|
Fav bier merk ! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey Nastro post jij ook wel is op een scooterforum, zag je naam daar is staan. |
hehe, dj Lex is duidelijk de forum-freak van het internet.... Op hoeveel forum zit jij eigenlijk, naast TA dan?? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
hehe, dj Lex is duidelijk de forum-freak van het internet.... Op hoeveel forum zit jij eigenlijk, naast TA dan?? |
Nee me broertje van 15 is helemaal scootergek en af en toe zit ik er dan naast en toen zat hij op zo'n forum waar ik die naam zag sttan. Dus ja. enige forum dit trouwens |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nee me broertje van 15 is helemaal scootergek en af en toe zit ik er dan naast en toen zat hij op zo'n forum waar ik die naam zag sttan. Dus ja. enige forum dit trouwens |
Tja, anders moest je ook wel 24/7 acter je comp zitten... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Tja, anders moest je ook wel 24/7 acter je comp zitten... |
Ja idd en dat doe ik nou ook weer niet he |
|
|
| raoel |
HOPPA
100 posts in deze thread
Het gaat toch nergens meer over. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
HOPPA
100 posts in deze thread
Het gaat toch nergens meer over. |
Nee niet over bier in ieder geval nee |
|
|
| raoel |
Dat is ook altijd het geval als je bier hebt gezopen :D:D:D:D
Dan gaat het na 5 zinnen ook ergens anders over dan waar het mee begonnen was.
Meestal gaat het na ff toch over vrouwen (MOOIE VROUWEN) |
|
|
| rellivisit |
| Of je zet je mooie vrouw aan de gang terwijl jij bier drinkt. Beetje het idee van jou rolstoel raoel. :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Of je zet je mooie vrouw aan de gang terwijl jij bier drinkt. Beetje het idee van jou rolstoel raoel. :D |
Da behoort tot de mogelijkheden :D:D:D:D heh heh:p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Of je zet je mooie vrouw aan de gang terwijl jij bier drinkt. Beetje het idee van jou rolstoel raoel. :D |
Hehe we kunnen er ook gewoon een babethread van maken. |
|
|
| raoel |
JAAAAAAAAAAAAAJAJAJA!!!!!!
Wie is de mooieste vrouw op deze aardbol???
Post zo wel wat leuke plaatjes:D:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| ja lastig er zijn zoveel mooie vrouwen he |
|
|
|
|