|
Poll of belgian Beers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
hehehe, maar het is ècht zo dat als ik teveel op heb, ik niet eens 's morges nemeer weet hoe ik in mijn bed geraakt ben. Dan vertellen ze me wat voor een zalige fuif het was, en ik ben al die zalige momenten vergeten. PALM:whip: :whip: :whip: :whip:
hehe :happy2: |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hehehe, maar het is ècht zo dat als ik teveel op heb, ik niet eens 's morges nemeer weet hoe ik in mijn bed geraakt ben. Dan vertellen ze me wat voor een zalige fuif het was, en ik ben al die zalige momenten vergeten. PALM:whip: :whip: :whip: :whip:
hehe :happy2: |
héla whipping PALM is whipping me:haha:
hehe lol heb da ook al e paar keer voorgehad.Op skistage hadden we onzen eigen vorraad palm mee,tijdens één van onze parties ginder vloeide ze weer eens rijkelijk:D bon temidden de nacht word ik wakker ik ga naar het toilet,ik kom terug,opeens merk ik da mijn bed nog opgemaakt was,was dus op mijn bed gaan liggen en naar tschijnt was ik tot mijn bedde gekropen,weet ik dus nix meer van :crazy: |
|
|
| Tiger777 |
| Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette :D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette :D |
da begint bij ene:D en voorda g'et weet staat heel die tafel vol lege fleskes en vertegenwoordigt de sportieve jeugd :rolleyes: :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| jaaa, sportief, da's goed voor de armspieren, al dat heisen ;) |
|
|
| Gladius |
amai als ge smorgens al drinkt zijde ni goe bezig.. byebye lever =).
en euh als ge de meeste jongere (ja vooral jongens) zow hoort, altij stoer doen over hoe ze zat ze den avond dervoor wel zijn geweest, kwordt der pissed van. precies of ge kunt u ni amuseren zonder drank, das echt wel laag vinnek...
k een pintje kan wel lekker zijn, mor vanaf da ge gaat drinken om zat te worden ("kom zuipeuuuh, tis toch gratis!!!") is de fun der af...
uitgaan wordt geassocieerd met drank en zat zijn, en das dom imo.
-Glad |
|
|
| Dark Apostle |
Als ik PALM (of Geuze) ofzo drink dan drink ik dat voor de smaak. Als ik strontzat wil zijn om een of andere reden dat koop ik wel wat wodka of drink ik whiskey-cola, gin-tonic-gini-cola totdat ik meurig ben en dat is meestal niet op een fuif maar wel thuis of bij nen maat.
Op een fuif doe ik dat niet. Je betaalt daar inkom dus wil ik er dan ook wel heel de avond geniet van hebben.
Van gin moet ik trouwens heel vreemd dromen 's nachts ik vraag mij af of daar geen hallucinogene stoffen in zitten? |
|
|
| cyberia |
Ik kan mij evengoe amuseren zonder zat te zijn,ma ik maak wel altij grappige verhalen mee als ik het ben:tongue2 Ik MOET ook nie zat zijn, da gebeurd gewoon,da begint bij één en naarmate de avond vordert groeit ook het aantal
hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in diën gini-tonic-cola:D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in diën gini-tonic-cola:D |
*smijt de gin weg* goed om weten ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
Ik kan mij evengoe amuseren zonder zat te zijn,ma ik maak wel altij grappige verhalen mee als ik het ben:tongue2 Ik MOET ook nie zat zijn, da gebeurd gewoon,da begint bij één en naarmate de avond vordert groeit ook het aantal
hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in diën gini-tonic-cola:D |
ja, tis da... Ge begint der me ene, en hoe meer ge dervan drinkt, hoemeer dorst ge krijgt... en nu ja, het heeft bijwerkingen... dat van die grappige verhalen... daar weet ik alles van :tongue2
van die gin
Ik denk gewoon dat het komt doordat ge 2 tegenwerkende dingen gaat drinken
Gin = alcohol => wordt ge moe, loom van.
Tonic of cola => bevatten caffeine => stimuleren
De combinatie van de 2 gaat een extra sterk effect hebben (en niet mekaar tegewerke zoals ge op het 1e zicht zou denke)... Ik denk da het daardoor komt da ge raar droomt :)
btw, gin-tonic met een beke citroensap en suiker in: ZALEG GEWOON :) |
|
|
| Djeebie |
Zullen we het er maar op houden dat Nederland betere producers heeft en België beter bier :p
Hoe bekend is Belgisch bier eigenlijk in het buitenland? Bijvoorbeeld in Amerika of Australië? Heineken is natuurlijk wereldberoemd, maar hoe zit dat met Belgisch bier? |
|
|
|
|