return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Wie, Wat, Waar...? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by basd
Even een betere pic van mij (SNuggLe)



wat blijven jullie toch lelijk hè :D
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
wat blijven jullie toch lelijk hè :D


ja, nu je het zegt... inderdaad zeg!!! :tongue2
John
Naam: John
Woonplaats: Dordrecht
Leeftijd: 20 (09-01-1983)
Opleiding/Baan: Geen van beide, per 1 sept bouwkunde aan TU eindhove.. moet ook werk zoeken
Favoriete DJ's: dj renco (mn broertje:p)
Huisdier: hond (jorewi) en wat goudvissen ook nog ergens
Auto: zelf geen, gebruik die van me moeder...fiat seicento
Schoenmaat: ergens tussen 42.5 en 44.5 (hangt van de shoes af)
Lengte: 1.80 ofzo
Relatie: nee
Websites: http://www.johnsteenbergen.tk en nog een paar andere
Vakantie: dit jaar niet of misschien nog ff kroatie oid, kom wel net terug uit australie en nieuw zeeland..zou der zo weer naar toe gaan. veel beter leven daaro.
Hobbies: stoepkrijten, punaises tellen
Favo muziekstijl: trance
Beste Feest ooit: qontact
Beste plaatje: das moeilijk... gouryella - tenshi en chicane - saltwater ofzow.. en nog veel meer eigenlijk
Beste producer: weet nie, armin en tiesto denk en die gasten van chicane
Kleding: ja
Club: family (brisbane), matrixx, off_corso..en home in sydney was ook niet onaardig. beetje weinig vrouwvolk alleen.
Afhaalsjinees: brochaathof ofzo..lekker dichtbij
Aantal kilometers fietsen naar de supermarkt: 200m veel meer zal et niet zijn.
Beste tv prog: simpsons, jackass
Beste Film: lord of the rings
Club: Feyenoord

foto:


ik en em zussie voor me australie reisje


en ik op de laatste dag in oz..(let vooral niet op mn sokken:p)
Miss Proximus
sweet :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Biohazard

Leeftijd: 17
Hobbies: soms Feestjes,
Favo muziekstijl: Progressive/Trance en Techno
Beste Feest ooit: John Digweed at Club Zouk Singapore
Club: Club Zouk Singapore (ook de favo van Oakenfold :p )


ben ik nou de enige die dit opmerkt? Niet dat het onmogelijk klinkt ofzo, maar voor de meeste 17-jarigen is het toch niet weggelegd om eventjes een weekendje singapore te doen ofzo :conf: . Maakt niet uit, maaaaaaaar waarom heb ik daarvan nergens een verslag gelezen :whip: :p
robin
he john :D waarom :D heb :D je :D maar :D een :D sok :D aan
TranceFool
Naam: Remco
Leeftijd: 19, vandaag geworden trouwens (HINT)
Opleiding/Baan: 1e jaars Bedrijfskunde
Lengte: 1.90
Schoenmaat: 45
Relatie: nopes
Favo muziekstijl: Trance tot Techno met alles wat daar tussenin ligt
Favo DJs: Tiesto, Armin, Marco V, Michel de Hey
Beste feest: TIC
Favo nummers allertijden: Kamaya Painters - For From Over is wat eerste in me opkomt, teveel om op te noemen
Kleding: Van alles en nog wat
Beste TV-programma: Dit was het nieuws, Kopspijkers
Beste film: Dumb & Dumber, Austin Powers.....te droog voor woorden
Huisdier: niet
Favo drankje: bier, tequila
Auto: geen
Laatst gedownload nummer: Analog System - The Wall
Waar ben ik NU mee bezig: Bijkomen van in de zon liggen
Naar welke release kijk je het meest uit: Dubbelaar van Tiesto (gerucht)
Laatst gekochte CD/plaat: Tiesto - Nyana....CD vandaag gekregen voor mn verjaardag
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: K3 - Blub ik ben een vis :toothless


om maar even bas zn webspace te pikken....vorige week op 4 elementen:
moogwai
Naam: Cyril
Woonplaats: Boxmeer
Leeftijd: 21
Opleiding: 4e jaars HBO Bedrijfskundige Informatica
Lengte: 1.90
Schoenmaat: 47
Relatie: nee
Hobbies: Trance, Voetbal, Computeren, Feesten
Vakantie: Salou weer
Favo muziekstijl: Trance, Trance, Trance
Favo DJs: Armin van Buuren, Tiesto & Ferry Corsten
Favo producers: bovenstaande + L-Vee & M.I.K.E.
Favo Club: Matrixx
Beste feesten: Massive 2001, Mysteryland 2002, TIC 2003
Beste nummers allertijden: Dune - Million Miles From Home & Energy 52 - Cafe Del Mar
Beste nummer van 2003 tot nu toe - Motorcycle - As The Rush Comes
Beste CD: DJ Tiesto - Magik 6
Beste Boek: In de ban van de Ring
Beste film: Lord Of The Rings 1,2 & 3 (zonder i'm gezien te hebben)
Beste tijdschrift: VI
Favo voetbalclub: PSV Kampioenen!!!
Favo drankje: Melk, bier & sinas
Laatst gekochte CD: Tiesto - Nyana
Laatst gekochte CDM: The ROC Project - Never
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
Naam: Remco
Leeftijd: 19, vandaag geworden trouwens (HINT)

oww gefeliciteerd, ik werd 1 dag eerder 19 [HINT] :D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by TranceFool



Gefeliciteerd nog :D

Enne, wat doet die negerin met die raket???:conf:

TranceFool
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Gefeliciteerd nog :D

Enne, wat doet die negerin met die raket???:conf:
die houdt ervan om heel hard te zuigen ;).....komische was dat een vriend van me er grapjes over maakte en ze nou nog op de foto staat ook :p

TimeportE ook nog gefeliciteerd he!.....30 mei was het toch ook ofnie?
robin
quote:
Originally posted by stevesimon
ze is aan het "Spacen"

:D :rolleyes:


lol
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement