|
Poll of belgian Beers (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik ben der zeker van da het NA is... |
dan ist wel degelijk antwerps,want just voor de carré staat een plakske van welkom in wilebroek en da's antwerpen
dus brabant kan ni trots zijn op zijnen duvel:tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
| ewel, da vinnek nu spijtig se... ma bon, we moge de antwerpenare ook is iets gunne he ;) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ewel, da vinnek nu spijtig se... ma bon, we moge de antwerpenare ook is iets gunne he ;) |
Okéé ,ma ni teveel hé:p |
|
|
| Dark Apostle |
Kent er iemand nog dat melodieke van in dat reklaampje van Hoegaarde. Zo met die mensen die op hooibalen weglopen van een stier.
Als er iemand weet van wie dat is, vertel me dan aub wie want ik vond dat machtig. |
|
|
| SePP |
hehe jupiler all the way ... gewoon lekker fris bierke ... met dit warm weer /// ZZAAAALLLLIIIGGGG \\\
:tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
| geef mij bij dit weertje maar een fris kriekske... hmm. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Kent er iemand nog dat melodieke van in dat reklaampje van Hoegaarde. Zo met die mensen die op hooibalen weglopen van een stier.
Als er iemand weet van wie dat is, vertel me dan aub wie want ik vond dat machtig. |
ja kweet welk dage bedoeld,heb da toen ook gezegd, ma ik ken het ook nie:(
geef mij met dit weer maar ne warme choko:haha: |
|
|
| Sharpsider |
Heb hier juist effe de volledigen biertopic doorgenomen en sommige dingen vinnek wel neig.
Kwist bvb ni da palm zo geliefd was bij de jeugd.
Daar is bij ons anders ni zo veel van te merken,en ik woon op 2 min van brouwerij de palm.
Kwoon trouwes ook op een scheet van Brouwerij Moortgat (Duvel) en die ligt inderdaad (net) in Antwerpen.
Jupiler is trouwes de beste Belgishe pils, nipt gevolgd door de pils van brouwerij de Palm: Bock Pils
Stella mag dan wel het bekendste zijn int buitenland, da stelt ni echt zoveel voor. Tis wel nog altyd beter dan Maes, ma toch...
Ah, trouwes, kent er niemand Malheur? Zalig bierke in 4 varianten: 4%,8%,10% en 12%
Den beste vinne kik persoonlijk den 10%, da's e lekker blond bierke,nen echten aanrader. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
ja kweet welk dage bedoeld,heb da toen ook gezegd, ma ik ken het ook nie:(
|
En het heeft weinig zin om op het Music Forum dat te gaan vragen :( |
|
|
| Gladius |
alléj jupiler op kop.
ik ken ni veel van bier mor kdenk altij da jupiler meer zon bier is om op fuiven te drinke enz en ni echt om op een terraske van te geniete.
ni just dan? |
|
|
| Tiger777 |
| ik vind da ook eiglek... |
|
|
|
|