return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 6)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by M_Peror
OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op:

MaGiK54?



Nee ik sla eens een feessie over, afstand te groot, bespaart me een hoop doekoes (na Dance Valley vooral) en ga lekker op 28.08.03 naar Panama. Een clubavond blijf ik toch leuker vinden dan een groot feest/festival.
ambs
Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" ;) als jullie me zien wel eventjes komen groeten he? ;)
M_Peror
quote:
Originally posted by ambs
Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" ;) als jullie me zien wel eventjes komen groeten he? ;)

Euh... wij komen wel helpen 't spandoek vast te houden! :D


Update:
PCP2017?
tijs08
Hitman
ryo
HBtje
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror
Dj Lex
quote:
Originally posted by ambs
Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" ;) als jullie me zien wel eventjes komen groeten he? ;)


Bij DV stond er ook iemand met zo'n spandoek. Was jij dat?
ambs
oui!!!

dat was ik :toocool: had ook een roze truitje aan van cyberdog met in neon gele letters "AVB" that was me yes :D
Dj Lex
Whaha zo'n idee had ik al ja :) Jij hield namelijk dat spandoek vast samen met een vriendin van me :) Wat toevallig
Kakao
ChooChoo, zullen we hier nog ffkies heengaan? Moet jij wel rijden btw :p
ambs
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whaha zo'n idee had ik al ja :) Jij hield namelijk dat spandoek vast samen met een vriendin van me :) Wat toevallig

oh die vriendin kan ik me niet herinneren *bloos* maar ja, ik heb bijna 2 uur gewerkt aan dat spandoek om 'm perfect te krijgen hahaha ;)
ChooChoo
quote:
Originally posted by Kakao
ChooChoo, zullen we hier nog ffkies heengaan? Moet jij wel rijden btw :p


Zeker weten! Ik zal deze keer dan wel rijden :p hehe... moeten dan de rest wel "overhalen" natuurlijk :) ik heb t er wel voor over
Nou count me in duss :D
moogwai
quote:
Originally posted by M_Peror
PCP2017?
tijs08
Hitman
ryo
HBtje
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex
Kakao?
eXos
moogwai + een vriend
Engeltje
M_Peror


idd wel een flinke opkomst :)

Zondag eerst nog een paar doelpunten scoren... 1,5 uur rijden en dan mooi bij Cor binnenvallen :D Het wordt zeker wel een mooi feestje!!!

PCP2017
Ik heb een kaartje gekregen voor mijn verjaardag, scheelt weer.:happy2:
Zo het is alweer woensdag, nog 4 dagen te gaan!!
En ik heb er alweer aardig zin in! (het is pas halverwege het jaar ofzo en nu al zijn er zoveel goede feesten geweest)
Het weer ziet er goed uit so far, niet te warm niet te koud!
Hmm zie nu pas dat Marco ook draait?!
Maar die heb ik op DV ook al helemaal gehoord dus.....denk,denk....och ik zie wel, aangezien er aardig wat vrienden mee gaan, is het niet altijd mogelijk om te luisteren wat ik wil!
Wel raar dat het op zondag is trouwens???
raaarrrrr....
Fkwebeman
Me too
me too!!

ik gaat heen!
vriendin sponsort kaartje..
samen met een paar vrienden..

probleem, ik kom uit Groningen, hetgeen zou betekenen dat ik om 18:00 al weer weg zou moeten. (no car you know)

daar gaan we ff over nadenken..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement