return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Fav bier merk ! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
zijn wel aardig ja.. alleen als je zon vrouwtje hebt.. kom je nooit meer buite.. Niet dat dat heel erg is ofzow :)

Gister zon lekkere gezien.. die ownd deze allemaal.. en deze woont gewoon in Harderwijk en is niet 28 :p en is dus berijkbaar.. Glanis weet er alles van toch?..
jp
Van de grote merken dan toch maar Heineken. Maar wel in een groen flesje :D
drpeer_holland
quote:
Originally posted by jp
Van de grote merken dan toch maar Heineken. Maar wel in een groen flesje :D


Hou het toch maar lekker bij Bavaria, ik hou niet zo van dat Slootwater(Heineken)
jp
Bavaria is juist niet te drinken :nervous:
HardKiller


:crazy:
Rubenderonde
Aangezien dat ik er werk moet dit wel Heineken zijn :P
AirPole
Buitenlands: Kronenbourg

Hier: Heineken
moogwai
ATM Bavaria!

Proost :tongue3
ZZandirt
quote:
Originally posted by moogwai
ATM Bavaria!

Proost :tongue3


atm amstel,


maakt me normaliter eigenlijk geen ruk uit..


gewoon zo'n goudgele rakker met een schuimkraag.... ongeacht hoe dat dan moet heten....
moogwai
Zolang het maar geen Brand is, want daar krijg ik een branderig gevoel in de maag van... :whip:

Oftwel ik HAAT BRAND

Teknikol
Bij Hardkiller zou ik wél een biertje komen drinken!
basvh
tegenwoordig eigelijk alleen nog maar jupiler!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement