return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Het centrale vakantie topic
View this Thread in Original format
Akira
Ja ik ben dit jaar weer in kreta!!

REMY D zal er ook weer zijn en het wordt knalluh!!!

nog meer mensen die gaan?
arjoderoon
lijkt er op dat jullie met zn 2en het hele eiland kunnen bevuilen :)
Remy D
Woohoooo morgen 6:10 de lucht in!! Heb echt super veel zin maar das logisch!!!!! Wordt echt TOP!!!
Blik
Ik ga maandag lekker 17 dagen naar Calella, het is nu al niet leuk meer aangezien half Den Bosch/Rosmalen daarnaartoe gaat

(en ook nog eens in hetzelfde appartement zitten ook nog...)
joesterizor
geen kreta voor mij , maar Kos .. zondag vertrek ik! nog mensen met tips hier qua uitgaan enzo :)
moogwai
quote:
Originally posted by Blik
Ik ga maandag lekker 17 dagen naar Calella, het is nu al niet leuk meer aangezien half Den Bosch/Rosmalen daarnaartoe gaat

(en ook nog eens in hetzelfde appartement zitten ook nog...)


laat me raden.... Codina?

Hebben wij vorig jaar ook gezeten... dit jaar weer terug naar Salou :D
arjoderoon
nah ik dan ook maar.. ga 9 augustus 2 weken naar tsjechie. ergens aan een meer in een huis.. iemand die nog weet of je in praag leuk uit kunt? geloof dat ik in lopnik zit ofzo. (geen flauw idee of dat bestaat...)
Joost008
quote:
Originally posted by joesterizor
geen kreta voor mij , maar Kos .. zondag vertrek ik! nog mensen met tips hier qua uitgaan enzo :)


Uhh dan mag je straks als je weer terug bent wel wat tips aan mij geven:D ga dr namelijk begin augustus heen kheb dus nog geen tips voor jou....:rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by moogwai
laat me raden.... Codina?

Hebben wij vorig jaar ook gezeten... dit jaar weer terug naar Salou :D


idd Codina

vertel eens, hoe is het appartement, het is namelijk supergoedkoop dus ik verwacht er niet veel van
edraket
quote:
Originally posted by Blik
Ik ga maandag lekker 17 dagen naar Calella, het is nu al niet leuk meer aangezien half Den Bosch/Rosmalen daarnaartoe gaat

(en ook nog eens in hetzelfde appartement zitten ook nog...)


appartement Codina zeker....:nervous:
er zitten goede kamers tussen, maar je kunt ook een hele gare hebben...
Voor de rest is t wel ok..

1 tip:GA NIET NAAR HANS&GRIETJE!!:whip: balletent

GA NAAR DE BOB'S!!!:eyes: vorig jaar was daar 2 halen 1 betalen.Halve liter baco 4 5 euro ofzo..maar je krijg een liter :happy2:
Het zit ergens aan de weg langs t strand onder een hotelletje.

Veel plezier

Dj Odelpha
Ben vorig jaar naar Kreta geweest met mn vriendin, was top! 45 graden in de schaduw 1 dag :eyes: zwembadje bij het hotel, strand vlakbij (Y) alleen geen airco :( weet nog niet waar we dit jaar heen gaan, maar het zal wel weer een tropisch eiland worden in de trend van mallorca, tenerife o.i.d. :D

Doedelz
Menno
Ben al 2 keer naar Chersonissos geweest en ga heel misschien dit jaar weer. Die Kriti Arena feesten zijn echt werelds en daar moet iedereen dus een keer geweeest zijn :D

Weet iemand misschien welke dj's er dit jaar gaan draaien op de Kriti Arena want ik kon alleen Marco V op 6 augustus vinden. Kriti Arena feesten zij er elke zondag vanaf 16 Juli geloof ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement