|
Wie, Wat, Waar...? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| laat dan iedereen ff een cu2 lijssie invullen:D |
|
|
| Dj Lex |
Naam: (A)Lex
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 19
Kleur haar: Zwart of donkerbruin (donker iig)
Kleur ogen: Bruin
Opleiding: Technische Bestuurskunde aan de TU in Delft
Baan: Zakgeld en stufi innen
Favoriete DJ's: Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten
Favoriete TV: John Doe, 24 (nu even niet meer op tv), Friends
Auto: Rijd in of me moeders of me vaders auto
Schoenmaat: 43
Lengte: 1.8x
Vakantie: Spanje, Griekenland
Hobbies: Tennis, komt alleen verdomd weinig van laatste tijd
Beste feest ooit: Tiesto in Concert
Beste producer: Te veel om op te noemen
Muziekstijl: trance, progressive
Club: Eau en XL (beide dicht :()
Aantal kms naar de super: 100 meter (te ver) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
laat dan iedereen ff een cu2 lijssie invullen:D |
ja dacht ik ook al.. zie mijn laatste 2 vragen |
|
|
| arj1o1 |
Naam: Arjen
Woonplaats: Dinther, bij Den Bosch
Leeftijd: 17
Kleur haar: Blond
Kleur ogen: Blauw
Opleiding: 5VWO
Baan: C1000, vakkenvullen
Favoriete DJ's: Bass-D & King matthew, ........
Favoriete TV: John Doe, films
Auto: geen maar doe maar een BMW
Schoenmaat: 43
Lengte: 1.80
Vakantie: Dit jaar Nederland maar liefts VS
Hobbies: Hockey
Beste feest ooit: -geen ben 17-
Beste producer: Te veel om op te noemen
Muziekstijl: trance, hardcore en sommige oude rock
Club: -geen ben 17-
Aantal kms naar de super: 1km |
|
|
| DJ D-Man |
Naam: Maarten
Woonplaats: Prinsenbeek
Leeftijd: 18
Kleur haar: donkerblond
Kleur ogen: blauw
Opleiding: middelbare school
Baan: vakkenvullen
Favoriete DJ's: tiesto, armin van buuren
Favoriete TV: studio sport, verder kijk ik weinig tv.
Auto: bezig met rijles...
Schoenmaat: 44 (?)
Lengte: 1.80 (?)
Vakantie: Actief, hiking enzo
Hobbies: platen draaien, sporten, internetten
Beste feest ooit: Tiesto in concert
Beste producer: Gabriel & Dresden
Muziekstijl: progressive, trance en een beetje techno
Club: NAC
Club: de Spock
Aantal kms naar de super: 1 km ofzo
Drank: Bier
Film: Gladiator
Plaat: Vimana - We came
Remix: Oakenfold - Southern sun (Tiesto remix)
Platenboer: Magik recordstore |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
laat dan iedereen ff een cu2 lijssie invullen:D |
ah de sukkel :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
ah de sukkel :rolleyes: |
ah de techno-nicht :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
| Het valt me op dat ik het verst weg van de supermarkt woon van iedereen hier :toothless |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by TimeportE
fav dj: sinds 10 mei weer the one and only: dj jean!
|
Waar was je met je hoofd? Tiesto verruilen met Jean.....SHAME ON YOU!
Naam: Jeroen
Woonplaats: Aalsmeer
Leeftijd: 23
Geboorteplaats: Groningen (jaja, ben import)
Opleiding/Baan: VWO, HEAO-BE en doe nu BCO op de VU
Favoriete DJ's: Veel, o.a. Tiesto/Corsten
Huisdier: 2 poezen
Auto: Geen
Schoenmaat: 46,5
Lengte: 1.98m (beat you all:D)
Relatie: Geen
Baan: receptionist bejaardenhuis + C1000-bezorger
Vakantie: Italy
Club: Ajax
Hobbies: Forummen, IRC-en, MSN-en ................:D
Beste feest ooit: Tiesto in Concert
Beste clubnight ooit: Corsten @ XL
Slechtste Feest ooit: Sensation Black
Favorite muziekstijl: hardtrance, trance, progressive (geen techno
Beste trance plaat: System F - Exhale/Delerium - Silence (Dj Tiesto's In Search Of Sunrise Mix)/Moogwai - Voila (Armin remix)
Beste hardtrance plaat: Cosmic Cate - Fire Wire
Beste producer: M.I.K.E, L-vee, Tiesto
Beste remixer: Cosmic Gate
Favo club: XL
Favoriete drank: Biertje?
Beste films: The Game/Matrix |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by TimeportE
fav dj: sinds 10 mei weer the one and only: dj jean! |
vanwaar dat? 10 mei, dat was toch tiesto in concert? vond je t zo slecht?? :conf: |
|
|
| Blik |
| schijnbaar prikt niemand door het vleugje sarcasme heen... |
|
|
| Remy D |
Nou sorry maar voor dit soort troep ging ik weg bij PF!! Vind het echt dik om te 
Zo IT!!!  
En Josti speciaal voor U  |
|
|
|
|