return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ja is goed, ben er denk ik ook wel.

naja dan ben ik er ook :p
Fkwebeman
Is het gelukt Amber??

was het plaatje goed dus?

nou ja, ik zie het resultaat wel als de Panda het haalt :D

Now you all pray for me (and the panda) yes? :D :D
moogwai
Ik zat net de lovefields site te bekijken en we hoeven ons niet te vervelen...

Je kunt o.a. je auto laten beschilderen, een potje gaan sjoelen of dammen, beeldhouwen, schilderen. Er is onderhand een half circus aanwezig en je kunt ook nog gaan zingen in de karaoke tent.

Gezellig... :D

Jammer dat er zoveel goede dj's zijn :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
naja dan ben ik er ook :p

Ok als jullie gaan, dan ga ik ook wel! :D
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ok als jullie gaan, dan ga ik ook wel! :D

zet je msn is ff aan joh :)
ryo
Hopelijk haal ik het, heb ook nog een ander soort meeting, maar ja ik merk het wel. En dan maar aan iedereen vragen of ie van TA is want ik herken natuurlijk niemand:p
nev4
Wow, that was really good. It was a little tough getting there, but I had fun.

I got to talk to Armin right before he went on, I told I came all the way from America but I donät know if he was impressed.
moogwai
We waren pas om half vier aangekomen.. dus verder geen TA-meeting meer meegemaakt, maar ik hoorde van DJ Lex dat het toch niks was geworden. We hadden beter in de Return 2 New York tent kunnen afspreken, waar toch geen zak te doen was :D

In het begin nog ff naar Don Diablo geweest, waar het erg druk was. Net als bij het begin van Marco V. De 'trance' tent had best wel wat groter mogen zijn. In de 'techno' tent zat de sfeer er ook goed in, waar Secret Sinema erg lekker bezig was.

Marco V was top (zie 'm morgen weer :) ).. Alleen hebben we een half uur van Marco moeten missen omdat we ff gingen eten (het enigste minpuntje... slechts 1 friettent voor ongeveer 12.000 people) In ieder geval waren we op tijd terug voor Armin.. Marco eindigde met de plaat van het jaar As the Rush Comes. Armin draaide weer erg lekker en de sfeer zat er goed in en dat was ook wel te verwachten van mijn favo dj! DJ Lex, Tijs08 & co hadden het ook erg naar hun zin bij Armin :D En Sunspot is een klassieker :eyes:

Na Armin draaide Darren Tate, en toen ging massaal de hele tent (inclusief ondergetekende) naar Tiesto... erg jammer voor Darren. Tiesto draaide ook erg goed, behalve zijn dozijn remixen en Traffic hoorde ik veel (voor mij) redelijk onbekende platen. Alleen Tijs moest midden in Barber's Adagio For Strings gewoon stoppen van de organisatie... the end... naja :whip: Alleen bij Tiesto kon ik amper meer op mijn benen staan (nooit meer een hele voetbalwedstrijd spelen voor een feest :p).. ik zit hier dan nu ook met een flinke portie spierpijn :D

En echt vet dat de sets zijn uitgezonden!! Volgend jaar weer! (tenminste als ik weer kaartjes kan winnen :p )
Dj Lex
Gister gingen we met 3o3, jappio, arise2 en tijs08 als chauffeur op weg naar Landgraaf. Rond enen aangekomen en een beetje over het terrein gewandeld en de verschillende area's een beetje bekeken. In het begin was het allemaal nog een btje matigjes. Cor Fijneman draaide commercieel, dus daar zijn we na half uurtje weggegaan om wat andere stijlen te beluisteren.
Don Diablo daarna was ook niet zo, dus weer een btje gehangen.
We besloten om even een kijkje in de techno te nemen en daar begon Secret Cinema aan een live-act. Zo'n lekkere set/live-act heb ik nog niet meegemaakt! Nog nooit zo losgegaan op techno, echt heerlijk :crazy: Nou dat gestamp was het tijd voor een broodje om daarna door te gaan naar de topper van de dag: Marco V
Wat een topset weer met als knaller Jens vs Marco V - Loops and Things.
Armin daarna draaide echt een topset, lange tijd geleden dat ik hem zo goed vond draaien. Allemaal trance van de bovenste plank en veel nieuwe plaatjes.
Tiesto was ook lekker, ook veel onbekende platen en niet zoveel hitjes. Topsetje weer en een stuk btr dan op DV.
Jappio
Vond het een heel fijn feestje, denk niet dat ik vaak heb meegemaakt dat de sfeer zo goed was;

Mijn reportje komt overeen met die van lex :)

met nog wat aanmerkingen :)

Organisatie was echt goed geregeld, niet overdreven lange wachtrijen bij het eten en drinken, prijzen waren niet te hoog en bovendien voor het eerst een frikandel die ook warm van binnen was op een feest :p

Marco V is een hele relaxte gozer

Limburgers zijn niet te verstaan

Net als arise2 :p

topfeest alles bij elkaar!

ryo
Sfeer was perfect, geen vechtpartij of niks gezien. Voor TA meeting en andere meeting afspreken in trance tent was geen goed idee inderdaad :) Ik had niet echt zin om me door die drukte te gaan duwen vooraan. Trance tent had ook iets groter mogen zijn, maar op zich was het nog goed te doen. Eten, tja voor 12000 man paar kraampjes had beter gekund maar ach kon ik ook nog mee leven. dj sets waren vrij aardig, Armin duidelijk de beste vond ik, Tiesto viel klein beetje tegen naar mijn mening, ff naar Rush geweest, dat was wel cool :) In z'n totaliteit een heel relaxed feestje, van mij hoeft het niet groter wat wel de bedoeling is, vond het wel prima zo. Hoogtepunt was toch wel de karaoke tent :p
Fkwebeman
ik heb me ook uitstekend vermaakt..

om 13:30 waren we binnen, na een autorit van 4 uur.. (tja, groningen he..) maar de Panda had het gehouden.

ff gekeken bij de eerste tent (techno dacht ik) TC Brain, klonk wel lekker. toen beetje rondgekeken, gedronken en de TranceTent binnengecrossed. Daar was mista Don Diablo net begonnen en die ging lekker los en wij ook, was te druk, dus heb die meeting maar laten zitten, bovendien--> hoe de f@ck ziet iedereen eruit?? (ik ben nou niet bepaald het type dat zomaar aan iedereen vraagt of ze van TA zijn..)

Toen weer ff buiten zitten (Eric de Man geloof ik) en weer op naar Astrid die, vond ik, ook weer lekker bezig was. (maar ik is snel tevree) Marco V wilden we ook meepikken, maar de honger sloeg toe en helemaal na 30 minuten wachten voor een patatje..
(de pizza was beter geregeld achteraf, gewoon een complete pizza voor 6 euro en geen slice..)

Marco V beukte er weer lekker in, maar het was in den beginne een beetje errug druk, dus dat zou wat worden bij armin..
(ik kreeg al weer flashbacks naar Tiesto op innercity in 2000, toen die in een overcrowded mini-tent moest draaien)
We zijn dan ook maar niet gaan wachten op het begin van armin, want we hadden al errug weinig bewegingsruimte.. FF gekeken bij Speedy J omdat Jeroen dat wel leuk vind. Vond hem op innercity niet veel soeps, maar heb er nu wel van genoten erg lekker. Stukje Michel de Hey meepikken in het gras. Ik ben toen nog ff naar armin gelopen en heb daar ff een half uurtje meegepakt. DRUK!! wilde het spandoek van Amber wel zien, maar die was waarschijnlijk? al weer opgevouwen?

Daarna alleen maar buiten geweest. JunkieXL, altijd leuk natuurlijk. pizzaatje derbij, perfect.
Daarna dus DE MAN, waarvoor ik kwam. Tiesto. (hoewel ik het wel sneu vind/vond voor Darren Tate, die had ik ook wel willen zien)
Goede set, uitstekende sfeer, jammer van Rain on Me, maar voor de rest uitstekend. Helaas moest (MOEST) hij stoppen, geen toegift helemaal niks.. en hij was later begonnen wegens het uitlopen van JXL.
Maar het deed niks af aan het feit dat het een topdag was. Zeker een feest om te onthouden.

+++
Geringe drukte
Altijd wat te zien/doen
2 euro voor onbeperkt wc gebruik
Voldoende parkeergelegenheid
Hele pizza's
Goede line-up

---
Patatkraam (zeker toen ze allemaal een sigaret opzaken in die tent..)
de NS.. want met de trein gaan was onmogelijk geweest, 13:00 aankomst 18:00 laatste trein richting groningen

euh..
oh ja.. Tiesto tegenover alle andere dj's zetten.. (met name de trance tent)

Tot volgend jaar landgraaf?

JAZEKERS!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement