return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Lovefields 17-8-2003 Landgraaf
View this Thread in Original format
ryo
Net als vorig jaar wordt op het pinkpop terrein weer Lovefields georganiseerd door Extrema.

COMPLETE LINE UP – LOVEFIELDS 2003

LOVE stage

Sven van Hees live – Quinten en Jess K - Buscemi live – Erick de Man – Matthew Dekay Band live – Rho – FC Kahuna live - Michel de Hey – Junkie XL live – Tiësto

MIND stage
Oliver Way – Gideon – TC Brain - Secret Cinema live - Estroe – Speedy J live – Surgeon – Dj Rush

SOUL stage
André Bizarre - Cor Fijneman – Don Diablo – Astrid – Marco V - Darren Tate - Armin van Buuren

The SPIRIT of House
Base – Bart Hendrix – Marcella – Benny Rodrigues - Roog – Victor Coral – Tom de Neef – Erick E

RETURN to New York Stage

Onder de naam ‘Return to New York’ presenteert de legendarische DJ/producer Arthur Baker een serie events over de hele wereld op de meest exotische plaatsen. Zo streek ‘Return to New York’ al neer in Rio de Janeiro, Miami en London en vrij recent nog in Amsterdam. Arthur Baker kan met recht benoemd worden als ‘One of the Godfathers' van de electronische muziek en heeft o.a. gewerkt met New Order, U2, Talking Heads, Pet Shop Boys en de Rolling Stones. Bereidt je voor op een stomende mix van electro, pop, rock, punk, disco en house. De gasten, die Arthur gaat meenemen zullen binnen enkele weken bekend worden.

Prijs: €38 excl. fee (Thnx Mr. Marcello)
PCP2017
Ik hoorde al berichten uit Limburg dat Tijs zou komen, bedankt voor de info!
Mooi Tijs,Armin en Cor das niet slecht!
Is bij mijn ouders achterom zowat dus denk dat ik wel een dansje ga wagen, als het giraal een beetje meezit allemaal.
Wat een festivals overal deze zomer......:crazy:
Is er geen kwantum korting te krijgen?!
7 festivals bezoeken 4 betalen ofzo, soort strippenkaart??!
mr.marcello
quote:
Originally posted by ryo
Verder heb ik gehoord dat Speedy J en Junkie XL ook zijn bevestigd.
Prijs: nog niet bekend.

Klopt! :D
En de prijs is 38 euro ex fee.
basvh
quote:
Originally posted by PCP2017

Wat een festivals overal deze zomer......:crazy:
Is er geen kwantum korting te krijgen?!
7 festivals bezoeken 4 betalen ofzo, soort strippenkaart??!

Ja idd, een soort festival OV ofzo
eieregooie
*zucht*

Dit ziet er ook alweer zo leuk uit... :)
tijs08
YES!!

Kijk deze line-up mag er nou eens wezen! En dit feestje valt, net als vorig jaar Mysteryland precies op mijn verjaardag! nu weet ik het zeker: Dit jaar dus Lovefields ipv Mysteryland :cool:
HBtje
Tiesto
Michel de Heij
Cor Fijneman
Armin van Buuren
Darren Tate

zeg maar heel erg WOEI :D kut dat ik juist die dag trug kom van vakantie :'( en dit feest zeker overdag is ?
ryo
quote:
Originally posted by HBtje
en dit feest zeker overdag is ?

jep
Teal'k
Deze lineup ziet er idd goed uit :) en ik ben het met tijs08 eens, dit wordt de vervanger van ML hoor!
Hitman
Was vorig jaar ook echt wel de moeite waard, en de line up ziet er nu nog beter uit!!!

daar gaan we dus duidelijk heen:D

tango
Dit is dus de line-up en het bijbehorende persbericht, de jouwe klopte heel goed ryo (Y).

Persbericht de datum 26.05.03

‘Vernieuwing op muziek, aandacht voor het persoonlijke in een setting van pracht, ambiance en decor, voorzien onze generatie van een sensatie. Dat is de formule die Lovefields vorig seizoen in een klap succesvol maakte. Succes geeft de kracht om het idee uit te bouwen en te overtreffen. Om verder te bouwen aan de brug tussen de Woodstock-tijd en die van nu. Om Liefde en Respect tot normale norm te vermaken, essentieel en als enig recept voor een betere wereld’...

... luidt de vooraankondigingstekst van het Lovefields festival dat op zondag 17 augustus voor de tweede keer op het Pinkpopterrein zal plaatsvinden. Lovefields was vorig jaar zonder twijfel de nieuwkomer met stip in festivalland. Met verfijningen in het concept en een verbreding van het muziekaanbod kan het nauwelijks anders dan dat met de aanstaande editie een sterk initiatief op weg gaat naar een eervolle traditie.

De beleving staat bij Lovefields voorop. Het draait natuurlijk om dans, maar het benadrukt entertainment en het persoonlijke. Een bloem, een aardbei. Karaoke, silent disco en beeldhouwen. Car art, graffiti spuiten, schilderen en stoepkrijten. Van een zelfgemaakt 50 bij 50cm Love doekje voor in de Lovewall tot workshops; vuurspugen, jongleren, poi en steltenlopen. Genieten van straatartiesten en het spelen van een spel.

De line up is zeer vooruitstrevend maar nog niet volledig afgerond. Op Pinkpop, waar Extrema de Dancetent op camping B host ter voorproefje van de Lovefields-sfeer, wordt de complete line up bekendgemaakt. Dan gaat ook de site van Lovefields 2003 de lucht in.

De voorverkoop start aanstaande zaterdag 31 mei via alle Ticketservice-outlets en de bekende reguliere voorverkoopadressen. Kaarten kosten € 38, exclusief vvk fee.

Bekend tot op heden:

LOVE stage
Sven van Hees (live) - Buscemi (live) - Tiesto – Matthew Dekay (live) – Michel de Hey – Eric de man

MIND stage
Surgeon – TC Brain – Estroe - Rush – Secret Cinema (live) - Gideon

SOUL stage:
Cor Fijneman - Armin van Buuren – Andre Bizarre - Darren Tate

The SPIRIT of House
Roog – Victor Coral – Benny Rodrigues – Bart Hendrix

RETURN to New York
?

grtz,
TNG
tango
Junkie XL en Marco V zijn ook confirmed....... :cool: