|
Wie, Wat, Waar...? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M@rc
Leuke thread!
Leeftijd: Gisteren 20 geworden
|
He, nog een Hagenaar/Hagenees.
En gefeliciteerd! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna Gratis sex :Soms,meeste moeten dokken,k moet ook een huishouden runnen jah!
Last but not Least: |
LOL, en nog meer LOL! Vooral dat laatste :)
Anja, je bent een boefje! :) |
|
|
| robin |
| mazda ghehe koele naam :D |
|
|
| Spinnin Jack |
Naam: Jeroen Addink
Woonplaats: Delfgauw
Leeftijd: 22
Opleiding/Baan: Systeembeheerder voor het midden en klein bedrijf
Favoriete DJ's: Tijsie, Michel de Hey
Huisdier: M'n ma wil een hond, ik heb gezegt "Niet voordat ik het huis uit ben"
Auto: 2 Scooters en als alles goed gaat over 2 weken Toyota Corolla 1.3
Schoenmaat: Ligt aan de schoenen, nette schoenen 42, Puma's 43 en Nike 44
Lengte: 1.85
Relatie: Nee
Websites: Tja kan ik ook wel eens gaan maken ofzo
Vakantie: Moet ik voor dit jaar nog boeken
Hobbies: Uitslapen, platen draaien, computeren
Beste Feest ooit: Innercity 2000
Beste plaatje: Secret Cinema - Timeless Attitude
Beste producer: Olaf Basoski
Beste groep: Prodigy / Underworld
Beste film: Matrix deel 1
Favo Muziekstijl: Om zelf te draaien stevige Groevies, om te feesten 140 BPM of sneller met flinke bassdrum.
Kleding: Aem Kei en de Puma's die ik nu heb vind ik helemaal geweldig.
Club: Feyenoord
Afhaalsjinees: In het winkelcentrum zit er volgens mij 1, geen idee wat de naam van die toko is.
Supermarkt: In dat zelfde winkelcentrum waar ik nooit kom omdat m'n moeder altijd boodschappen doet. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL, en nog meer LOL! Vooral dat laatste :)
Anja, je bent een boefje! :) |
Mja k ben aan t oefenen om me stoerder voor te doen dan ik ben,k heb een hoog macho-gehalte nodig voor de stoere zaken des life,namelijk life itself 
lalalalaaa,ben een boefje!  |
|
|
| Rinus |
Naam: Martijn Lucas Burgers
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Leeftijd: 18
Opleiding: Hogere Informatica op het HRO te Rotterdam. 2de Jaar
Schoenmaat: 47 gem
Lengte: 1.99
Relatie: Nee
Vakantie: Sud France dit jaar.
Werk: AH Magazijnbeheer
Hobbies: Muziek, Computeren
Favoriete Techno Dj's: Adam Beyer, Liebing en Speedy J.
Armin, Thijsje
Beste Feest ooit: Tic & Reactor 061202
Beste plaatje: Te veel om op te noemen
Beste producer: Liebing en nog veel meeer
Beste producer duo: G&D
Beste groep: Prodigy / Underworld
Beste film: Forest Gump
Favo Muziekstijl: Techno en daarna Trance en soms wat prog op ze tijd
Kleding: Als het maar lekker zit.
Pizza: Hawaiii
Drank: Bier & Vodka |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Lengte: 1.98m (beat you all:D)
|
Als je op pagina 2 van deze zeer informatieve draad kijkt zie je dat ik een kleine 2.03 m. Ik moet dus tot de conclusie komen dat ik langer ben de jij! |
|
|
| M5 |
nou ik ook maar dan....
Naam: Hendrik
Leeftijd: 21
Opleiding/Baan: 3e jaars HB0 Accountancy RA
Lengte: 1.81
Schoenmaat: 42
Relatie: nee
Favo muziekstijl: Techno
Favo DJs: Mauro Picotto, Sven Vath, Chris Liebing & K.cee
Beste feest: Qlimax 2001 , Innercity 2001
Favo nummers allertijden: Hands Burn - Good Shot, Mauro Picotto - Baguette
Kleding: Overhemd , trui & veels te nette schoenen :cool:
Beste TV-programma: Midsommer Murders , Frost
Beste film: Geen
Huisdier: 1 hond, Jack russel
Favo drankje: Baileys
Auto: Moeders Corsa 1.4
Laatst gedownload nummer: Kiss - Palomitas
Waar ben ik NU mee bezig: Aan het uitpuffen van personeelsuitje net van mn stage. Was een rondvaart door Amersfoort. Erg leuk (Y)
Welk nummer kwam er de laatste keer uit je speakers rollen: DJ Aplha - Life goes on
Naar welke release kijk je het meest uit: Chris Liebing zijn nieuwe album
Laatst gekochte CD/plaat: CDS van Clouseau
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: Alles van Direct |
|
|
| Apoptosis |
Naam: Bryan
Leeftijd: 22
Opleiding/Baan: 4e Jaars Biomedische Wetenschappen / Oncologie aan de VU
Lengte: 1.75
Schoenmaat: 43
Relatie: Nein
Favo muziekstijl: Trance
Favo DJs: Tiesto, Scott Bond, Judge Jules
Beste feest: TiC, alle Queensnight Qontacts, Sensation 2000 (de allereerste)
Favo nummers allertijden: Dj Tiesto - Theme From Norefjell (Dj Jan & Chantzis rmx), B-Voice - Eternity 2000 (Fridge rmx), Freefall - Skydive, Vengaboys - Paradise (Dumonde rmx) etc.
Kleding: Meestal sportief, tydens uitgaan altyd (fel)gekleurde bloes en netjes
Beste TV-programma: Friends
Beste film: Ehm..
Sport: Basketball!!! :toocool:
Huisdier: Ex-schildpad
Favo drankje: BieRRRRRRRR
Auto: Golfje is voldoende
Laatst gedownload nummer: b1-dumonde-human__observer_vs_dj_spacecase_remix-bmi
Waar ben ik NU mee bezig: Chillen na net een flinke bolus te hebben gedraaid
Welk nummer kwam er de laatste keer uit je speakers rollen: M1 - Heaven Sent (Michael Woods rmx)
Naar welke release kijk je het meest uit: Andain - Beautiful Things (G&D rmx), Rank 1 - Symsonic
Laatst gekochte CD/plaat: Nyana / oa Rollerball - Albinoni
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: Dat gezwets van die radio-djs in de ochtend tydens t wakker worden :rolleyes:
:) |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He, nog een Hagenaar/Hagenees.
En gefeliciteerd! |
Bedankt! :D |
|
|
| snitz |
Naam: Maurits
Woonplaats: Kerkdriel (gemeente maasdriel)
Leeftijd: 17
Opleiding/Baan: Momenteel laatste jaar Havo volgend jaar HBO Commerciele Economie
Favoriete DJ's: Yoji, Tom Harding, Marco V, Tiesto, Armin, Ferry, Cox , Energy dai :D
Schoenmaat: 45
Lengte: +/- 1,87
Relatie: Nope
Websites: Yojibiomehanika.com
Vakantie: zit er niet in dit jaar
Hobbies: draaien en flink feestuh
Beste Feest ooit: Dance Valley 2002.
Beste plaatje: look @ the heaven van Yoji
Beste producer: Marco V en alles wat mar goed klinkt
Beste Live Duo's: Lab 4, Organ Donors
Muziekstijl: als het het woord dana maar niet bevat
Kleding:tja, iets wa binne mijn smaak valt
Ik en Basvh |
|
|
| basd |
Even een betere pic van mij (SNuggLe)
 |
|
|
|
|