|
Wie, Wat, Waar...? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rulez
We hebben het wel over het feestje, he. Gister de 4de editie gehad, was weer errug gezellig :D |
Zeeeeeeeeeeeeeeer schande dat jullie Iris of Leander niet geboekt hebben. Bannen die gast Petrus!;) |
|
|
| magrec |
| ja man sixpack was vorig jaar best wel leuk :) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Rulez
We hebben het wel over het feestje, he. Gister de 4de editie gehad, was weer errug gezellig :D |
*monkeysounds* ow, ik dus niet :clown: |
|
|
| Rulez |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zeeeeeeeeeeeeeeer schande dat jullie Iris of Leander niet geboekt hebben. Bannen die gast Petrus!;) |
Uiteraard distantieer ik mij hier helemaal van, ik zit sinds dit jaar namelijk niet meer in de organisatie. Ben zelf helemaal fan van die twee. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rulez
Uiteraard distantieer ik mij hier helemaal van, ik zit sinds dit jaar namelijk niet meer in de organisatie. Ben zelf helemaal fan van die twee. |
Mwjha, echt jammer inderdaad!
Dan ken jij vast wel die grote gezette indonesier (ken ook andere zijn :) )Doe hem maar de groeten van Tim en Sjinees! (als je hem toevallig spreekt!)
Tjow!
Hopen dat ze er volgend jaar weer bij zijn! en zo niet...dan geen sixpack :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha, echt jammer inderdaad!
Dan ken jij vast wel die grote gezette indonesier (ken ook andere zijn :) )Doe hem maar de groeten van Tim en Sjinees! (als je hem toevallig spreekt!)
|
Nee das geen Indonees, das een Surinamer of Hindoestaan ofzo. Kut kan ff niet meer op de naam komen:o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Nee das geen Indonees, das een Surinamer of Hindoestaan ofzo. Kut kan ff niet meer op de naam komen:o |
mwjha, en het vervelende is, hij heeft een naam met 3 letters ofzo :)....als we dat al niet kunne onmthouden...damn.....die Spa Rood tast echt je hersens aan :mad: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
buknerd(s):D |
hahaha dat wordt mijn nieuwe stopwoord :D :D |
|
|
| mantisnl |
kom ik ook nog aankakken:rolleyes:
Naam: Luuk Maes
Woonplaats: Stramproy(Weert)
Leeftijd: 15, binnekort 16:)
Geboorteplaats: Weert
Opleiding: Net VMBO-T4 achter de rug, volgend jaar ICT opleiding
Bijbaan: Bij n boer :happy2:
Favoriete DJ's: Vanalles
Huisdier: 1 Zeer irritante pappegaai
Fiets: Ja
Favoriete Fiets: Wtf :rolleyes
Schoenmaat: 43
Lengte: 1.80 Geloof ik
Relatie: Nope
Vakantie: Oostenrijk
Beste feest ooit (NL): Nog nooit geweest :nervous:
Slechtste Feest ooit: Zie hierboven :rolleyes:
Favorite muziekstijl: Trance/Hardtrance/Hardstyle/Beetje progressive/Chillout/Vanalles
Beste plaat: Vanalles
Beste producer: Vanalles, als t maar goed klinkt :)
Favoriete eten: Spaghetti bolognese
Favoriete drank: Bier en ice-tea
Strafblad: Naah
Beste film: Ik kijk niet vaak films
Beste TV-programma: The DJ`s was wel leuk
Heb een hekel aan: Me pappegaai
Aantal kilometers fietsen naar de supermarkt: geen id
*gaap*
:nervous: |
|
|
| mantisnl |
kom ik ook nog aankakken:rolleyes:
Naam: Luuk Maes
Woonplaats: Stramproy(Weert)
Leeftijd: 15, binnekort 16:)
Geboorteplaats: Weert
Opleiding: Net VMBO-T4 achter de rug, volgend jaar ICT opleiding
Bijbaan: Bij n boer :happy2:
Favoriete DJ's: Vanalles
Huisdier: 1 Zeer irritante pappegaai
Fiets: Ja
Favoriete Fiets: Wtf :rolleyes
Schoenmaat: 43
Lengte: 1.80 Geloof ik
Relatie: Nope
Vakantie: Oostenrijk
Beste feest ooit (NL): Nog nooit geweest :nervous:
Slechtste Feest ooit: Zie hierboven :rolleyes:
Favorite muziekstijl: Trance/Hardtrance/Hardstyle/Beetje progressive/Chillout/Vanalles
Beste plaat: Vanalles
Beste producer: Vanalles, als t maar goed klinkt :)
Favoriete eten: Spaghetti bolognese
Favoriete drank: Bier en ice-tea
Strafblad: Naah
Beste film: Ik kijk niet vaak films
Beste TV-programma: The DJ`s was wel leuk
Heb een hekel aan: Me pappegaai
Aantal kilometers fietsen naar de supermarkt: geen id
*gaap* |
|
|
| Chicane |
| anders post je effe 2x :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
anders post je effe 2x :D |
doetie tog??:D |
|
|
|
|