return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 5)
View this Thread in Original format
M_Peror
Yesyesyes...! :D
Engeltje en ik zijn erbij op Lovefields! Kaartjes zijn binnen... :)

En die timetable ziet eruit als eentje uit de categorie... "precies goed". Volgens mij gaan we exact al onze favoriete dj's redden :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by M_Peror
Yesyesyes...! :D
Engeltje en ik zijn erbij op Lovefields! Kaartjes zijn binnen... :)

En die timetable ziet eruit als eentje uit de categorie... "precies goed". Volgens mij gaan we exact al onze favoriete dj's redden :)


Ja jammer dat Darren Tate samen met Tiesto afsluit, voor de rest erg lekker idd :)
ambs
Ik ga zaterdag naar Armin Spectacular in de XL, naar huis douchen, naar Landgraaf naar Lovefields... Na lovefields ff mezelf wassen ergens en door naar de afterparty waar Armin draait!! ;)

3x armin in 2 dagen, wordt GEWELDIG
moogwai
En wat bracht de postbode vandaag mee...???

2 vrijkaartjes voor Lovefields :D:D:D

Mooi, mooi.. bespaar ik weer een paar euro's.. nu nog een paar gratis kaartje voor M'land zien te winnen :p

Ik zal wel de hele tijd in de SOUL stage te vinden zijn, want de rest is niet echt interessant :) Alleen voor Tiesto natuurlijk naar de Main. Jammer dat Darren dan ook draait, want die heb ik nog nooit live aan 't werk gezien en onze Jurgen Vries draait altijd wel lekkere UK minded trance... Maar wie weet, als Tiesto weer z'n hitjes gaat draaien zoals op DV dan hebben we nog een mooi alternatief...

De afterparty ziet er ook erg verleidelijk uit, ben alleen bang dat we de dag erna moeten werken :(.... trouwens voor de fans die Johan Gielen missen, hij draait de 17e in Palladio te Helden :cool: Ligt ook ergens op de terugweg ;)
Jappio
ik ga dinsdag een kaartje kopen, tenminste, als het niet gaan regenen op zondag. :)
M_Peror
OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op:

PCP2017?
eieregooie?
tijs08
Hitman
ryo?
MaGiK54?
HBtje
Muppet
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex?
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror

Toch een mooie opkomst zou ik zo zeggen. En voor degenen die nog twijfelden over de afstand, gewoon komen! Vlgs mij wordt het alle moeite waard... :D Zullen we trouwens een meeting afspreken of zo?

Oh en het weer lijkt me ook wel ok te worden, zoals het er nu uitziet ietsje koeler dan de laatste tijd maar wel droog, oftewel: perfect...
Dj Lex
Ik ben van de partij, deze week hard blokken en dan haal ik het wel :toocool:
ryo
Ik ben er als het goed is. Iemand een idee voor de eventuele meeting? Op de site staat nog geen map, dus is een beetje lastig om een plek af te spreken lijkt me.
eieregooie
quote:
Originally posted by M_Peror
eieregooie?

Reken maar niet op mij... maarr... je weet nooit :)
Jappio
quote:
Perioden met zon en slechts een kleine kans op een bui. Middagtemperatuur dalend naar 22 graden, in het weekeinde weer oplopend.



wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 40 40 40 40 50
Neerslagkans (%) 20 30 30 20 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 1 1 0 0
Minimumtemperatuur (ºC) 17 15 13 13 14
Middagtemperatuur (ºC) 26 23 22 24 25
Windrichting W NW NW N NO
Windkracht (bft) 4 4 4 3 3



ik zeg het weer wordt perfect. Ga zo meteen een kaartje halen dus ik ben bij deze zeker van de partij :)

Muppet
quote:
Originally posted by M_Peror
OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op:

PCP2017?
eieregooie?
tijs08
Hitman
ryo?
MaGiK54?
HBtje
Muppet
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex?
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror

Toch een mooie opkomst zou ik zo zeggen. En voor degenen die nog twijfelden over de afstand, gewoon komen! Vlgs mij wordt het alle moeite waard... :D Zullen we trouwens een meeting afspreken of zo?

Oh en het weer lijkt me ook wel ok te worden, zoals het er nu uitziet ietsje koeler dan de laatste tijd maar wel droog, oftewel: perfect...


Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niet kan. Wat jammer genoeg kan ik niemand vinden die mee wil:S:whip: :whip: :whip: Ik haat echt de muzieksmaak van mijn vrienden


Veel plezier iedereen

Greetz Muppet
Jappio
quote:
Originally posted by Muppet
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niet kan. Wat jammer genoeg kan ik niemand vinden die mee wil:S:whip: :whip: :whip: Ik haat echt de muzieksmaak van mijn vrienden


Veel plezier iedereen

Greetz Muppet


hbtje zoekt ook altijd vrienden hoor :D

maarrum ik heb mn kaartje gehaald en ben tot de conclusie gekomen dat dit niet anders kan worden dan een heel vet feest :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement