return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Fav bier merk ! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
maar ja op een gegeven moment is de tap op en mijn navigatie systeem laat mij altijd flink in de steek wanneer ik zat ben dus dan wordt het vinden van de AH, konmar of aldi(hmm jammie aldibier!) toch een hele moeilijke klus. ;)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by ampburner
jaaaaaa Chouffe rules :p :cool: Echt zoooo lekker


haha, ja dit is het inderdaad...
Grote flessen met veel alcohol...:D
Boss
quote:
Originally posted by -=WVG=-


haha, ja dit is het inderdaad...
Grote flessen met veel alcohol...:D


En kijk die schuimkraag !! Hij is enoRm !! Daar zitten alle vitamines in die je op een dag nodig hebt :D
Robvef
quote:
Originally posted by NILA.NL


Elke dag bezatten... mmmmmm.... misschien toch niet zo'n heel gek idee om een tapje aan te schaffen :D


Dit zou op ieder kantoor of school moeten staan. :D :D :D :D



Greetz
TranceFool
HAHA, KEWL
Henkie_henk
Bah bier... k drink alleen mee als iemand zon hele plaat met bier komt brengen of zoals laatst.. hadden we drie van die grote platen met bier opelkaar staan op ons tafeltje...

"komt zon vrouwtje naar me toe" ... "drink je altijd zo veel" bla bla.. damn wat een loser openingszin.. is meer zon zin voor mij.. maarja.. op t eind van de avond was ze echt knap! maar dat kwam door de alcohol gelukkig heb ik goeie vrienden :) die houwe me tegen :D Met de meest tactische dingen..(not)
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk
op t eind van de avond was ze echt knap! maar dat kwam door de alcohol.


Daar heb ik nu ook altijd last van. Heb er nog ergens een plaatje van staan. Zoek ik wel even op!!
KillSwitch
hmmmmmmmmmmmm bierrrrrrrrrrr
Lang geleden 18 november voor het laatst gedronken toen had ik blijkbaar al een vervelende ziekte en alcohol mocht dus nie
nu kreeg ik maandag goed nieuws
IK MAG WEER AF EN TOE EEN BIERTJE VAN HET ZIEKNHUIS OLE OLE!
Maar ik vind van bier Dommelsch lekker Palm lekker Desperado is ook wel lachu ! Corona alleen MET citroentje lekker!
TranceFool
quote:
Originally posted by KillSwitch
hmmmmmmmmmmmm bierrrrrrrrrrr
Lang geleden 18 november voor het laatst gedronken toen had ik blijkbaar al een vervelende ziekte en alcohol mocht dus nie
nu kreeg ik maandag goed nieuws
IK MAG WEER AF EN TOE EEN BIERTJE VAN HET ZIEKNHUIS OLE OLE!
Maar ik vind van bier Dommelsch lekker Palm lekker Desperado is ook wel lachu ! Corona alleen MET citroentje lekker!

Wat heb jij voor vervelende ziekte dan als ik vragen mag????
Remy D
Ehhhm B IER is altijd lekker :D:D

Heb geen top3 of maar wel een paar bieren die ik graag drink.

- Amstel
- Heineken
- Corona
- Erdinger
:D:D:D

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Bah bier... k drink alleen mee als iemand zon hele plaat met bier komt brengen of zoals laatst.. hadden we drie van die grote platen met bier opelkaar staan op ons tafeltje...

"komt zon vrouwtje naar me toe" ... "drink je altijd zo veel" bla bla.. damn wat een loser openingszin.. is meer zon zin voor mij.. maarja.. op t eind van de avond was ze echt knap! maar dat kwam door de alcohol gelukkig heb ik goeie vrienden :) die houwe me tegen :D Met de meest tactische dingen..(not)


platen?? wtf??
Hier in Brabant heten die dingen "Bladen bier" (komt van dienbladen)
torontotrance
I like any type of beer that tastes great. I have no top 3 list cause I like to drink. Btw, thanks for giving us Heneiken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement