|
Poll of belgian Beers (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Ondertussen ben ik naast mijn allersupertopmegafavoriet Duvel, ook andere biertjes zoals Westmalle, Leffe, Patersvat etc gaan apprecieren :tongue3 |
|
|
| FCB_Fanatic |
mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren.
Van gewoon pinten gaat mijne voorkeur duidelijk uit naar Jup :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren.
Van gewoon pinten gaat mijne voorkeur duidelijk uit naar Jup :) |
Bij mij is het juist vant zelfde, vervang alleen die Jup door ne Stella. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Bij mij is het juist vant zelfde, vervang alleen die Jup door ne Stella. |
Stella kunde in Limburg vrij moeilijk vinden. Tzal dus voornamelijk daarmee te maken hebben dat ik jup verkies, nog nauwelijks stella gedronken in mijn leven ;) |
|
|
| djcresto |
| Waarom zijn vrouwen zo verzot op Kriek Lindemans? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik drink da anders ook wel graag, van 't vat that is :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by djcresto
Waarom zijn vrouwen zo verzot op Kriek Lindemans? |
Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben :tongue2 |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by christina
seg mannen, waar staat de kriek lindemans???
:o |
Weeee!!
Goeie keuze, da's ook mijn favoriet :) Maar ben niet zo'n bierdrinker. |
|
|
| djcresto |
| probleem van Lindemans is dat het nogal duur is. Café waar ik altijd zit verving het door een ander merk omdat ze daar veel meer winst op maken. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by djcresto
probleem van Lindemans is dat het nogal duur is. Café waar ik altijd zit verving het door een ander merk omdat ze daar veel meer winst op maken. |
bij ons int jeugdhuis 1 euro en vant vat:toocool:
ma in café's verdwijnen ze meer en meer ja:( |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben :tongue2 |
Ik begin da idd ook altij te drinke asek van het gewoon bier genoeg heb, maar as ge dan achteraf terug een gewoon pintje drinkt smaakt da totaal nie meer door diej zoete smaak van de lindemans :p dus beter nie aan beginne:stongue: |
|
|
| TOR |
Voorhistorische thread, lol
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren.
|
Corsendonck is idd een zeer lekker bier.
Ik drink de laatste tijd het vaakst Straffe Hendrik |
|
|
|
|