return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Wie, Wat, Waar...? (pg. 10)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Chicane
anders post je effe 2x :D


He jij met je grote bek!! Waarom post jij dan maar 1x?????? :rolleyes:
mantisnl
klote TA ook :rolleyes:
Leander
quote:
Originally posted by New Wave
mwjha, en het vervelende is, hij heeft een naam met 3 letters ofzo :)....


4 letters :p :

Desh? (spreek uit: disj)

Apoptosis
quote:
Originally posted by Leander
4 letters :p :

Desh? (spreek uit: disj)


Disj?? dat geluidje maak ik altijd als ik iemand een nep-klap geef!! Je weet wel, als je loopt te sparren of zo :D
Optimus
quote:
Originally posted by Leander
4 letters :p :

Desh? (spreek uit: disj)



Dat is 'm!!!:) Doe hem de groeten:D Onze namen weet ie elke keer en wij vergeten het elke keer:D
Chicane
quote:
Originally posted by Three 'O Three
He jij met je grote bek!! Waarom post jij dan maar 1x?????? :rolleyes:


He jij asociaal ontspoorde wannabee patatgeneratie zouteloze kutflamer... hoi :)
New Wave
quote:
Originally posted by Leander
4 letters :p :

Desh? (spreek uit: disj)



Mwjha, idd, dat is hem :)
Ik kwam hem 3 maanden geledne nog tegen in Utrecht, vaag studentenfeestje met zeer hete sjiks!:eyes::crazy::tongue3:eyespop:

Doe hem inderdaad de groeten!
Eye-Riz
Hey, Leander leeft ook nog!!!!! :)
Eye-Riz
En ook Rulez nog in de house!!

quote:
Originally posted by Rulez
Uiteraard distantieer ik mij hier helemaal van, ik zit sinds dit jaar namelijk niet meer in de organisatie. Ben zelf helemaal fan van die twee.


Hi sweety! ;)
Rulez
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Hey, Leander leeft ook nog!!!!! :)

Moet jij zeggen Iris, deze post is zeker 2 maanden oud. ;)
Alles Goed verder? Ik heb je al een tijdje niet gezien. Zag dat je binnenkort (sept) in de City Hall moet draaien. Kom denk ik weer even dansje doen dan :D

Leander
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Hey, Leander leeft ook nog!!!!! :)


Hey, Iris leeft ook nog!!!!

'k ga je snel bellen!
franzelare
he leander :D wij moeten ook nog een keer ff meeten ofzo, ik woon nu ook in utrecht :D
en wel bij iris om de hoek!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement