|
Fav bier merk ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D
smaakte trouwens goed:p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D
smaakte trouwens goed:p |
Me Love Brabant!!!!! :D :D :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Robvef
Me Love Brabant!!!!! :D :D :D |
Me too... en ik ben er nog trots op ook :D :D |
|
|
| djiwan |
simpel
1. Heineken
2. Amstel
3. Hertog Jan |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D
smaakte trouwens goed:p |
Joh, dat drink ik 's ochtends bij mn ontbijt!! ;) |
|
|
| Boss |
Zekers, cornflakes met bier.... :D
Brabanders, face it, hier in limburg zitten de grootste zuipers... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
[B]
IDD
En in brabant hebben we de meeste en de grootste bladen:D:D:D
BRABANTSE NACHTEN ZIJN ontiegelijk LANG
|
Wij doen het in liters hier in Hoevelaken :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wij doen het in liters hier in Hoevelaken :D |
haha ja ik zie dat er een paar stevige doorzuipers op dit forum zitten |
|
|
| Blik |
hehe, dat kan wel kloppen ja, maar Dwingo is echt de grootste van ons allemaal, hij drinkt elke zaterdag ongeveer 5 liter pils!!!!!!
en dan is ie nog niet zat ofzo......... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, dat kan wel kloppen ja, maar Dwingo is echt de grootste van ons allemaal, hij drinkt elke zaterdag ongeveer 5 liter pils!!!!!!
en dan is ie nog niet zat ofzo......... |
hehe ja niet normaal met die poll toen |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe ja niet normaal met die poll toen |
Venlo hè, zuiden van het land:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
Venlo hè, zuiden van het land:) |
jaja daar kunnen ze er wat van |
|
|
|
|