):
Helaas was m'n timing niet geweldig dus de (nota bene door mijzelf voorgestelde :whip: ) meeting niet gehaald, maar hoorde later van de rest dat die toch een beetje in het water was gevallen dus daar hebben we niet veel aan gemist.

We begonnen ons rondje over het terrein bij de stand met slipjes voor een euro (don't ask!) :rolleyes: , daarna via de kluisjes even snel een hapje gaan eten bij de friettent terwijl we konden luisteren naar Eric de Man en de Matthew Deekay Band die beide best lekker bezig waren. Na een kort rondje door de Soul waar Don Diablo bezig was, ook even dat podium met die draadloze koptelefoons uitgeprobeerd, wazig! Maar wel lachen... Engeltje is er nog geinterviewd voor tv maar we hebben de uitzending blijkbaar niet gehaald :(

Secret Cinema wilden we ook wel even horen en bij de ingang van de tent zagen we ineens een paar bekende gezichten. Three'O'Three, DJ Lex, Tijs08, Jappio en de rest... het was (weer) super gezellig met jullie gefeest te hebben! :D Ook erg leuk dat toen we de tent inliepen, we zowat struikelden over Cor Fijneman (tja die gast kun je moeilijk missen). Secret Cinema viel me een beetje tegen, niet dat ze slecht bezig waren, maar het was ff de verkeerde muziek op 't verkeerde moment of zo.

Terug maar naar Soul, waar Astrid wat lekkere nummers draaide. Het was er wel benauwd zeg, in die tent, maar de muziek maakte een hoop goed. Met wat onderbrekingen voor toiletbezoek en water halen zijn we hier een hele tijd blijven hangen, voor Marco V. (draaide wel lekker maar ik vond 'm een beetje ... ja, euh... tam? mat?) en tegen het einde ons wat naar voren gewerkt zodat we optimaal konden genieten van Armin van Buuren.

En die maakte de verwachtingen meer dan waar! Een twee uur lang durend hoogtepunt laat zich moeilijk omschrijven maar zo iets was 't! :D Ambs nog zien staan, eerst helemaal rechts, later midden voor (idd een cool spandoek :), je shirt kon ik niet goed zien :( ), sorry dat we niet ff hallo zijn komen zeggen maar we wilden ons goeie plekkie ook niet kwijt :D. Kennis gemaakt met Annika uit Den Haag, ook een grote Armin-fan die zo ongeveer rechtstreeks uit de XL hiernaartoe was gekomen.

Toen Armin klaar was toch maar even langs de linkerkant van 't podium gelopen waar hij wat handtekeningen stond uit te delen, tja, dat wilden wij ook wel maar we hadden niets beters bij ons om te laten signeren dan onze lovefields-tickets... tja whatever... Voor bij de verzameling! En een foto zou ook wel leuk wezen, maar een beetje lastig zonder fotocamera. Gelukkig bleek een toevallig in de buurt staande Duitser MET camera bereid om een foto van ons te nemen en die te mailen, echt super!

Buiten kwamen we Three'O'three en de rest weer tegen, die gingen naar Tiesto, waren wij ook van plan maar we wilden nog even bijkomen... toen we ff later ook richting de mainstage liepen konden we ze in de drukte niet meer vinden :( erg jammer, had graag nog ff met jullie staan springen want Tiesto stond lekker te beuken!

Tja... en toen...? Na een lange wandeling terug naar de auto kwamen we tot de conclusie dat we nog niet genoeg hadden van Armin en dus togen we, na een pitstop bij de lokale friettent die eigenlijk net ging sluiten maar ons toch nog wilde helpen (supervriendelijk!), naar de Vizion. Leuke tent, gaaf ingericht en nog best druk daar.
Armin herkende ons meteen toen we binnenkwamen, echt cool! Heb ook nog even met Erika (z'n vriendin) staan kletsen, sympathieke meid is dat. Prompt liepen we ook de fotograferende duitser weer tegen het lijf.

Armin draaide tot half drie en het einde van zijn set was voor ons het signaal om het ook maar voor gezien te houden. De fotograaf stopte Engeltje nog een cd-tje in haar handen "you will like this"... onderweg in de auto natuurlijk meteen opgezet en het klonk inderdaad erg lekker, een hoop trance in Armin-stijl die onze terugrit een stuk korter deed lijken.

Alles bij elkaar hebben wij dus een superdag gehad! De manier waarop Extrema (Outdoor in Best was ook al erg gaaf) haar feesten in elkaar steekt bevalt me erg goed, en als het aan mij (en de line-up) ligt: volgend jaar Lovefields zijn we er beslist weer bij! :D

(Oh en Three'o'three, Tijs08, Lex... als Partyhardy weer terug is moeten we beslist eens met z'n allen gaan feesten!)
tijs08
Dit was voor het eerst dit jaar dat een feest mijn verwachtingen ook echt waar heeft gemaakt! En dat zegt een hoop! Want dit was mijn verjaardagsfeestje.. en vorig jaar was dat Mysteryland, duzz errrg moeilijk te overtreffen! Het was niet te vergelijken.. maar dit was ook echt een super feest!

Marco V man van de dag.. en op kleine afstand Armin natuurlijk.
Tiesto was ook goed bezig, zeker in vergelijking met zijn DV set!

Moet wel zeggen dat ik het erg aangenaam vond een eens wat hardere en minder bekende set te horen. Hier bedoel ik Marco V mee dus. Hij ging gelijk los vanaf het begin en draaide 2 onwijs vette trancers na ongeveer 1 15 uur.
Volgens mij (weet wel zeker) was 1 van die tunes een nieuwe M.i.k.e. / Push.. en ik denk dan aan de nieuwe The Gift! Wat een plaat was dat zeg! :crazy:
Is de set van Marco ook uitgezonden? :rolleyes:

Verder een super relExte dag gehad met mijn maatjes, thanxx! Natuurlijk altijd gezellig om M_Peror & Engeltje tegen te komen :cool: inderdaad jammer dat we elkaar niet meer vonden bij Tiesto.. ik stond trouwens helemaal vooraan tegen de rechterbox aan, maar daar heb je niks meer aan nu natuurlijk :p

Volgend jaar Lovefields ligt nu al zeker in de planning, laten we hopen op weer zo'n goeie line-up!
Een feest in Limburg mag van mij vaker.. is misschien verder rijden, maar sfeer is daar zooo veel beter!
M_Peror
quote:
Originally posted by tijs08
Want dit was mijn verjaardagsfeestje..

En dat zegt-ie nou! Gefeliciteerd man! :D
Donna
quote:
Originally posted by Jappio
Ben redelijk marco v geil na gister mwheheh


whehehe,Marco overruled een hele berg Dj's al beswel lang,alleen word ie nooit gewaardeerd op t nivo waarop ie draaid.

En dat ie de lekkerste Dj is staat al jaren buiten kijf 4 moi:P

/me is MarcoV addict 4 life!
ambs
Marco V draaide wel aardig, maar het is net mn stijl niet...
een beetje te "blij" voor me eigenlijk... En tijdens Marco V z'n set stond ik op instorten en begon ik opeens te hallucineren dus vond dat niet zo heel cool.

Verder heb ik nu alweer zin in Ultrashock (ja ik blijf langer in Nederland) en Antwerp is Burning!!! Ga gewoon van Ultrashock meteen door naar Antwerpen om 2x Armin te zien, te ergg hehehe :P

tango
quote:
Originally posted by ambs
Marco V draaide wel aardig, maar het is net mn stijl niet...
een beetje te "blij" voor me eigenlijk... En tijdens Marco V z'n set stond ik op instorten en begon ik opeens te hallucineren dus vond dat niet zo heel cool.

Verder heb ik nu alweer zin in Ultrashock (ja ik blijf langer in Nederland) en Antwerp is Burning!!! Ga gewoon van Ultrashock meteen door naar Antwerpen om 2x Armin te zien, te ergg hehehe :P


Ehhhh, je vindt marco v een beetje te 'blij', en je favo dj is Armin?
Zou je dit even kunnen toelichten, marco draaide alles behalve 'blij'. Diepe progressive plaatjes in het begin, en wat lekkere kletsers later in zn set.

grtz,
TNG
Three 'O Three
Ja dit volg ik ook niet helemaal...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement