|
Fav bier merk ! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
platen?? wtf??
Hier in Brabant heten die dingen "Bladen bier" (komt van dienbladen) |
Ow als we daar meneer het stuudje niet hebbe :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
platen?? wtf??
Hier in Brabant heten die dingen "Bladen bier" (komt van dienbladen) |
IDD
En in brabant hebben we de meeste en de grootste bladen:D:D:D
BRABANTSE NACHTEN ZIJN ontiegelijk LANG
| quote: | Originally posted by Robvef
Dit zou op ieder kantoor of school moeten staan. :D :D :D :D
Greetz |
Leuk hoor dat wel.
Maar dan wel een ander merk. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by raoel
Leuk hoor dat wel.
Maar dan wel een ander merk. |
Die had ik helaas niet. :( :( :( |
|
|
| KillSwitch |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat heb jij voor vervelende ziekte dan als ik vragen mag???? |
Ik heb een Chronische darm onsteking!
Colitus Ulcerosa
Is nie gaaf maar ja heb er nu bijna geen last meer van THX TO THE PILLEN! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ow als we daar meneer het stuudje niet hebbe :p | Pas op kerel...
WIJ Brabanders zijn toch wel de echte bierdrinkers dacht ik zo...
Platen...Tsss... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Pas op kerel...
WIJ Brabanders zijn toch wel de echte bierdrinkers dacht ik zo...
Platen...Tsss... |
hehe LOL. Niet vechten jongens.
*komt tussenbeide*
Hehe |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Pas op kerel...
WIJ Brabanders zijn toch wel de echte bierdrinkers dacht ik zo...
Platen...Tsss... |
Daar ging t toch niet om.. t ging over dat jij mijn "platen" moest verbeteren :)
nways.. van mij moge julie DE bierdrinkers zijn hoor ik vind t meestal toch niet om te zuipen |
|
|
| Miss Proximus |
| DE bierdrikers en daarmee ook het minst productieve volkje in Nederland :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Daar ging t toch niet om.. t ging over dat jij mijn "platen" moest verbeteren :)
nways.. van mij moge julie DE bierdrinkers zijn hoor ik vind t meestal toch niet om te zuipen |
Haha iedereen lust toch bier man, zeker als man
En proximus je hebt helemaal gelijk |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Daar ging t toch niet om.. t ging over dat jij mijn "platen" moest verbeteren :)
nways.. van mij moge julie DE bierdrinkers zijn hoor ik vind t meestal toch niet om te zuipen | Wat ik bedoel:
Als WIJ bierdrinkers het "bladen" noemen hebben jullie dat maar gewoon over te nemen en dan moet je niet aankomen met "platen"...:p
(ok, dat had ik ook zo kunnen zeggen ja) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Wat ik bedoel:
Als WIJ bierdrinkers het "bladen" noemen hebben jullie dat maar gewoon over te nemen en dan moet je niet aankomen met "platen"...:p
(ok, dat had ik ook zo kunnen zeggen ja) |
Neej ik lus geen bier.. en hoef ook niet mee te lope.. :p
En ja mijn "platen".. ach.. volgens mij noemen wij het ook "bladen".. :)
Maar ik heb thuis ook een schakelapparaat.. en iedereen noemt dat een afstandsbediening :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Maar ik heb thuis ook een schakelapparaat.. en iedereen noemt dat een afstandsbediening :) |
Goh ik noem het een zapper :D :D :D LoL |
|
|
|
|