|
Wie, Wat, Waar...? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Chicane
anders post je effe 2x :D |
He jij met je grote bek!! Waarom post jij dan maar 1x?????? :rolleyes: |
|
|
| mantisnl |
| klote TA ook :rolleyes: |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjha, en het vervelende is, hij heeft een naam met 3 letters ofzo :).... |
4 letters :p :
Desh? (spreek uit: disj)
 |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Leander
4 letters :p :
Desh? (spreek uit: disj)
|
Disj?? dat geluidje maak ik altijd als ik iemand een nep-klap geef!! Je weet wel, als je loopt te sparren of zo :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Leander
4 letters :p :
Desh? (spreek uit: disj)
|
Dat is 'm!!!:) Doe hem de groeten:D Onze namen weet ie elke keer en wij vergeten het elke keer:D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
He jij met je grote bek!! Waarom post jij dan maar 1x?????? :rolleyes: |
He jij asociaal ontspoorde wannabee patatgeneratie zouteloze kutflamer... hoi :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Leander
4 letters :p :
Desh? (spreek uit: disj)
|
Mwjha, idd, dat is hem :)
Ik kwam hem 3 maanden geledne nog tegen in Utrecht, vaag studentenfeestje met zeer hete sjiks!:eyes::crazy::tongue3:eyespop:
Doe hem inderdaad de groeten! |
|
|
| Eye-Riz |
| Hey, Leander leeft ook nog!!!!! :) |
|
|
| Eye-Riz |
En ook Rulez nog in de house!!
| quote: | Originally posted by Rulez
Uiteraard distantieer ik mij hier helemaal van, ik zit sinds dit jaar namelijk niet meer in de organisatie. Ben zelf helemaal fan van die twee. |
Hi sweety! ;) |
|
|
| Rulez |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Hey, Leander leeft ook nog!!!!! :) |
Moet jij zeggen Iris, deze post is zeker 2 maanden oud. ;)
Alles Goed verder? Ik heb je al een tijdje niet gezien. Zag dat je binnenkort (sept) in de City Hall moet draaien. Kom denk ik weer even dansje doen dan :D |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Hey, Leander leeft ook nog!!!!! :) |
Hey, Iris leeft ook nog!!!!
'k ga je snel bellen!  |
|
|
| franzelare |
he leander :D wij moeten ook nog een keer ff meeten ofzo, ik woon nu ook in utrecht :D
en wel bij iris om de hoek! |
|
|
|
|