return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Wie, Wat, Waar...? (pg. 7)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
TimeportE ook nog gefeliciteerd he!.....30 mei was het toch ook ofnie?

29 :)
snitz
Jah mannen allebei nog gefeliciteerd!!!
John
quote:
Originally posted by robin
he john :D waarom :D heb :D je :D maar :D een :D sok :D aan


ik heb 2 sokken aan! (de enige 2 die ik nog had de laatste dag..) maar de een is groot en andere klein zeg maar..:p

en lucas..nog gefeliciteerd:)
Joost008
Naam: Joost
Woonplaats: Raalte
Leeftijd: 19
Geboorteplaats: Zwolle
Opleiding: Elektrotechniek HBO Windesheim Zwolle
Bijbaan: Ik werk in een karwei bouwmarkt
Favoriete Auto: Volvo S60
Schoenmaat: 45
Lengte: 1.80m
Relatie: Neej
Hobbies: Muziek luisteren / Voetballen / Uitgaan / Internetten
Beste feest:Tiesto In Concert
Beste house plaat: Plastic Boy - Silver Bath
Beste remix: Delerium - Silence (Tiesto Remix)
Beste Album: DJ Tiesto Live in Innercity
Beste producer: MIKE / Tiesto
Favoriete DJ's: Tiesto, Armin van Buuren
Favoriete stijlen: Trance / Hardtrance
Club: AJAX
Favoriete eten: Chinees / Macaroni van me moeder:D
Favoriete drank: BIER!!!
Beste film: The Green Mile / A Beautiful Mind
Beste TV-programma: Friends
In de scene sinds: 2000
Beste liveset: Tiesto Live At Dutch Dimension


En dan ook maar een pic van mezelf die ik net heb gemaakt met me nieuwe Sony DSC-P52:)
eieregooie
Ben je veearts? Je onderarmen zijn zo bruin... :p
TranceFool
quote:
Originally posted by eieregooie
Ben je veearts? Je onderarmen zijn zo bruin... :p

iieeeeeew
Joost008
quote:
Originally posted by eieregooie
Ben je veearts? Je onderarmen zijn zo bruin... :p


lol
robin
quote:
Originally posted by eieregooie
Ben je veearts? Je onderarmen zijn zo bruin... :p


lol
Chicane
5 (incl deze) hele interessante posts weer (Y)


:D
Duke2003
ja idd, je kan net zo goed elkaar quoten ofzo ipv 4x hetzelfde op te schrijven

Donna
quote:
Originally posted by Joost008
Beste film: The Green Mile / A Beautiful Mind


EENS! Onwijze topfilms beiden,alleen wat ik dik jammer vind aan the greem mile vind ik dus het plot van de film he,das echt wel enorm kut.
Zo'n vette film en dan zo'n "fictief einde",was er vet teleurgesteld van! Klein beetje loos maar wel een echt plot wat bij de creator past.
New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool



Ging die negering aan de rechterkant met dat ijsje over haar tepels strelen?
Viel me op opeens, ze keek zo naar beneden, die lieve getuite zwoele sexy lipjes.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement