|
Fav bier merk ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ik vind de meeste Bieren wel oke :D (ik let er meestal niet eens op welk merk het precies is :)... alleen Brand vind ik niet te zuipen.. dan voel ik me de dag erna zwaar beroerd :( (En dan moeten ze nou net Brand Bier hebben waar ik vaak heen ga :( )
Maar een palmpje gaat er ook altijd in :D |
|
|
| basvh |
| ik drink het liefst heineken maar het maakt mij niet zoveel uit, wat ik niet veel drink is grolsch want daar reageer ik nogal heftig op, ik hoef er maar een paar op te hebben en ik lig plat, ik weet niet waarom, |
|
|
| New Wave |
| als er maar alcohol in zit :D |
|
|
| Boss |
een zware kater van brand....
heftige reactie op grolsch....
't is gewoon iets zwaarder bier, maar moet dat nu zo'n inlvoed hebben??? :)
Dit zijn duidelijk geen echte drinkers.. ;) |
|
|
| michiel |
TUBORG MAAR IK DENK NIET DAT IEMAND DAT KENT
OF WEL???
LATER
MICHIEL |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Boss
een zware kater van brand....
heftige reactie op grolsch....
't is gewoon iets zwaarder bier, maar moet dat nu zo'n inlvoed hebben??? :)
Dit zijn duidelijk geen echte drinkers.. ;) |
Voor de echte drinker geldt gewoon....
Maakt nie uit als het maar veel is...:) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
een zware kater van brand....
heftige reactie op grolsch....
't is gewoon iets zwaarder bier, maar moet dat nu zo'n inlvoed hebben??? :)
Dit zijn duidelijk geen echte drinkers.. ;) |
zwaarder hè, volgens mij is Grolsch toch echt 5%, en volgens mij Brand ook hoor, dus daar ligt het niet aan
Tuborg, dat is toch Deens bier, of niet? |
|
|
| Jukx |
Mijn top 3:
01 EUROSHOPPER...... (geintjuh!!)
nee ff serieus:
01 Heineken (eigenlijk is Heineken Import of Export, hoe je het ook noemen wil het lekkerst!! het is wat frisser van smaak dan de normale Heineken)
02 Een lekker witbiertje (Wieckse Witte of Hoegaarden... maakt niet zoveel uit)
03 La Chouffe (hier kan je echt kansloos dronken van worden!! het drinkt namelijk net zo makkelijk weg als witbier maar het is alleen een stuk zwaarder!! Echt een aanrader jongens!!! Probeer het eens, het is echt goed te drinken!) |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Blik
zwaarder hè, volgens mij is Grolsch toch echt 5%, en volgens mij Brand ook hoor, dus daar ligt het niet aan
|
Yep, aan de alcohol kan 't dus niet liggen... Maar ik vind brand zelf ook zwaarder dan bijv hertog jan. Zal wel komen door de zooi die erin drijft... gist ofzo.. |
|
|
| Boss |
Waar komt de naam Wiechse Witte eigenlijk vandaan???
Volgensmij zit hier een smerig verhaal achter :D |
|
|
| raoel |
Ik drink altijd bavaria.
Iedereen hier in de buurt drinkt trouwens bavaria.
Vindt ik ook een van de betere bieren.
Verder
Dommelsch
Amstel Bier (sinds enige tijd geleden niet meer / amstel cup:mad: )
Dat vindt ik de betere bieren.
Als het maar geen heiniken is.
Dat ik het uit de fles heb gedronken is dan al wel lang geleden (dus daar kan ik niks over zeggen)
Maar in discotheken smaakt heiniken naar paardenzeik:eek: (en ik kan het weten:D)
En dat is in elke discotheek zo of zelfs in een cafe. En met andere bieren heb ik die ervaring niet.
En de pest is: Bijna in elke discotheek schenken ze heiniken-zeik.
Desperados is ook wel lekker voor een keer. Net al METZ. Je krijgt er alleen een ontiegelijk froge bek van. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Boss
Yep, aan de alcohol kan 't dus niet liggen... Maar ik vind brand zelf ook zwaarder dan bijv hertog jan. Zal wel komen door de zooi die erin drijft... gist ofzo.. |
Dat komt volgens mij omdat Hertog Jan een witbier is.....of ben ik nu dronken :)
Brand is inderdaad wel zwaar biertje, niet kwa alcohol maar wel kwa smaak.
Net als Westmalle.
groeten |
|
|
|
|