return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Poll of belgian Beers (pg. 13)
View this Thread in Original format
Nabistai
Ondertussen ben ik naast mijn allersupertopmegafavoriet Duvel, ook andere biertjes zoals Westmalle, Leffe, Patersvat etc gaan apprecieren :tongue3
FCB_Fanatic
mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren.

Van gewoon pinten gaat mijne voorkeur duidelijk uit naar Jup :)
Vishnu
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren.

Van gewoon pinten gaat mijne voorkeur duidelijk uit naar Jup :)


Bij mij is het juist vant zelfde, vervang alleen die Jup door ne Stella.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Vishnu
Bij mij is het juist vant zelfde, vervang alleen die Jup door ne Stella.


Stella kunde in Limburg vrij moeilijk vinden. Tzal dus voornamelijk daarmee te maken hebben dat ik jup verkies, nog nauwelijks stella gedronken in mijn leven ;)
djcresto
Waarom zijn vrouwen zo verzot op Kriek Lindemans?
Jasperovitsj
Ik drink da anders ook wel graag, van 't vat that is :)
Nabistai
quote:
Originally posted by djcresto
Waarom zijn vrouwen zo verzot op Kriek Lindemans?


Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben :tongue2
Synthesia
quote:
Originally posted by christina
seg mannen, waar staat de kriek lindemans???



:o


Weeee!!

Goeie keuze, da's ook mijn favoriet :) Maar ben niet zo'n bierdrinker.
djcresto
probleem van Lindemans is dat het nogal duur is. Café waar ik altijd zit verving het door een ander merk omdat ze daar veel meer winst op maken.
christina
quote:
Originally posted by djcresto
probleem van Lindemans is dat het nogal duur is. Café waar ik altijd zit verving het door een ander merk omdat ze daar veel meer winst op maken.


bij ons int jeugdhuis 1 euro en vant vat:toocool:

ma in café's verdwijnen ze meer en meer ja:(

jeronimo_jd
quote:
Originally posted by Nabistai
Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben :tongue2


Ik begin da idd ook altij te drinke asek van het gewoon bier genoeg heb, maar as ge dan achteraf terug een gewoon pintje drinkt smaakt da totaal nie meer door diej zoete smaak van de lindemans :p dus beter nie aan beginne:stongue:
TOR
Voorhistorische thread, lol


quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren.


Corsendonck is idd een zeer lekker bier.
Ik drink de laatste tijd het vaakst Straffe Hendrik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement