|
Poll of belgian Beers (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben :tongue2 |
wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken?:whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik drink de laatste tijd het vaakst Straffe Hendrik |
Ik ga da dus echt eens moeten proberen eh :stongue:
| quote: | | wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken? |
Wie het schoentje past... ;)
Neen, ik zeg zo'n dingen niet. Maar het zou biologisch wel zo zijn dat mannen relatief gezien veel meer alcohol afbreken al in de maag(wand). |
|
|
| Joker666 |
| In de zomer op een terras... Duvel!!:crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by christina
wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken?:whip: |
Ja, wetenschappelijk bewezen, de meerderheid kan er gewoon niet zo goed tegen doordat hun lichaam alcohol anders (minder goed) verwerkt dan mannen.
edit: ma da stond hier al blijkbaar :p |
|
|
| christina |
| volgens mij is het gewoon "oefening baart kunst":D |
|
|
| BZRK |
| Om es nie alledaags te doen: Rodenbach :tongue2 |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Neen, ik zeg zo'n dingen niet. Maar het zou biologisch wel zo zijn dat mannen relatief gezien veel meer alcohol afbreken al in de maag(wand). |
En bij vrouwen komt er een hogere concentratie alcohol in het bloed terecht, doordat ze meer vet en minder water in hun lichaam hebben dan mannen (ofzo iets). |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
En bij vrouwen komt er een hogere concentratie alcohol in het bloed terecht, doordat ze meer vet en minder water in hun lichaam hebben dan mannen (ofzo iets). |
Ze zullen u graag zien komen, de vrouwkes :stongue: :p |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Lindemans is verre van slecht, maar der gaat toch niets boven ne Kriek Bellevue, imo! :crazy:
Voor de rest gaat een goed Antwaarps Bolleke der ook altijd in :D
en af en toe is ne goeie Leffe of een Kasteelbierke smaakt ook wel!
Eigelijk weinig bier da mij nie smaakt :p |
|
|
| DJ Zetski |
| Eigenlijk is blonde Grimbergen mijn favoriete bier, maar den blonde Leffe is ook nie mis! |
|
|
| Progrez |
| Nen Duvel aub. Altijd en overal. Zie maar da ze genoeg hebben op den Betaparty! |
|
|
| Bertn |
| Geen beter blond gerstenat dan een warme Maes, Heineken, Cristal of Cara Pils! |
|
|
|
|