return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Poll of belgian Beers (pg. 14)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by Nabistai
Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben :tongue2


wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken?:whip:
Tiger777
quote:
Originally posted by TOR
Ik drink de laatste tijd het vaakst Straffe Hendrik

Ik ga da dus echt eens moeten proberen eh :stongue:

quote:
wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken?

Wie het schoentje past... ;)


Neen, ik zeg zo'n dingen niet. Maar het zou biologisch wel zo zijn dat mannen relatief gezien veel meer alcohol afbreken al in de maag(wand).
Joker666
In de zomer op een terras... Duvel!!:crazy:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by christina
wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken?:whip:


Ja, wetenschappelijk bewezen, de meerderheid kan er gewoon niet zo goed tegen doordat hun lichaam alcohol anders (minder goed) verwerkt dan mannen.

edit: ma da stond hier al blijkbaar :p
christina
volgens mij is het gewoon "oefening baart kunst":D
BZRK
Om es nie alledaags te doen: Rodenbach :tongue2
Shadowkid
quote:
Originally posted by Tiger777
Neen, ik zeg zo'n dingen niet. Maar het zou biologisch wel zo zijn dat mannen relatief gezien veel meer alcohol afbreken al in de maag(wand).


En bij vrouwen komt er een hogere concentratie alcohol in het bloed terecht, doordat ze meer vet en minder water in hun lichaam hebben dan mannen (ofzo iets).
Tiger777
quote:
Originally posted by Shadowkid
En bij vrouwen komt er een hogere concentratie alcohol in het bloed terecht, doordat ze meer vet en minder water in hun lichaam hebben dan mannen (ofzo iets).

Ze zullen u graag zien komen, de vrouwkes :stongue: :p
Tomorrow Traxx
Lindemans is verre van slecht, maar der gaat toch niets boven ne Kriek Bellevue, imo! :crazy:
Voor de rest gaat een goed Antwaarps Bolleke der ook altijd in :D
en af en toe is ne goeie Leffe of een Kasteelbierke smaakt ook wel!

Eigelijk weinig bier da mij nie smaakt :p
DJ Zetski
Eigenlijk is blonde Grimbergen mijn favoriete bier, maar den blonde Leffe is ook nie mis!

Progrez
Nen Duvel aub. Altijd en overal. Zie maar da ze genoeg hebben op den Betaparty!
Bertn
Geen beter blond gerstenat dan een warme Maes, Heineken, Cristal of Cara Pils!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement