return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 2)
View this Thread in Original format
ryo
Das toch eigenlijk wel een aardige line-up dacht ik zo, prijs valt ook nog mee als ik het vergelijk met andere grote feesten en het is het enige grote feest dat in de buurt is voor mij :)
Teal'k
Tis vrij rustig in deze thread, toch wil ik iedereen ff warm maken voor dit festival, want de lineup ziet er gewoon zeer lekker uit, en ik denk dat landgraaf gebied een mooi stukkie land is om een feesje te bouwen.. Voor mij is dit misschien wel DE vervanger van ML (aangezien DV ook wel goed eruit ziet, maar wel behoorlijk duur) en met een prijs van 38 euro stelt dit natuurlijk dus echt NIETS voor.. Zoiets zou men niet mogen afslaan.. GAAN MET DIE BANAAN!!
MaGiK54
Hiero waren ook al enige plannen om naar dit feessie te gaan, enige nadeel is dat het een eind rijden is.
Teal'k
Ach ja, maar dat wordt weer wel gecompenseerd door een relatief lage entree prijs natuurlijk :)
HBtje
haha w000t zie net dat ik 16 augustus terug kom van vakantie, dus ik ga ook naar Lovefields denk ik... kan niet wachten :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Teal'k
Heh, ik kan dus niet, dit is de dag voor mijn introweek begint, schiet dus niet op.. beetje jammer :(
Muppet
Ik ga hier denk ik wel heen, wilde eerst naar mysteryland of dance valley alleen mysterlyland vond ik de line-up een beetje tegen vallen en prijs van dance valley is :eyespop: maar dit is een zeer leuk alternatief, armin, marco, darren tate en junkie xl en tiesto:D

Greetz Muppet
Three 'O Three
Ik ben waarschijnlijk ook te vinden in Landgraaf op 17 augustus :) Ik ben nog nooit op een feest/festival geweest in die regionen, ben benieuwd of het qua sfeer en partypeople veel uitmaakt. Het weer zal hoogstwaarschijnlijk niet tegenvallen half augustus in Limburg, dus dat is iig goed :cool:
Waarom houden ze het trouwens op zondag, heb ik minder tijd om uit te brakken :mad: :p
tijs08
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Waarom houden ze het trouwens op zondag, heb ik minder tijd om uit te brakken :mad: :p

quote:

Ik ben waarschijnlijk ook te vinden in Landgraaf op 17 augustus

........Daarom!! :D
Fkwebeman
1 ding..

lekkerrrrr..

maar geen geld.. :sadgreen:

Three 'O Three
quote:
Originally posted by tijs08
........Daarom!! :D

Dan zal ik het anders formuleren: Waarom ben je op zondag jarig, nou heb ik minder tijd om uit te brakken!! :mad: :D
M_Peror
Zit hier dus ook zwaar over te denken... woei wat een line-up zeg! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement