return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Fav bier merk ! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D

smaakte trouwens goed:p
Robvef
quote:
Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D

smaakte trouwens goed:p


Me Love Brabant!!!!! :D :D :D
moogwai
quote:
Originally posted by Robvef


Me Love Brabant!!!!! :D :D :D


Me too... en ik ben er nog trots op ook :D :D
djiwan
simpel

1. Heineken
2. Amstel
3. Hertog Jan
Jukx
quote:
Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D

smaakte trouwens goed:p


Joh, dat drink ik 's ochtends bij mn ontbijt!! ;)
Boss
Zekers, cornflakes met bier.... :D
Brabanders, face it, hier in limburg zitten de grootste zuipers...
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
[B]

IDD
En in brabant hebben we de meeste en de grootste bladen:D:D:D

BRABANTSE NACHTEN ZIJN ontiegelijk LANG



Wij doen het in liters hier in Hoevelaken :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave


Wij doen het in liters hier in Hoevelaken :D


haha ja ik zie dat er een paar stevige doorzuipers op dit forum zitten
Blik
hehe, dat kan wel kloppen ja, maar Dwingo is echt de grootste van ons allemaal, hij drinkt elke zaterdag ongeveer 5 liter pils!!!!!!

en dan is ie nog niet zat ofzo.........
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
hehe, dat kan wel kloppen ja, maar Dwingo is echt de grootste van ons allemaal, hij drinkt elke zaterdag ongeveer 5 liter pils!!!!!!

en dan is ie nog niet zat ofzo.........


hehe ja niet normaal met die poll toen

Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


hehe ja niet normaal met die poll toen


Venlo hè, zuiden van het land:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


Venlo hè, zuiden van het land:)


jaja daar kunnen ze er wat van
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement