|
Wie, Wat, Waar...? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou sorry maar voor dit soort troep ging ik weg bij PF!! Vind het echt dik om te 
Zo IT!!!  
En Josti speciaal voor U |
Ach houdt je bek man en ga rukken ofso. Doe iets waar je goed in bent en verkracht de thread eens niet |
|
|
| Biohazard |
Naam: Niels
Woonplaats: Huizen
Leeftijd: 17
Opleiding/Baan: Scholier IB1 (Internationaal onderwijs)
Favoriete DJ's: Paul Oakenfold, Tiesto, Dave Clarke, Sasha, Armin
Huisdier: 2 Honden
Auto: Ik heb een fiets
Schoenmaat: 47.5
Lengte: 1.95m
Relatie: Helaas niet :(
Websites: Hoeft niet
Vakantie: Australie/Japan ofzo :p
Hobbies: Muziek, soms Feestjes, gamen en sporten
Favo muziekstijl: Progressive/Trance en Techno
Beste Feest ooit: John Digweed at Club Zouk Singapore
Beste plaatje: Sasha - Xpander
Beste producer: BT, Sasha, M.I.K.E, L-vee en Tiesto
Kleding: Alles wat lekker zit
Club: Club Zouk Singapore (ook de favo van Oakenfold :p ) |
|
|
| kreischer2000 |
Naam: Arjan
Woonplaats: Hellevoet
Leeftijd: 17
Opleiding/Baan: VWO met IB
Favoriete DJ's: Armin van Buuren / Tiesto / Ferry Corsten / Cor Fijneman
Shoenmaat: 44
Lengte: 1.91
Vakantie: Spanje
Hobbies: DJ-en, Forummen, Films kijken, Waterpolo, Skien, Zeilen, Winkelen & MUZIEK
Beste Feest ooit: Tiesto In Concert 10-05-2003
Favo Muziekstijl: Trance & progressive
Beste Nr ooit: System F - Out of the blue
Relatie: Niet
 |
|
|
| SnuggLe |
Naam: Bram / SnuggLe
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: 23
Geboorteplaats: Zevenaar
Opleiding: Bestuurskunde (Veiligheidsstudie) aan de Universiteit Twente
Bijbaan: www.enschedeploeg-ut.nl , werkzaam in de evenementenwereld
Favoriete DJ's: Carl Cox, Pascal FEOS, Alexander Kowalski, Sasha, Digweed, Michel de Hey (..en Iris natuurlijk!!)
Favoriete stijlen: Tech-house/techno/progressive
Favoriete Auto: Alfa 156 parelmoer met spoiler
Schoenmaat: 42
Lengte: 1.90m
Relatie: Jaaaaa, met Anke!
Websites: http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur
Vakantie: China/Thailand (..en wil graag naar Amerika)
Hobbies: Internetsurfen / feesten / voetballen / fitness / mijn vriendin :) / veeeeel muziek luisteren
Sites: Tranceaddict, Partyflock (fotograaf)
Beste feest ooit: Ik denk dat dat een Nexus was waar echt VEEL ta'ers waren en die foute foto van mij en die gekke chinees is gemaakt, TiC en GKGG kmoen ind e buurt
Slechtste Feest ooit: Massive 2000
Beste club: Hmm..moeilijk. Tractieweg 30 denk ik :)
Beste house plaat: DHS - House of God (& Chicane -Saltwater mogen ze op mijn begrafenis draaien)
Beste remix: Tiesto remix van Silence
Beste Album: Pascal Feos - Self-Reflection / Carl Cox live in Detroit (2nd one)
Beste producer: Oliver Lieb
Coureur: Montoya
Club: GRAAFSCHAP! (en Feyenoord)
Favoriete eten: Turkse pizza / Lasagna
Favoriete drank: Whiskey
Strafblad: ..ehm..ik werk bij de politie?
Kleine of grote borsten: Allebei
Onder of boven: Onder / Staand
Kleding: spijkerbroek, wit strak ondershirt, russel trui
Favoriete tijdschrift: VI
Beste film: Donnie Darko, Sixpack
Beste TV-programma: Dit was het nieuws!!!!
Ik heb een hekel aan: lange rijen, overmatig drugsgebruik, Jean
In de scene sinds: 1993-1994 ?
Wie wil je nog horen: Antiphus sinds hij techhouse draait, en Sasha
Mooiste party ervaring: Tiesto in Concert, Carl Cox @ Dance Valley 2000
Beste liveset gehoord op feest: Digweed @ 4 Elements |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
schijnbaar prikt niemand door het vleugje sarcasme heen... |
ik had blijkbaar het niveau hier te hoog ingeschat! :nervous: |
|
|
| K.nattick |
Naam: John
Woonplaats: Helmond
Leeftijd: 23
Geboorteplaats: Helmond
Opleiding/Baan: Communicatie/TPG Post
Favoriete DJ's: Tiësto, Ferry Corsten, Michel de Heij, Dave Clarke
Schoenmaat: 42
Lengte: 1.77
Relatie: overmorgen 4 jaar
Vakantie: actief in La France
Hobbies: hardlopen, draaien, judo, stappen, fitness
Beste feest ooit: Tiesto In Concert, 1e Trance Energy
Slechtste feest ooit: nooit echt een slechte party meegemaakt
Favorite muziekstijl: trance, techno [ligt aan het humeur van de dag]
Beste plaat: The orange theme, Flight 643
Beste Album: Magik V - Tiësto
Beste producer: Tiësto/Armin van Buuren/Paul van Dyk
Club: PSV
Kleding: Casual spijkerbroek, longsleeve, Adidas sneakers
Beste film: The Green Mile, Cast Away, Jackass
Beste TV-programma: Friends
In de scene sinds: 1996 |
|
|
| M@rc |
Leuke thread!
Naam: Marc
Woonplaats: Den Haag
Leeftijd: Gisteren 20 geworden
Opleiding/Baan: 3e jaars Facility Management Haagse Hogeschool/Zaterdagbaantje bij de TPG Post
Lengte: Heel kort..net 1.70
Schoenmaat: 42
Relatie: Yep!
Vakantie: Dit jaar 2 weken naar Portugal (Albufeira)
Hobbies: Uitgaan, beetje internetten, sporten (waterpolo)
Favo muziekstijl: Hard Trance
Favo DJ: uhh dan ga ik toch voor Dumonde (2 dus..)
Beste feest: Qontact doet het altijd erg goed bij mij, Trance Energy hier in Den Haag was ook goed!
Favo nummer allertijden: Pedro & Benno - Speechless (kwee nie, heeft iets magisch)
Kleding: Makkelijke Gapster spijkerbroek, lekker shirtje en mn mooie zilvere Puma's
Beste TV-programma: Friends is leuk en Black Adder als ik toe ben aan slappe humor
Beste film: poe... Gladiator dan maar
Huisdier: 2 katjes.. Joep en Jill (broer en zus) :D
Favo drankje: Heel saai, maar een Sprite voldoet bij mij prima
Auto: Ik rijd voorlopig nog wel even in de Clio van mn pa
Laatst gedownload nummer: Flakes (Ferry Remix)
Waar ben ik NU mee bezig: Zit op mn stage-adres en heb even tijd over
Welk nummer kwam er de laatste keer uit je speakers rollen: Dumonde - Human
Naar welke release kijk je het meest uit: Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix)
Laatst gekochte CD/plaat: CD, kheb geen draaitafel.. uhmmm Cosmic Gate - The Wave CDM (al weer een tijd geleden dus..)
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: Ketchup Song :mad:
Hoe laat is het nu: 11.36 |
|
|
| Ding Chavez |
Naam: Mark
Woonplaats: Nijmegen
Leeftijd: 21
Geboorteplaats: Nijmegen
Opleiding/Baan: International Business aan de UvT
Favoriete DJ's: Digweed, Kleinenberg, Gabriel & Dresden en een beetje Tiesto :)
Auto: Ford Scorpio lijkwagen uitvoering
Favoriete Auto: Mercedes Sl500 AMG (idd de safety car uit de F1 ;))
Schoenmaat: 44
Lengte: 1.98m
Relatie: Geen
Websites: www.tranceaddict.com/forums
Vakantie: zon
Hobbies: Muziek
Beste feest ooit (NL): Dutch Dimension 02/02/02 in de HMH te Amsterdam
Beste feest ooit (EUR): Same :)
Slechtste Feest ooit: weet ik zo niet, niks echt slechts meegemaakt
Favorite muziekstijl: Progressive, Trance, Tribal, House
Beste house plaat: te moeilijk om te kiezen
Beste remix: te moeilijk om te kiezen
Beste Album: te moeilijk om te kiezen
Beste producer: Gabriel & Dresden |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ach houdt je bek man en ga rukken ofso. Doe iets waar je goed in bent en verkracht de thread eens niet |
Sorry koning Lex.
Naam: Remy
Hobby: Alex verkrachten in zo'n krap wctje op een feest.
Dit was alles.:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Sorry koning Lex.
Naam: Remy
Hobby: Alex verkrachten in zo'n krap wctje op een feest.
Dit was alles.:) |
Goed zo jongen, je leert het wel. Lekker meehobbelen met de rest |
|
|
| Miss Proximus |
Speciaal voor Remy:
Ik ook van jou ;) |
|
|
| Donna |
Meehobbelen en Jaknikken toch?:D
Naam :Anja (ja ben 2namig)
Woonplaats :Wormerveer
Leeftijd :32 zomers (waren een paar zeer hete bij)
Opleiding :mn verpleegsterspakje stond t liefst (tijdje psychologie gedaan maar k vond de opleiding te theoretisch en deed te moeilijk tijdens de lessen:rolleyes: (nu stel ik mn bank beschikbaar int zwarte circuit)
Baan :Allmighty Nurse (Terminator)
Favo muziekstijl :Op dit mom prog/techno en ook nog steeds de trance,als t me maar ok laat voelen he;)
Favoriete Dj's :MarcoV(voornamelijk omdak m lekker vind,maar ok hij draaid ook vet)ben erg gecharmeerd lately van Troy Roberts
Huisdier :3 katten(Mazda,Russel&Skydive) 1 hamster left (Hamtaro,en die ruled bigtime!)
Lengte :1.68 daggik,maar benk kleiner dan jij dan Josta? (Hmmmz):D
Relatie :Ook afgeschaft,hoewel een relatie heus heel leuk kan zijn,je mot t treffen
Websites :http://www.basicbeats.net en ik ga nog wel s een eigen bouwen,goed voor mn nerdgehalte
Hobbies :waar ik op dat moment zin in heb,k hobby me gek:)
Beste Feest ooit :Sja toch TIC en heel het jaar 2001..excellenttttt
Ik ruik naar :Coolwater (Davidoff) L'Ete (Benneton) L'eau D'isi (Issy Miyaki,alleen zo gruwelijk duur,MAAR daarvoor is de zwarte markt:D
Kleding :Moet je slim kopen en niet goedkoop want das rommel,maar ook geen gehypte zooi want das ook rommel
Lingerie :GIMME! hebbie nooit genoeg van:)
Gratis sex :Soms,meeste moeten dokken,k moet ook een huishouden runnen jah!
Last but not Least: |
|
|
|
|