|
Poll of belgian Beers (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Delirium Tremens :D (of is dat nie belgisch?)
|
Oooh jawel, naar het schijnt zelfs het beste bier van België maar ja dat is volgens mij een kwestie van persoonlijke smaak :D |
|
|
| Tiger777 |
| Da's waar. voor bier meer dan voor andere dingen geldt dat de smaak van persoon tot persoon verschilt. |
|
|
| Tiger777 |
| eve gewoon terug de BIERPOLL hoger zette :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
eve gewoon terug de BIERPOLL hoger zette :) |
addict :stongue:
btw weet iemand wat het roze gezichtje van :stongue: moet voorstellen? |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
btw weet iemand wat het roze gezichtje van :stongue: moet voorstellen? |
als je goed kijkt zie je dat het zijn keelgat is: :stongue:
:) :) |
|
|
| Tiger777 |
| dat is daar waar ge uwe palm ingiet :) |
|
|
| Tiger777 |
| De poll is precies een beke aan het stilvallen... |
|
|
| Pumaz |
| Hoegaarden voor mij, hoewel ik bij het uitgaan genen bier drink ma kom... |
|
|
| ryo |
| Maar es op Westmalle gestemd, gister voor de eerste keer gedronken en dat smaakte goed. Palm smaakt ook prima en tja de rest heb ik eigenlijk nog nooit gedronken:happy2: |
|
|
| Tiger777 |
zonde ryo !!!
zonde pumaz!!!
:haha: |
|
|
| ryo |
| jaja ik weet het, ik ga er ook verandering in brengen, want dat smaakt toch allemaal wat beter dan die rotzooi die je hier af en toe krijgt :) |
|
|
| Tiger777 |
| da kunt ge wel zeggen, sorry zenne, ma die heineken vind ik écht ni te drinken, afwaswater smaakt beter! :cool: |
|
|
|
|