return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Poll of belgian Beers (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
quote:
Originally posted by eieregooie
Delirium Tremens :D (of is dat nie belgisch?)


Oooh jawel, naar het schijnt zelfs het beste bier van België maar ja dat is volgens mij een kwestie van persoonlijke smaak :D
Tiger777
Da's waar. voor bier meer dan voor andere dingen geldt dat de smaak van persoon tot persoon verschilt.
Tiger777
eve gewoon terug de BIERPOLL hoger zette :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
eve gewoon terug de BIERPOLL hoger zette :)


addict :stongue:


btw weet iemand wat het roze gezichtje van :stongue: moet voorstellen?
tor8024
quote:
Originally posted by Dark Apostle
btw weet iemand wat het roze gezichtje van :stongue: moet voorstellen?


als je goed kijkt zie je dat het zijn keelgat is: :stongue:

:) :)
Tiger777
dat is daar waar ge uwe palm ingiet :)
Tiger777
De poll is precies een beke aan het stilvallen...
Pumaz
Hoegaarden voor mij, hoewel ik bij het uitgaan genen bier drink ma kom...
ryo
Maar es op Westmalle gestemd, gister voor de eerste keer gedronken en dat smaakte goed. Palm smaakt ook prima en tja de rest heb ik eigenlijk nog nooit gedronken:happy2:
Tiger777
zonde ryo !!!
zonde pumaz!!!
:haha:

ryo
jaja ik weet het, ik ga er ook verandering in brengen, want dat smaakt toch allemaal wat beter dan die rotzooi die je hier af en toe krijgt :)
Tiger777
da kunt ge wel zeggen, sorry zenne, ma die heineken vind ik écht ni te drinken, afwaswater smaakt beter! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement