|
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | | trouwens, als ik naar Lovefields ga met de trein, waar moet ik dan uitstappen? is niet echt duidelijk hoe dat moet als je met OV gaat! lekker slim |
Volgens mij is het station naast/op :D /tegenover/zeer dichtbij het terrein..
als je namelijk het routekaartje bekijkt op de site, zie je dat er een spoorlijn/station? dichtbij ligt..
via de site van de NS www.ns.nl kun je ook het een en ander wijzer worden denk ik.. (er is een station Landgraaf..
Mijn reisprobleem is ook opgelost..
Ik mag de auto mee van de schoonmoeder :D :D topwijf of niet dan!
kost me wel een bosje bloemetjes, maar ach..
lekker!! FIAT PANDA ROADTRIP!!!!
(4 uur heen EN 4 uur terug, maar wel 100% Tiesto!!) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Volgens mij is het station naast/op :D /tegenover/zeer dichtbij het terrein..
als je namelijk het routekaartje bekijkt op de site, zie je dat er een spoorlijn/station? dichtbij ligt..
via de site van de NS www.ns.nl kun je ook het een en ander wijzer worden denk ik.. (er is een station Landgraaf..
Mijn reisprobleem is ook opgelost..
Ik mag de auto mee van de schoonmoeder :D :D topwijf of niet dan!
kost me wel een bosje bloemetjes, maar ach..
lekker!! FIAT PANDA ROADTRIP!!!!
(4 uur heen EN 4 uur terug, maar wel 100% Tiesto!!) |
Ik ben jaloers ik wil ook met de auto!!!! En het is niet duidelijk of ik naar Station landgraaf of Heerlen moet of wat!!! echt irritant |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ben jaloers ik wil ook met de auto!!!! En het is niet duidelijk of ik naar Station landgraaf of Heerlen moet of wat!!! echt irritant |
Volgens mij kan je het beste gewoon naar Landgraaf, ik denk dat je dan in Eindhoven en Heerlen moet overstappen en dan met de bus naar het terrein, al kan ik dat niet echt vinden op de site van Hermes, aangezien ik niet weet waar de dichtstbijzijnde bushalte is bij het station, maar dat kunnen ze toch vast wel op het station vertellen eventueel lijkt me... |
|
|
| nev4 |
24 Hours to Go!!!!
Who am I going to see there? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by PCP2017
Ik hoor van iedereen dat Armin spint als een soort "after" in de Vizion en nog vrij cheap ook!!:crazy: :D :crazy:
|
Als het goed is kom je op vertoon van je Lovefields-kaartje voor 5 euro binnen :D (Goed bewaren dus dat kaartje!) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by moogwai
.. nu nog een paar gratis kaartje voor M'land zien te winnen :p
|
En deze mazzelpik hoeft ook geen kaartjes voor M'land meer te kopen, want er lagen gisteren 2 VIP kaarten in de bus :D
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
lekker!! FIAT PANDA ROADTRIP!!!!
(4 uur heen EN 4 uur terug, maar wel 100% Tiesto!!) |
Hopelijk haalt ie Landgraaf :p Nice :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by moogwai
En deze mazzelpik hoeft ook geen kaartjes voor M'land meer te kopen, want er lagen gisteren 2 VIP kaarten in de bus :D
|
Whaaaat!!! You dirty, lucky bastard! :whip:
:D
Gefeliciteerd man... hoe heb je dat voor elkaar gekregen? |
|
|
| M_Peror |
Trouwens... spreken we nog een meeting af? Voorstel:
15.00 uur tijdens Don Diablo (Soul stage).
Maar iedereen mag daarop schieten natuurlijk (als je dan net elders je favoriete dj mist of zo :D).
BTW, voor de geinteresseerden: Alexander Technique & Princess Superstar (16.00 uur Return To New York) hebben afgezegd, er komt geen alternatieve act, de anderen draaien gewoon wat langer. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Gefeliciteerd man... hoe heb je dat voor elkaar gekregen? |
Gewoon inschrijven bij Sevens.nl ;) :cool:
De kaarten voor Lovefields heb ik gewonnen met een een prijsvraag, moest je ff motiveren waarom juist JIJ naar lovefields wil gaan...
Niet zo moeilijk dus :p
| quote: | Originally posted by M_Peror
Trouwens... spreken we nog een meeting af? Voorstel:
15.00 uur tijdens Don Diablo (Soul stage).
Maar iedereen mag daarop schieten natuurlijk (als je dan net elders je favoriete dj mist of zo :D).
|
Tijdstip is goed, dan draaien er geen favo dj's en rond die tijd ben ik waarschijnlijk aan het rondzwerven :) |
|
|
| M_Peror |
Ben beetje overenthousiast geweest... rond die tijd zijn we waarschijnlijk zelf pas net binnen (als 't niet te druk is bij de kassa)... :rolleyes: maar ik ga m'n best doen! Maar ben dus misschien ietsje later.
Sevens: Ja die prijsvraag heb ik ook gezien, maar vond 't maar een vage site. Het werd me niet eens echt duidelijk wat ze nou precies doen. |
|
|
| ambs |
Ik kan niet meer naar de afterparty :( Anders zit ik alleen 2 uur lang op t station op de eerste trein te wachten, en of dat me nou een leuk plan lijkt...... denk het niet dus.....
IK HEB ER ZIN INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Look out for me! heb een truitje aan met spaghetti bandjes en het engeltje van mn Avatar met daaronder "Arminholic" :D
en waarschijnlijk een heel kort rokje :) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Trouwens... spreken we nog een meeting af? Voorstel:
15.00 uur tijdens Don Diablo (Soul stage).
|
Ja is goed, ben er denk ik ook wel. |
|
|
|
|