|
Poll of belgian Beers (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| Heineken wordt het meeste gedronken in het buitenland. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Heineken wordt het meeste gedronken in het buitenland. |
Ja, dat weet ik :) Ik vroeg me dus ook af hoe dat zit met Belgisch bier in het buitenland... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ja, dat weet ik :) Ik vroeg me dus ook af hoe dat zit met Belgisch bier in het buitenland... |
Awel in New York is Jupiler en Stella Artois een luxe bier dat veel kost maar sjik is om mee gezien te worden wanneer je het drinkt. Hier drinken wij het uit plastieke bekertjes en klagen we als het meer dan een 1.50 kost ;) |
|
|
| Tiger777 |
| serieus? tiens, da wist ik ni... Stella voor 1€50? da's wel vree duur zenne... normaal is da toch maar 1... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
serieus? tiens, da wist ik ni... Stella voor 1€50? da's wel vree duur zenne... normaal is da toch maar 1... |
1€? leg me dan maar snel uit waar da café ligt! :) |
|
|
| THC§brain§THC |
ik drink m'n Hoegaarden tegen 75 cent/stuk.
voordeel van een restaurant te werken. |
|
|
| cyberia |
bij ons in't caf is't nog 0,75€ :tongue2
in één of ander frans skistation heb ik daar ook een caféke gevonden waar ze belgisch bier verkochten 1€75 voor e stella'ke |
|
|
| TatanaGirl |
Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue ;)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by THC§brain§THC
ik drink m'n Hoegaarden tegen 75 cent/stuk.
voordeel van een restaurant te werken. |
Dat is dan toch ook omdat ze het niet aan de straatstenen verkocht krijgen, don't blame 'em het is Hoegaarde :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue ;)
Groetjes
TatanaGirl |
groot gelijk :) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue ;)
Groetjes
TatanaGirl |
wel ik kan van tijd ook wel van zo'n kriekske genieten ma ni zozeer van ne kriek bellevue(alhoewel ze toch wel bangelijke reklame hebben atlij(Jos kekt ne keer nor den luchtdruk *jos doet flesje open* ,a es goed:haha: ) eerder de kriek van lindemans mmmmmmm....duzend keer beter as dië van bellvue;) |
|
|
| eieregooie |
Delirium Tremens :D (of is dat nie belgisch?)
Anywayz... heb maar op Hoegaarden gestemd want dat is toch ook wel errug lekker :D |
|
|
|
|