|
Poll of belgian Beers (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Bertn
Geen beter blond gerstenat dan een warme Maes, Heineken, Cristal of Cara Pils! |
:sadgreen: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Lindemans is verre van slecht, maar der gaat toch niets boven ne Kriek Bellevue, imo! :crazy:
|
Sinds kort de Kriek Terdolen leren appreciëren :tongue2 |
|
|
| Vishnu |
| Ik heb deze semester op kot allerlei biersoorten uitgetest. Als ik er daarvan éne mag aanraden, dan is het wel Sint-Bernardus Abt 12. Een abdijbier waarvan de smaak ergens aan Duvel doet denken. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
Sinds kort de Kriek Terdolen leren appreciëren :tongue2 |
En ik ook :) |
|
|
| CygnusX |
| Mijn ergste bier-nachtmerrie is realiteit geworden :( De smaak van Hoegaarden is zo erg veranderd, ik herken het totaal niet meer terug. Ik had nog gehoopt dat het effect van de verhuis van Hoegaarden naar Jupille nog zou meevallen, maar dat blijkt helemaal niet het geval te zijn :( |
|
|
| BZRK |
| Onlangs was et nog op het nieuws dat ze in Hoegaarden momenteel extra veel uren moeten kloppen, omdat ze in Jupille de smaak maar niet goed krijgen. Maar blijkbaar is er toch al bier uit Jupille op de markt dan. |
|
|
| Real |
| 't Zal allemaal wel int koppeke zitten. :wtf: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
't Zal allemaal wel int koppeke zitten. :wtf: |
Was het maar zo. :( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mijn ergste bier-nachtmerrie is realiteit geworden :( De smaak van Hoegaarden is zo erg veranderd, ik herken het totaal niet meer terug. Ik had nog gehoopt dat het effect van de verhuis van Hoegaarden naar Jupille nog zou meevallen, maar dat blijkt helemaal niet het geval te zijn :( |
Er is nog geen Cl bier van jupille op de markt :p |
|
|
| Config |
| Van alle Belgische Bieren vind ik Hoegaarden nu echt een van de zwakste.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Van alle Belgische Bieren vind ik Hoegaarden nu echt een van de zwakste.. |
Haha, AMATEUR.
Van de smaakbieren (dus geen pils) steekt die er zeker bovenuit :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Config
Van alle Belgische Bieren vind ik Hoegaarden nu echt een van de zwakste.. |
Ik heb altijd gedacht dat ge goeie smaak had, maar nu valt ge me tegen :p |
|
|
|
|