return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Fav bier merk ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dwingo
quote:
Originally posted by Jukx

02 Een lekker witbiertje (Wieckse Witte of Hoegaarden... maakt niet zoveel uit)


Als je van wit bier houdt, moet je eens ergens met goed weer een terrasje zoeken waar ze Witte Raaf uit het fust tappen.
Vraag je daar een schijfje citroen in en genieten maar.

Witte Raaf is trouwens ook van Hertog Jan
Akira
ik vind bier niet te zuipen dus geen bier voor mij
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Jukx
03 La Chouffe (hier kan je echt kansloos dronken van worden!! het drinkt namelijk net zo makkelijk weg als witbier maar het is alleen een stuk zwaarder!! Echt een aanrader jongens!!! Probeer het eens, het is echt goed te drinken!)


Dat heb ik laatst een glaasje op...La Chouffe uit de Ardennen...8% ofzo :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by raoel
Ik drink altijd bavaria.
Iedereen hier in de buurt drinkt trouwens bavaria.

Vindt ik ook een van de betere bieren.


Ja, hier wordt er ook veel Bavaria gedronken...
Smaakt ok :)
Coole Sig trouwens van Raul Gonzales :)
New Wave
Ik wist het wel, niemand drinkt Dommelsch!
ben ik gelukkig niet de enige die er hoofdpijn van krijgt......wat een troep is dat zeg :D
ampburner
jaaaaaa Chouffe rules :p :cool: Echt zoooo lekker
The Groove
HEINEKEN!!!!!!!!!!!!!
Boss
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ja, hier wordt er ook veel Bavaria gedronken...
Smaakt ok :)


Argh, Bavaria smaakt echt smerig. Het is dan wel een van de goedkopere bieren, maar daar smaakt het ook echt naar!
DŽeameŽ
Gewoon Bier:
1. Gulpener
2. Brand
3. Grolsch

Speciaal Bier:
1. Palm
2. Witte Raaf
3. Das(pas lekker)!

Leuke thread!:D :D :D :D :D :D :D
NILA.NL
1. Palm
2. Wit bier (Hoegaarden, ofzo)
3. Amstel

Ik vind tapbier trouwens veeeeeeeeel lekkerder dan bier uit de fles, maar ja je eigen tap thuis is ook weer zoiets...

Boss
quote:
Originally posted by NILA.NL
1. Palm
2. Wit bier (Hoegaarden, ofzo)
3. Amstel

Ik vind tapbier trouwens veeeeeeeeel lekkerder dan bier uit de fles, maar ja je eigen tap thuis is ook weer zoiets...


....patserigs...?
Maar dan zou je je ook elke dag moeten bezatten om de kosten eruit te halen.... en da's natuurlijk nix he. :D
NILA.NL
quote:
Originally posted by Boss


....patserigs...?
Maar dan zou je je ook elke dag moeten bezatten om de kosten eruit te halen.... en da's natuurlijk nix he. :D


Elke dag bezatten... mmmmmm.... misschien toch niet zo'n heel gek idee om een tapje aan te schaffen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement