return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 11)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Donna
whehehe,Marco overruled een hele berg Dj's al beswel lang,alleen word ie nooit gewaardeerd op t nivo waarop ie draaid.

En dat ie de lekkerste Dj is staat al jaren buiten kijf 4 moi:P

/me is MarcoV addict 4 life!


mja maar ik heb wel een aantal x een feest met marco v meegemaakt waar die me echt niet kon boeien. Vond dat ie nu een stuk dansbaarder muziek draaide :)
Dj Lex
Marco V blij? LOL ik vind blij toch meer een benaming voor de stijl van Astrid (en Armin ook wel zoals Tango zei maar dan in mindere mate)
Fkwebeman
Marco V blij..

Idd.. Astrid en Armin vallen eerder in de categorie 'blij'

duss... Leg uit.:D
magrec
Iemand nog 2 many dj's gezien???
ambs
Astrid is zeker ook blij!!
Misschien zeg ik het verkeerd....
Maar wat ik bedoel met blij is een beetje top 40-achtige dance muziek.... Clocks, In My Head, etc...
Ik vind 'm wel een goeie dj hoor, alleen ik hou meer van het soort muziek die je absorbeerd in plaats van een beetje dat oppervlakkige....
then again C:/...... whatever de titel van dat nummer is, is ZEKER een wereld plaat! Marco V z'n producties vind ik echt MEESTERLIJK!! maar ja, ik weet het niet.. ik hou echt meer van progressive uplifting tech trance...
Three 'O Three
quote:
Originally posted by ambs
Astrid is zeker ook blij!!
Misschien zeg ik het verkeerd....
Maar wat ik bedoel met blij is een beetje top 40-achtige dance muziek.... Clocks, In My Head, etc...
Ik vind 'm wel een goeie dj hoor, alleen ik hou meer van het soort muziek die je absorbeerd in plaats van een beetje dat oppervlakkige....
then again C:/...... whatever de titel van dat nummer is, is ZEKER een wereld plaat! Marco V z'n producties vind ik echt MEESTERLIJK!! maar ja, ik weet het niet.. ik hou echt meer van progressive uplifting tech trance...


Vooruit je bent vergeven!

quote:
Originally posted by ambs
progressive uplifting tech trance...


Say what? ;)
ambs
hahaha nu wel duidelijk gemaakt??? ;)

en met dat progressive uplifting tech trance..... think Armin ;)
Dj Lex
Als er iemand techtrance draait is het Marco V wel, uplifting misschien iets minder, maar ik hou erover op, smaken verschillen nou eenmaal :toocool:
moogwai
quote:
Originally posted by tijs08

Volgens mij (weet wel zeker) was 1 van die tunes een nieuwe M.i.k.e. / Push.. en ik denk dan aan de nieuwe The Gift! Wat een plaat was dat zeg! :crazy:
Is de set van Marco ook uitgezonden? :rolleyes:


ja.. ik zit nu na te genieten.. die M.I.K.E. production is idd erg vet. Ook Armin is gewoon HELEMAAL uitgezonden

Marco V Live At Lovefields Landgraaf 17-08-2003

01. The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
02. ID
03. Size DDD - Nobody Listens To Techno
04. Kosheen - All In My Head (Planet Funk Remix)
05. Kate Bush vs Infusion - Running Up That Hill
06. Dirty Bass - Hammer & Tongs
07. DJ Dero - Revolution (Robbie Rivera's Bangin Remix) --> dees is ook super lekker
08. ID
09. Coldplay - Clocks (Marco V Remix)
10. Tube Tech - The End
11. DJ Tiesto - Traffic (Original Mix)
12. ID hehhea
13. ID --> M.I.K.E. Production
14. Unknown Artist - I Can See You (Humate Mix)
15. Mauro Picotto - New Time New Place
16. ID
17. Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
18. Marco V - C:/Del*.mp3
19. Jens - Loops & Things (Marco V Remix)
20. ID
21. Igor S - Boomerang (Igor S Remix)
22. Ton TB - Electronic Malfunction (Cor Fijneman Remix)
23. Ricky Fobis - No Regular (Original Mix)
24. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)


Armin van Buuren Live At Lovefields Landgraaf 17-08-2003

01. Hemstock & Jennings feat Adam White - Reverence
02. Solid Globe - North Pole
03. Electrique Boutique feat Taz - Heal (Instrumental Mix)
04. Ronald Klinkenberg - Melting Point vs P-Diddy - Let's Get Ill (Armin van Buuren Edit)
05. Katana - Untitled
06. Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)
07. M.I.K.E. - Turn The Lights Off
08. NRC - Here Comes The Rain (Push Instrumental Mix)
09. Midway - Amazon
10. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Universal Religion Remix)
11. Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Mix)
12. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG Remix)
13. Max Walder - Crown
14. A Situation - The Situation (Liquid Life Remix)
15. Signum - Push Through
16. Mauro Picotto - New Time New Place
17. DK - Murder Was The Bass
18. Armin van Buuren feat Airwave - Sunspot (DCML Remix)
moogwai
quote:
Originally posted by Donna
whehehe,Marco overruled een hele berg Dj's al beswel lang,alleen word ie nooit gewaardeerd op t nivo waarop ie draaid.

En dat ie de lekkerste Dj is staat al jaren buiten kijf 4 moi:P
[/IMG]


Marco draaide gisteren in een kermistent bij ons in de buurt :cool: Draaide wederom erg lekker en Marco's mixkwaliteiten zijn gewoon top.. Natuurlijk z'n hitjes (Godd, Simulated, Cafe Del Marco), maar ook veel nummers die op Lovefields ook draaide, zoals DJ Dero - Revolution (Robbie Rivera's Bangin Remix) en Tube Tech - The End.. echt een paar toppertjes :)

Alleen de organisatie was op het leuke idee gekomen om de plank! waarop de draaitafels stonden met touwen aan de tent op te hangen... lekker stabiel dus :mad: Ontelbare keren sloegen platen over... Marco zat echt te balen, gelukkig nam het publiek Marco niks kwalijk. In ieder geval in heb me goed vermaakt... en hij eindigde met een phatte mix van Faitless - Insomnia :crazy: :)


quote:
Originally posted by ambs
Verder heb ik nu alweer zin in Ultrashock (ja ik blijf langer in Nederland) en Antwerp is Burning!!! Ga gewoon van Ultrashock meteen door naar Antwerpen om 2x Armin te zien, te ergg hehehe :P


:)

Echt niet meer normaal jouw Armin verslaafdheid :D



quote:
Originally posted by ambs
Misschien zeg ik het verkeerd....
Maar wat ik bedoel met blij is een beetje top 40-achtige dance muziek.... Clocks, In My Head, etc...


Je bedoelt meer herkenbare dingen voor het grote publiek... stukje Coldplay, Radiohead, Cafe Del Mar, Enimem, Loops & Things.. zelfs Nirvana soms.. Maar dan wel allemaal in ander jasje gestoken :)

ambs
Moogwai: ik weet het, ik moet ECHT afkicken *bloos*

En WAAR vind ik die set?? Zit als een gek te zoeken, maar zonder success! I NEEEEEEEEED Armin @ lovefields 2003! :eyes:

En precies dat bedoel ik over Marco V... Een beetje hitjes met een beat erachter enz... Hij is ZEKER een goeie dj, maar ik hou daar niet zo van... maar dat is mijn mening ;)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by magrec
Iemand nog 2 many dj's gezien???


DIE had ik ook graag willen zien, vind ze erg cool.. maar dan moeten ze die niet tegenover Tiesto plannen..

jammer..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement