|
Poll of belgian Beers (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| TatanaGirl |
Ik was eerst een kriekfan, maar na 11 krieken en een enorme kater, lust ik ze niet meer :( Even geen bier voor mij.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
| hehe. ik heb da ook, als ik nen kater heb gehad van iets moe'k der voor nen helen tijd nemeer van hebbe. :) Da straf van god? :p |
|
|
| ZoriNn |
| quote: | | Klopt ook, maar daar qworden de gesprekken soms iets te fleurig van . (en de ochtenden zijn der ook ni beter op). GE begint me ene, voor ge het weet hedde nen 2e binnen, en ge zijt vertrokke... Eens boven de 6 begint het zen werk te doen. En als ge dan ni de dicipline hebt om te stoppe zijde aan't werke aan ne nieuwe kater... |
Haha, know the feeling. 6 zegt ge, weet ge wat ik echt grappig vind, zijn die mannekes die beweren dat ze 40 pinten opkunnen, om stoer te doen dan, de persoon die dat kan zonder een ziekenhuisbezoekske, wens ik een dikke proficiat. Ik las het daarvoor ook al, je hebt altijd mensen die zeggen," jullie drinken dat alleen om zat te zijn ", terwijl dat nooit (meestal toch niet) de oorspronkelijke bedoeling is, het komt er gewoon van, omdat zat worden met een hoop vrienden gewoon een van de gezelligste dingen is, die er te doen zijn. |
|
|
| TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hehe. ik heb da ook, als ik nen kater heb gehad van iets moe'k der voor nen helen tijd nemeer van hebbe. :) Da straf van god? :p |
Dan heeft God me toch ferm gestraft!
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Dan heeft God me toch ferm gestraft!
Groetjes
TatanaGirl |
dan zal het een ferme doodzonde geweest zijn ;) :D
| quote: | | zat worden met een hoop vrienden gewoon een van de gezelligste dingen is, die er te doen zijn. |
ja, maar toch probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden... |
|
|
| pooley |
Elk weekend ist prijs bij mij.
Ge zit aan den toog met vrienden te klappen en dan beginne nde toernees (na happy hour :p )
Sommige drinken rapper (zoals ik, ik drink mijn pinten veel te rap)
EN ja dan komde gemakkelijk aan 15+ pinten op nen avond (ai men portefeuille)
En nu het studentenleven nog is begonnen is, ist soms in de week ook prijs :)
En alleen drinken, normaal doe ik het nooi ma tis al paar keer gebeurd (bekke down enzo) hop fleske wodka bovenhalen :)
jaja tis foei !
stella dus en int school maes (#@| bitches :/ ) |
|
|
| ZoriNn |
| quote: | | stella dus en int school maes |
Ook een cafe int school, veel te verleidelijk he
Ze zouden het moeten verbieden :) |
|
|
| pooley |
Ja d awel, tis daar cool iedereen zit daar en pintjes drinken
1.3 / pint we l:/
Duur maja wa gade anders doen, ne cola aan 1.20 drinken? :) |
|
|
| Tiger777 |
oeh, bier op't school! Gelukzakken :)
| quote: | | hop fleske wodka bovenhalen |
en dan begint de fun pas echt :p |
|
|
| ZoriNn |
Bij ons kost het bier (jupiler ) .70 euro en den duvel 1.50 euro
:) |
|
|
| Tiger777 |
| wow, in ons café kost ne jupiler 1.40! vree duur dus :( |
|
|
| pooley |
In ons JH kost ne stella 1.00
en de zwaardere bieren gelijk duvel, orval witte-bruine leffe en nog een paar 1.25 dacht ik |
|
|
|
|