|
Fav bier merk ! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
zijn wel aardig ja.. alleen als je zon vrouwtje hebt.. kom je nooit meer buite.. Niet dat dat heel erg is ofzow :)
Gister zon lekkere gezien.. die ownd deze allemaal.. en deze woont gewoon in Harderwijk en is niet 28 :p en is dus berijkbaar.. Glanis weet er alles van toch?.. |
|
|
| jp |
| Van de grote merken dan toch maar Heineken. Maar wel in een groen flesje :D |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by jp
Van de grote merken dan toch maar Heineken. Maar wel in een groen flesje :D |
Hou het toch maar lekker bij Bavaria, ik hou niet zo van dat Slootwater(Heineken) |
|
|
| jp |
| Bavaria is juist niet te drinken :nervous: |
|
|
| HardKiller |

:crazy: |
|
|
| Rubenderonde |
| Aangezien dat ik er werk moet dit wel Heineken zijn :P |
|
|
| AirPole |
Buitenlands: Kronenbourg
Hier: Heineken |
|
|
| moogwai |
ATM Bavaria!
Proost :tongue3 |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by moogwai
ATM Bavaria!
Proost :tongue3 |
atm amstel,
maakt me normaliter eigenlijk geen ruk uit..
gewoon zo'n goudgele rakker met een schuimkraag.... ongeacht hoe dat dan moet heten.... |
|
|
| moogwai |
Zolang het maar geen Brand is, want daar krijg ik een branderig gevoel in de maag van... :whip:
Oftwel ik HAAT BRAND |
|
|
| Teknikol |
| Bij Hardkiller zou ik wél een biertje komen drinken! |
|
|
| basvh |
| tegenwoordig eigelijk alleen nog maar jupiler! |
|
|
|
|