return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Fav bier merk ! (pg. 8)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D

smaakte trouwens goed:p


Hoe lang duurt een middag bij jou. Want dat vindt ik niet echt super veel. Tis wel flink wat maar wij (ik en mijn maten) drinken toch altijd meer. En dan ben ik echt nog niet zat.

Ik wil niet proberen om stoer over te komen. Maar ja bier zuipen is ook een kwestie van trainen, toen ik voor het eerst op stap ging en ik had 10 glazen op was ik al zowat zat en nu bij lange na niet meer. Gister avond heb ik zo'n 7/8 flessen op en 12/13 glazen bier (zoveel muntjes had ik nog en vanmorgen had ik niks meer:D wel kleine glazen (schijt discotheken)) en nu had ik um ook wel flink hangen. Vergeleken met sommige andere hier in de buurt is dat ook nog maar gewoon want er zijn er die nog veel meer zuipen.

Maar ik weet wel zeker dat er in brabant (en limburg) Zeg maar onder de grote rivieren het meest gezopen wordt. Als ik dat op vakantie zie met mensen uit het noorden (noord/zuid holland) die zijn altijd zat en zeg niet dat het niet zo is want ik ben niet de enige met zo'n ervaring.
Ik heb een keer gesproken met iemand die voor heiniken bier levert bij cafe's en discotheken en die zegt ook dat ze in het zuiden veel meer moeten leveren dan in het noorden.

quote:
Originally posted by New Wave


Wij doen het in liters hier in Hoevelaken :D


Wij ook:rolleyes: Of in meters:D is ook leuk. (een meter zijn 13 glazen) Dat is altijd leuk als het ergens meter avond is. Een meter en je hoeft er maar 10 af te rekenen:D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D

smaakte trouwens goed:p


Goed bezig geweest tijdens mijn afwezigheid zie ik wel..:p

En Raoel: Voor een vrijdagmiddag is het toch redelijk wat hoor...Maar als je wat ouder bent dan wij geloof ik wel dat er steeds meer in gaat ja :)
Remy D
Ik geniet van mijn biertje en het gaat bij mij echt niet om de hoeveelheid. :)
Blik
quote:
Originally posted by raoel


Hoe lang duurt een middag bij jou. Want dat vindt ik niet echt super veel. Tis wel flink wat maar wij (ik en mijn maten) drinken toch altijd meer. En dan ben ik echt nog niet zat.



deze middag was van 2 tot 5, dus in 3 uurtjes......na 5 uur niks meer gezopen, het geld was op
raoel
quote:
Originally posted by Remy D
Ik geniet van mijn biertje en het gaat bij mij echt niet om de hoeveelheid. :)


Ja dat is idd zo.
Je moet drinken tot het gezellig is. En daarna dat peil vasthouden.
En ja af en toe moet je toch ff-tjes van het padje af en zuip je wat meer / te veel (zoals ik gister)
Dat moet toch wel af en toe. Ik heb echt een grote hekel aan mensen die elk weekend zat zijn want dat zijn meestal degene die ook heel iritant zijn als ze gezopen hebben.
Nastra Azzurro
er is maar 1 voor mij:
NASTRO AZZURRO
woohoo..good ol'e nastro
das pas bier!!!!!!
Ook lekker is
Tuborg,
Estrella Damm (hehe)
Corona

maar ja breezers zijn ook lekker....kwas op een feest laatst
Gratis Breezers. NAJA dat was egt een bende Iedereen was lam...(en het was ook nog een Black Tie feest) dus Iedereen was lam in PAK hehe dat was egt kicken..
maarja
Ik heb nu naast me staan een surinaams biertje "Djogo" zo ff proeven
mazzel
whatever manvr
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
er is maar 1 voor mij:
NASTRO AZZURRO
woohoo..good ol'e nastro
das pas bier!!!!!!


Nastra Azzuro EN Peroni hadden wij in ROME...
Elke avond bij het eten 0,6 liter flessen...
Smaakt idd goed ja :)
Dj Lex
Hey Nastro post jij ook wel is op een scooterforum, zag je naam daar is staan.
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey Nastro post jij ook wel is op een scooterforum, zag je naam daar is staan.
nee
kut een nepperd heeft me naam
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey Nastro post jij ook wel is op een scooterforum, zag je naam daar is staan.

scooterforum???wat is dat ???

Dj Lex
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
nee
kut een nepperd heeft me naam


Ja dat dacht ik al. Die gast heette precies zoals jou dus, ja ik d8 dat jij het was
Blik
quote:
Originally posted by Akira

scooterforum???wat is dat ???


forum voor de fanbs van Scooter

of de mensen die vragen hebben over scooters
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement