return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Wie, Wat, Waar...? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Nou sorry maar voor dit soort troep ging ik weg bij PF!! Vind het echt dik om te

Zo IT!!!


En Josti speciaal voor U


Ach houdt je bek man en ga rukken ofso. Doe iets waar je goed in bent en verkracht de thread eens niet
Biohazard
Naam: Niels
Woonplaats: Huizen
Leeftijd: 17
Opleiding/Baan: Scholier IB1 (Internationaal onderwijs)
Favoriete DJ's: Paul Oakenfold, Tiesto, Dave Clarke, Sasha, Armin
Huisdier: 2 Honden
Auto: Ik heb een fiets
Schoenmaat: 47.5
Lengte: 1.95m
Relatie: Helaas niet :(
Websites: Hoeft niet
Vakantie: Australie/Japan ofzo :p
Hobbies: Muziek, soms Feestjes, gamen en sporten
Favo muziekstijl: Progressive/Trance en Techno
Beste Feest ooit: John Digweed at Club Zouk Singapore
Beste plaatje: Sasha - Xpander
Beste producer: BT, Sasha, M.I.K.E, L-vee en Tiesto
Kleding: Alles wat lekker zit
Club: Club Zouk Singapore (ook de favo van Oakenfold :p )
kreischer2000
Naam: Arjan
Woonplaats: Hellevoet
Leeftijd: 17
Opleiding/Baan: VWO met IB
Favoriete DJ's: Armin van Buuren / Tiesto / Ferry Corsten / Cor Fijneman
Shoenmaat: 44
Lengte: 1.91
Vakantie: Spanje
Hobbies: DJ-en, Forummen, Films kijken, Waterpolo, Skien, Zeilen, Winkelen & MUZIEK
Beste Feest ooit: Tiesto In Concert 10-05-2003
Favo Muziekstijl: Trance & progressive
Beste Nr ooit: System F - Out of the blue
Relatie: Niet

SnuggLe
Naam: Bram / SnuggLe
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 23
Geboorteplaats: Zevenaar
Opleiding: Bestuurskunde (Veiligheidsstudie) aan de Universiteit Twente
Bijbaan: www.enschedeploeg-ut.nl , werkzaam in de evenementenwereld
Favoriete DJ's: Carl Cox, Pascal FEOS, Alexander Kowalski, Sasha, Digweed, Michel de Hey (..en Iris natuurlijk!!)
Favoriete stijlen: Tech-house/techno/progressive
Favoriete Auto: Alfa 156 parelmoer met spoiler
Schoenmaat: 42
Lengte: 1.90m
Relatie: Jaaaaa, met Anke!
Websites: http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur
Vakantie: China/Thailand (..en wil graag naar Amerika)
Hobbies: Internetsurfen / feesten / voetballen / fitness / mijn vriendin :) / veeeeel muziek luisteren
Sites: Tranceaddict, Partyflock (fotograaf)
Beste feest ooit: Ik denk dat dat een Nexus was waar echt VEEL ta'ers waren en die foute foto van mij en die gekke chinees is gemaakt, TiC en GKGG kmoen ind e buurt
Slechtste Feest ooit: Massive 2000
Beste club: Hmm..moeilijk. Tractieweg 30 denk ik :)
Beste house plaat: DHS - House of God (& Chicane -Saltwater mogen ze op mijn begrafenis draaien)
Beste remix: Tiesto remix van Silence
Beste Album: Pascal Feos - Self-Reflection / Carl Cox live in Detroit (2nd one)
Beste producer: Oliver Lieb
Coureur: Montoya
Club: GRAAFSCHAP! (en Feyenoord)
Favoriete eten: Turkse pizza / Lasagna
Favoriete drank: Whiskey
Strafblad: ..ehm..ik werk bij de politie?
Kleine of grote borsten: Allebei
Onder of boven: Onder / Staand
Kleding: spijkerbroek, wit strak ondershirt, russel trui
Favoriete tijdschrift: VI
Beste film: Donnie Darko, Sixpack
Beste TV-programma: Dit was het nieuws!!!!
Ik heb een hekel aan: lange rijen, overmatig drugsgebruik, Jean
In de scene sinds: 1993-1994 ?
Wie wil je nog horen: Antiphus sinds hij techhouse draait, en Sasha
Mooiste party ervaring: Tiesto in Concert, Carl Cox @ Dance Valley 2000
Beste liveset gehoord op feest: Digweed @ 4 Elements
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
schijnbaar prikt niemand door het vleugje sarcasme heen...

ik had blijkbaar het niveau hier te hoog ingeschat! :nervous:
K.nattick
Naam: John
Woonplaats: Helmond
Leeftijd: 23
Geboorteplaats: Helmond
Opleiding/Baan: Communicatie/TPG Post
Favoriete DJ's: Tiësto, Ferry Corsten, Michel de Heij, Dave Clarke
Schoenmaat: 42
Lengte: 1.77
Relatie: overmorgen 4 jaar
Vakantie: actief in La France
Hobbies: hardlopen, draaien, judo, stappen, fitness
Beste feest ooit: Tiesto In Concert, 1e Trance Energy
Slechtste feest ooit: nooit echt een slechte party meegemaakt
Favorite muziekstijl: trance, techno [ligt aan het humeur van de dag]
Beste plaat: The orange theme, Flight 643
Beste Album: Magik V - Tiësto
Beste producer: Tiësto/Armin van Buuren/Paul van Dyk
Club: PSV
Kleding: Casual spijkerbroek, longsleeve, Adidas sneakers
Beste film: The Green Mile, Cast Away, Jackass
Beste TV-programma: Friends
In de scene sinds: 1996
M@rc
Leuke thread!

Naam: Marc
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: Gisteren 20 geworden
Opleiding/Baan: 3e jaars Facility Management Haagse Hogeschool/Zaterdagbaantje bij de TPG Post
Lengte: Heel kort..net 1.70
Schoenmaat: 42
Relatie: Yep!
Vakantie: Dit jaar 2 weken naar Portugal (Albufeira)
Hobbies: Uitgaan, beetje internetten, sporten (waterpolo)
Favo muziekstijl: Hard Trance
Favo DJ: uhh dan ga ik toch voor Dumonde (2 dus..)
Beste feest: Qontact doet het altijd erg goed bij mij, Trance Energy hier in Den Haag was ook goed!
Favo nummer allertijden: Pedro & Benno - Speechless (kwee nie, heeft iets magisch)
Kleding: Makkelijke Gapster spijkerbroek, lekker shirtje en mn mooie zilvere Puma's
Beste TV-programma: Friends is leuk en Black Adder als ik toe ben aan slappe humor
Beste film: poe... Gladiator dan maar
Huisdier: 2 katjes.. Joep en Jill (broer en zus) :D
Favo drankje: Heel saai, maar een Sprite voldoet bij mij prima
Auto: Ik rijd voorlopig nog wel even in de Clio van mn pa
Laatst gedownload nummer: Flakes (Ferry Remix)
Waar ben ik NU mee bezig: Zit op mn stage-adres en heb even tijd over
Welk nummer kwam er de laatste keer uit je speakers rollen: Dumonde - Human
Naar welke release kijk je het meest uit: Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix)
Laatst gekochte CD/plaat: CD, kheb geen draaitafel.. uhmmm Cosmic Gate - The Wave CDM (al weer een tijd geleden dus..)
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: Ketchup Song :mad:
Hoe laat is het nu: 11.36
Ding Chavez
Naam: Mark
Woonplaats: Nijmegen
Leeftijd: 21
Geboorteplaats: Nijmegen
Opleiding/Baan: International Business aan de UvT
Favoriete DJ's: Digweed, Kleinenberg, Gabriel & Dresden en een beetje Tiesto :)
Auto: Ford Scorpio lijkwagen uitvoering
Favoriete Auto: Mercedes Sl500 AMG (idd de safety car uit de F1 ;))
Schoenmaat: 44
Lengte: 1.98m
Relatie: Geen
Websites: www.tranceaddict.com/forums
Vakantie: zon
Hobbies: Muziek
Beste feest ooit (NL): Dutch Dimension 02/02/02 in de HMH te Amsterdam
Beste feest ooit (EUR): Same :)
Slechtste Feest ooit: weet ik zo niet, niks echt slechts meegemaakt
Favorite muziekstijl: Progressive, Trance, Tribal, House
Beste house plaat: te moeilijk om te kiezen
Beste remix: te moeilijk om te kiezen
Beste Album: te moeilijk om te kiezen
Beste producer: Gabriel & Dresden
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ach houdt je bek man en ga rukken ofso. Doe iets waar je goed in bent en verkracht de thread eens niet

Sorry koning Lex.

Naam: Remy
Hobby: Alex verkrachten in zo'n krap wctje op een feest.

Dit was alles.:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Sorry koning Lex.

Naam: Remy
Hobby: Alex verkrachten in zo'n krap wctje op een feest.

Dit was alles.:)


Goed zo jongen, je leert het wel. Lekker meehobbelen met de rest

Miss Proximus
Speciaal voor Remy:





Ik ook van jou ;)
Donna
Meehobbelen en Jaknikken toch?:D

Naam :Anja (ja ben 2namig)
Woonplaats :Wormerveer
Leeftijd :32 zomers (waren een paar zeer hete bij)
Opleiding :mn verpleegsterspakje stond t liefst (tijdje psychologie gedaan maar k vond de opleiding te theoretisch en deed te moeilijk tijdens de lessen:rolleyes: (nu stel ik mn bank beschikbaar int zwarte circuit)
Baan :Allmighty Nurse (Terminator)
Favo muziekstijl :Op dit mom prog/techno en ook nog steeds de trance,als t me maar ok laat voelen he;)
Favoriete Dj's :MarcoV(voornamelijk omdak m lekker vind,maar ok hij draaid ook vet)ben erg gecharmeerd lately van Troy Roberts
Huisdier :3 katten(Mazda,Russel&Skydive) 1 hamster left (Hamtaro,en die ruled bigtime!)
Lengte :1.68 daggik,maar benk kleiner dan jij dan Josta? (Hmmmz):D
Relatie :Ook afgeschaft,hoewel een relatie heus heel leuk kan zijn,je mot t treffen
Websites :http://www.basicbeats.net en ik ga nog wel s een eigen bouwen,goed voor mn nerdgehalte
Hobbies :waar ik op dat moment zin in heb,k hobby me gek:)
Beste Feest ooit :Sja toch TIC en heel het jaar 2001..excellenttttt
Ik ruik naar :Coolwater (Davidoff) L'Ete (Benneton) L'eau D'isi (Issy Miyaki,alleen zo gruwelijk duur,MAAR daarvoor is de zwarte markt:D
Kleding :Moet je slim kopen en niet goedkoop want das rommel,maar ook geen gehypte zooi want das ook rommel
Lingerie :GIMME! hebbie nooit genoeg van:)
Gratis sex :Soms,meeste moeten dokken,k moet ook een huishouden runnen jah!





Last but not Least:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement