return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Fav bier merk ! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Boss
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey Nastro post jij ook wel is op een scooterforum, zag je naam daar is staan.


hehe, dj Lex is duidelijk de forum-freak van het internet.... Op hoeveel forum zit jij eigenlijk, naast TA dan??
Dj Lex
quote:
Originally posted by Boss


hehe, dj Lex is duidelijk de forum-freak van het internet.... Op hoeveel forum zit jij eigenlijk, naast TA dan??


Nee me broertje van 15 is helemaal scootergek en af en toe zit ik er dan naast en toen zat hij op zo'n forum waar ik die naam zag sttan. Dus ja. enige forum dit trouwens
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex


Nee me broertje van 15 is helemaal scootergek en af en toe zit ik er dan naast en toen zat hij op zo'n forum waar ik die naam zag sttan. Dus ja. enige forum dit trouwens

Tja, anders moest je ook wel 24/7 acter je comp zitten...
Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Tja, anders moest je ook wel 24/7 acter je comp zitten...


Ja idd en dat doe ik nou ook weer niet he
raoel
HOPPA

100 posts in deze thread

Het gaat toch nergens meer over.
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel
HOPPA

100 posts in deze thread

Het gaat toch nergens meer over.


Nee niet over bier in ieder geval nee
raoel
Dat is ook altijd het geval als je bier hebt gezopen :D:D:D:D

Dan gaat het na 5 zinnen ook ergens anders over dan waar het mee begonnen was.

Meestal gaat het na ff toch over vrouwen (MOOIE VROUWEN)
rellivisit
Of je zet je mooie vrouw aan de gang terwijl jij bier drinkt. Beetje het idee van jou rolstoel raoel. :D
raoel
quote:
Originally posted by rellivisit
Of je zet je mooie vrouw aan de gang terwijl jij bier drinkt. Beetje het idee van jou rolstoel raoel. :D


Da behoort tot de mogelijkheden :D:D:D:D heh heh:p
Dj Lex
quote:
Originally posted by rellivisit
Of je zet je mooie vrouw aan de gang terwijl jij bier drinkt. Beetje het idee van jou rolstoel raoel. :D


Hehe we kunnen er ook gewoon een babethread van maken.

raoel
JAAAAAAAAAAAAAJAJAJA!!!!!!

Wie is de mooieste vrouw op deze aardbol???

Post zo wel wat leuke plaatjes:D:D:D:D
Dj Lex
ja lastig er zijn zoveel mooie vrouwen he
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement