return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Wie, Wat, Waar...? (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by M@rc
Leuke thread!

Leeftijd: Gisteren 20 geworden


He, nog een Hagenaar/Hagenees.
En gefeliciteerd!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna Gratis sex :Soms,meeste moeten dokken,k moet ook een huishouden runnen jah!





Last but not Least:


LOL, en nog meer LOL! Vooral dat laatste :)
Anja, je bent een boefje! :)
robin
mazda ghehe koele naam :D
Spinnin Jack
Naam: Jeroen Addink
Woonplaats: Delfgauw
Leeftijd: 22
Opleiding/Baan: Systeembeheerder voor het midden en klein bedrijf
Favoriete DJ's: Tijsie, Michel de Hey
Huisdier: M'n ma wil een hond, ik heb gezegt "Niet voordat ik het huis uit ben"
Auto: 2 Scooters en als alles goed gaat over 2 weken Toyota Corolla 1.3
Schoenmaat: Ligt aan de schoenen, nette schoenen 42, Puma's 43 en Nike 44
Lengte: 1.85
Relatie: Nee
Websites: Tja kan ik ook wel eens gaan maken ofzo
Vakantie: Moet ik voor dit jaar nog boeken
Hobbies: Uitslapen, platen draaien, computeren
Beste Feest ooit: Innercity 2000
Beste plaatje: Secret Cinema - Timeless Attitude
Beste producer: Olaf Basoski
Beste groep: Prodigy / Underworld
Beste film: Matrix deel 1
Favo Muziekstijl: Om zelf te draaien stevige Groevies, om te feesten 140 BPM of sneller met flinke bassdrum.
Kleding: Aem Kei en de Puma's die ik nu heb vind ik helemaal geweldig.
Club: Feyenoord
Afhaalsjinees: In het winkelcentrum zit er volgens mij 1, geen idee wat de naam van die toko is.
Supermarkt: In dat zelfde winkelcentrum waar ik nooit kom omdat m'n moeder altijd boodschappen doet.
Donna
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL, en nog meer LOL! Vooral dat laatste :)
Anja, je bent een boefje! :)


Mja k ben aan t oefenen om me stoerder voor te doen dan ik ben,k heb een hoog macho-gehalte nodig voor de stoere zaken des life,namelijk life itself

lalalalaaa,ben een boefje!
Rinus
Naam: Martijn Lucas Burgers
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Leeftijd: 18
Opleiding: Hogere Informatica op het HRO te Rotterdam. 2de Jaar
Schoenmaat: 47 gem
Lengte: 1.99
Relatie: Nee
Vakantie: Sud France dit jaar.
Werk: AH Magazijnbeheer
Hobbies: Muziek, Computeren
Favoriete Techno Dj's: Adam Beyer, Liebing en Speedy J.
Armin, Thijsje
Beste Feest ooit: Tic & Reactor 061202
Beste plaatje: Te veel om op te noemen
Beste producer: Liebing en nog veel meeer
Beste producer duo: G&D
Beste groep: Prodigy / Underworld
Beste film: Forest Gump
Favo Muziekstijl: Techno en daarna Trance en soms wat prog op ze tijd
Kleding: Als het maar lekker zit.
Pizza: Hawaiii
Drank: Bier & Vodka
basvh
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Lengte: 1.98m (beat you all:D)


Als je op pagina 2 van deze zeer informatieve draad kijkt zie je dat ik een kleine 2.03 m. Ik moet dus tot de conclusie komen dat ik langer ben de jij!
M5
nou ik ook maar dan....

Naam: Hendrik
Leeftijd: 21
Opleiding/Baan: 3e jaars HB0 Accountancy RA
Lengte: 1.81
Schoenmaat: 42
Relatie: nee
Favo muziekstijl: Techno
Favo DJs: Mauro Picotto, Sven Vath, Chris Liebing & K.cee
Beste feest: Qlimax 2001 , Innercity 2001
Favo nummers allertijden: Hands Burn - Good Shot, Mauro Picotto - Baguette
Kleding: Overhemd , trui & veels te nette schoenen :cool:
Beste TV-programma: Midsommer Murders , Frost
Beste film: Geen
Huisdier: 1 hond, Jack russel
Favo drankje: Baileys
Auto: Moeders Corsa 1.4
Laatst gedownload nummer: Kiss - Palomitas
Waar ben ik NU mee bezig: Aan het uitpuffen van personeelsuitje net van mn stage. Was een rondvaart door Amersfoort. Erg leuk (Y)
Welk nummer kwam er de laatste keer uit je speakers rollen: DJ Aplha - Life goes on
Naar welke release kijk je het meest uit: Chris Liebing zijn nieuwe album
Laatst gekochte CD/plaat: CDS van Clouseau
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: Alles van Direct
Apoptosis
Naam: Bryan
Leeftijd: 22
Opleiding/Baan: 4e Jaars Biomedische Wetenschappen / Oncologie aan de VU
Lengte: 1.75
Schoenmaat: 43
Relatie: Nein
Favo muziekstijl: Trance
Favo DJs: Tiesto, Scott Bond, Judge Jules
Beste feest: TiC, alle Queensnight Qontacts, Sensation 2000 (de allereerste)
Favo nummers allertijden: Dj Tiesto - Theme From Norefjell (Dj Jan & Chantzis rmx), B-Voice - Eternity 2000 (Fridge rmx), Freefall - Skydive, Vengaboys - Paradise (Dumonde rmx) etc.
Kleding: Meestal sportief, tydens uitgaan altyd (fel)gekleurde bloes en netjes
Beste TV-programma: Friends
Beste film: Ehm..
Sport: Basketball!!! :toocool:
Huisdier: Ex-schildpad
Favo drankje: BieRRRRRRRR
Auto: Golfje is voldoende
Laatst gedownload nummer: b1-dumonde-human__observer_vs_dj_spacecase_remix-bmi
Waar ben ik NU mee bezig: Chillen na net een flinke bolus te hebben gedraaid
Welk nummer kwam er de laatste keer uit je speakers rollen: M1 - Heaven Sent (Michael Woods rmx)
Naar welke release kijk je het meest uit: Andain - Beautiful Things (G&D rmx), Rank 1 - Symsonic
Laatst gekochte CD/plaat: Nyana / oa Rollerball - Albinoni
Welk nummer hoop je absoluut niet te horen als je strax je radio aandoet: Dat gezwets van die radio-djs in de ochtend tydens t wakker worden :rolleyes:

:)
M@rc
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, nog een Hagenaar/Hagenees.
En gefeliciteerd!


Bedankt! :D

snitz
Naam: Maurits
Woonplaats: Kerkdriel (gemeente maasdriel)
Leeftijd: 17
Opleiding/Baan: Momenteel laatste jaar Havo volgend jaar HBO Commerciele Economie
Favoriete DJ's: Yoji, Tom Harding, Marco V, Tiesto, Armin, Ferry, Cox , Energy dai :D
Schoenmaat: 45
Lengte: +/- 1,87
Relatie: Nope
Websites: Yojibiomehanika.com
Vakantie: zit er niet in dit jaar
Hobbies: draaien en flink feestuh
Beste Feest ooit: Dance Valley 2002.
Beste plaatje: look @ the heaven van Yoji
Beste producer: Marco V en alles wat mar goed klinkt
Beste Live Duo's: Lab 4, Organ Donors
Muziekstijl: als het het woord dana maar niet bevat
Kleding:tja, iets wa binne mijn smaak valt


Ik en Basvh
basd
Even een betere pic van mij (SNuggLe)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement