return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Fav bier merk ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-


platen?? wtf??
Hier in Brabant heten die dingen "Bladen bier" (komt van dienbladen)


Ow als we daar meneer het stuudje niet hebbe :p
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-


platen?? wtf??
Hier in Brabant heten die dingen "Bladen bier" (komt van dienbladen)


IDD
En in brabant hebben we de meeste en de grootste bladen:D:D:D

BRABANTSE NACHTEN ZIJN ontiegelijk LANG


quote:
Originally posted by Robvef


Dit zou op ieder kantoor of school moeten staan. :D :D :D :D



Greetz



Leuk hoor dat wel.

Maar dan wel een ander merk.
Robvef
quote:
Originally posted by raoel


Leuk hoor dat wel.

Maar dan wel een ander merk.



Die had ik helaas niet. :( :( :(
KillSwitch
quote:
Originally posted by TranceFool

Wat heb jij voor vervelende ziekte dan als ik vragen mag????


Ik heb een Chronische darm onsteking!
Colitus Ulcerosa

Is nie gaaf maar ja heb er nu bijna geen last meer van THX TO THE PILLEN!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ow als we daar meneer het stuudje niet hebbe :p
Pas op kerel...
WIJ Brabanders zijn toch wel de echte bierdrinkers dacht ik zo...
Platen...Tsss...
Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Pas op kerel...
WIJ Brabanders zijn toch wel de echte bierdrinkers dacht ik zo...
Platen...Tsss...


hehe LOL. Niet vechten jongens.
*komt tussenbeide*
Hehe
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Pas op kerel...
WIJ Brabanders zijn toch wel de echte bierdrinkers dacht ik zo...
Platen...Tsss...


Daar ging t toch niet om.. t ging over dat jij mijn "platen" moest verbeteren :)

nways.. van mij moge julie DE bierdrinkers zijn hoor ik vind t meestal toch niet om te zuipen
Miss Proximus
DE bierdrikers en daarmee ook het minst productieve volkje in Nederland :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Daar ging t toch niet om.. t ging over dat jij mijn "platen" moest verbeteren :)

nways.. van mij moge julie DE bierdrinkers zijn hoor ik vind t meestal toch niet om te zuipen


Haha iedereen lust toch bier man, zeker als man
En proximus je hebt helemaal gelijk
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Daar ging t toch niet om.. t ging over dat jij mijn "platen" moest verbeteren :)

nways.. van mij moge julie DE bierdrinkers zijn hoor ik vind t meestal toch niet om te zuipen
Wat ik bedoel:
Als WIJ bierdrinkers het "bladen" noemen hebben jullie dat maar gewoon over te nemen en dan moet je niet aankomen met "platen"...:p

(ok, dat had ik ook zo kunnen zeggen ja)

Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Wat ik bedoel:
Als WIJ bierdrinkers het "bladen" noemen hebben jullie dat maar gewoon over te nemen en dan moet je niet aankomen met "platen"...:p

(ok, dat had ik ook zo kunnen zeggen ja)



Neej ik lus geen bier.. en hoef ook niet mee te lope.. :p

En ja mijn "platen".. ach.. volgens mij noemen wij het ook "bladen".. :)

Maar ik heb thuis ook een schakelapparaat.. en iedereen noemt dat een afstandsbediening :)
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Maar ik heb thuis ook een schakelapparaat.. en iedereen noemt dat een afstandsbediening :)


Goh ik noem het een zapper :D :D :D LoL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement