return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Wie, Wat, Waar...? (pg. 12)
View this Thread in Original format
franzelare
oh, ik ben weer verhuisd en woon nu sinds een maand in amersfoort :)

dus wat dichter bij alle feestjes als enschede :)
Muppet
Ik zal er dan ook maar 1 maken

Naam: Marco van Vemde
Woonplaats: Vught
Leeftijd: 17 (14-01-1986)
Opleiding/Baan: VWO(nu 6e) en werk in een groentewinkel/slager
Favoriete DJ's: Tiesto, Scott Bond, Gabriel&Dresden, Armin van Buuren, Paul Van dyk.
Schoenmaat: 47
Lengte: 1.84m
Relatie: nope
Websites: ....................
Vakantie: Geen, geen geld:(
Hobbies: Muziek luisteren, basketballen, lezen
Favo muziekstijl: Trance, progressive en soms hardstyle (als ik er in de stemming voor ben)
Beste Feest ooit: Tiesto in concert en mysterland (kan nie kiezen)
Beste plaatje: Paul van dyk ft vega 4-time of our lives (pvd club mix)...maar dit kan wel eens verschillen.
Beste producer: Velen


Da was het dan

Greetz Muppet
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Massive
Leeftijd: 17


correctie: 18

voor alle duidelijkheid :p :p
Frenk
naam: Frank
woonplaats: Asten
Leeftijd: 17
geboren: in Deurne
Opleiding: energietechniek
favoriete dj: Armin v buuren , tiesto
huisdier: vogel "japie"
vervoer: Fiets
favoriete auto: renault megane coupe
schoenmaat: 42
lengte:170
hobby`s: voetbal en muziek luisteren
relatie: nog nie nodig
favoriete muziek: trance techno hardhouse/style
party`s: ken nie geen 18
favoriete serie : jackass , band of brothers
beste film: don`t be a menace , the rock (lord of the rings 1,2 en 3 hoop k ok)
Flippe
quote:
Originally posted by DJ_Massive
correctie: 18

voor alle duidelijkheid :p :p


Was jij niet op dezelfde dag als mij jarig? ( 1 Oktober )
Frenk
quote:
Originally posted by Flippe
Was jij niet op dezelfde dag als mij jarig? ( 1 Oktober )


neej da was op dierendag sorry hehe,

mzzls ..d[ Frenk ]b..
Flippe
neej frenk, toen was ons moeder jarig
G-L-N
Ik ben nieuw dus kan me hier mooi voorstellen ;)

voornaam: Glenn
achternaam: Smits
ook bekend als: Wutangglenn, Matsu, Glennosh, (G-L-N)
leeftijd: 19 (november wordt ik 20)
woonplaats: Rijswijk (ZH)
club: Ajax maar natuurlijk ook feeling for ADO want die komen hier vandaan.
huisdieren: een kaketoe en een aantal tropische vissen, 15 ofzo
opleiding: VWO, Universiteit Leiden---->Rechten 1e jaars
werk: zaterdagbesteller bij de TPG
sport: helaas niet meer, wil wel weer gaan fitnessen maar dan hou ik weer 's avonds zo weinig vrije tijd over.
favoriete dj's: Gielen, Kai Tracid
favoriete plaat in algemeen: Coolio - Gangsters Paradise
favoriete tranceplaat: Marshall Masters - don't touch that stereo (voor zover je dat trance kan noemen)
favoriete eten: ik heb er teveel om te kiezen
favoriete disco: Hollywood al kom ik daar zelden :)
beste feest tot nu toe: Sensation Black 2003
slechtste feest: vind ik nonsens, feesten zijn nooit slecht
hobbies: ja aanwezig ;)
relatie: helaas niet meer
cu2: www.cu2.nl/g-l-n
msn: [email protected]

uh ja ben door me stof heen voorlopig. Het viel me op dat die jongen met loveparade in z'n nick precies hetzelfde werk en opleiding doet, echt lol.
eieregooie
quote:
Originally posted on http://www.cu2.nl/g-l-n
//-||H4III ... Jo3Ww = MyN -->*P05T-B3z0RG3r-M4n*<-- !!! 31Nd3lyK E3n L3uK3!! ;) Ku5s & V33l L13F5, Ilz||-\\

:haha:

Ow, welkom btw :)
arj1o1
quote:
Originally posted by G-L-N
Ik ben nieuw dus kan me hier mooi voorstellen ;)

voornaam: Glenn
achternaam: Smits
ook bekend als: Wutangglenn, Matsu, Glennosh, (G-L-N)
leeftijd: 19 (november wordt ik 20)
woonplaats: Rijswijk (ZH)
club: Ajax maar natuurlijk ook feeling for ADO want die komen hier vandaan.
huisdieren: een kaketoe en een aantal tropische vissen, 15 ofzo
opleiding: VWO, Universiteit Leiden---->Rechten 1e jaars
werk: zaterdagbesteller bij de TPG
sport: helaas niet meer, wil wel weer gaan fitnessen maar dan hou ik weer 's avonds zo weinig vrije tijd over.
favoriete dj's: Gielen, Kai Tracid
favoriete plaat in algemeen: Coolio - Gangsters Paradise
favoriete tranceplaat: Marshall Masters - don't touch that stereo (voor zover je dat trance kan noemen)
favoriete eten: ik heb er teveel om te kiezen
favoriete disco: Hollywood al kom ik daar zelden :)
beste feest tot nu toe: Sensation Black 2003
slechtste feest: vind ik nonsens, feesten zijn nooit slecht
hobbies: ja aanwezig ;)
relatie: helaas niet meer
cu2: www.cu2.nl/g-l-n
msn: [email protected]

uh ja ben door me stof heen voorlopig. Het viel me op dat die jongen met loveparade in z'n nick precies hetzelfde werk en opleiding doet, echt lol.


omghi2u

G-L-N
quote:
Originally posted by eieregooie
:haha:

Ow, welkom btw :)


lol wat vond je leuk aan die cu2 tekst van dat meisje? ;)
Remy D
G-L-N is nu al de MAN hier en hij is echt een HUNK!! Jij moet mod worden man.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement