return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Tom Harding LIVE @ de <<0>>
View this Thread in Original format
raoel
Ik ben op zoek naar de voledige versie van Tom Harding LIVE @ de <<0>> (arnhem).

Ik heb een stukje gehoord op TMF en het was weer eens geweldig wat deze "WICKED" DJ liet horen.
Ik geloof dat dit tijdens de opening was van de <<0>>

Is deze ergens te vinden.

Ook wil ik nog:
Mauro Picotto LIVE @ qlimax hebben.
Die heb ik nog steeds niet.
En dan niet zo heel moeilijk zoals hier ergens in de thread: "nogmaals qlimax" werd gezegd:D want da kan ik allemaal niet volgen.
Dwingo
Oftewel: je snapt niet hoe je met FTP om moet gaan.

Als je wilt weten hoe het moet dan neem ff contact met me op via PM, dan probeer ik het uit te leggen. Als je een goed FTP adres weet is dat veel gemakkelijker en sneller dan allerlei vage sites af te gaan zoeken naar een nummer.

En van wanneer is die O set van Harding?
ik heb er wel een van 99 min. 58
Ik weet niet precies van wanneer die is, maar hij is wel al wat ouder. Erg goeie set, dat wel.
Dj Lex
Zo idd die set was echt goed van TMF en ik heb ook nog niet echt kaas gegeten van FTP hehe
raoel
Weet niemand dit???

Zo staat ie weer bovenaan :D:D:D

Maar lex.
check je PM ff.
Ik zal je sturen wat Dwingo me gestuurd heeft.
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel
Weet niemand dit???

Zo staat ie weer bovenaan :D:D:D

Maar lex.
check je PM ff.
Ik zal je sturen wat Dwingo me gestuurd heeft.

Hehe ik zie het ja. Ga het wel is proberen, maar dat zeg ik nu al heel lang
Akira
volgens mij is die set van de eau niet op de radio geweest dus ook niet te verkrijgen(weet het bijna 100% zeker)...In ieder geval niet de set van de <> in arnhem.
IK was er die avond bij en het was inderdaad wel weer lekker beuken alleen waren er weinig mensen die keihard uit hun plaat gingen.Ja het is wel op TV geweest bij TMF en daar kom ik ook nog es uitgebreid in beeld :D :D
Dwingo
Die set die ik heb van de O is in Den Haag
Henkie_henk
K heb t ook gezien van Tommieboy.. damn rulede zwaar! heeel zwaar! stonde ook wel wat lekkere sle.. ik bedoel een deel van t publiek was wel mooi! Een ander gedeelte d8 dat het mooi was of was gewoon lelijk :)

Toch een toffe set! YUM! maar het ging om die set.. ik kijk eve voor je rond..
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
K heb t ook gezien van Tommieboy.. damn rulede zwaar! heeel zwaar! stonde ook wel wat lekkere sle.. ik bedoel een deel van t publiek was wel mooi! Een ander gedeelte d8 dat het mooi was of was gewoon lelijk :)

Toch een toffe set! YUM! maar het ging om die set.. ik kijk eve voor je rond..

Nee die set is er echt niet....luister nou es :p
Ja er waren toen inderdaad wel een hoop leuke vrouwen daar in de <> maar het was veelste druk...
raoel
quote:
Originally posted by Akira

Nee die set is er echt niet....luister nou es :p

HEH HEH BUMMER
Hij is er dus wel :D:D:D:D
Laat nog wel iets weten als ik um helemaal heb.
Ga um zo downloaden !!!!

M5
quote:
Originally posted by raoel

HEH HEH BUMMER
Hij is er dus wel :D:D:D:D
Laat nog wel iets weten als ik um helemaal heb.
Ga um zo downloaden !!!!

he raoul ...heb je mauro @ qlimax nou al ??? .....anders stuur ik hem je wel ff via ICQ ...nummer staat in mijn profile..
raoel
quote:
Originally posted by M5

he raoul ...heb je mauro @ qlimax nou al ??? .....anders stuur ik hem je wel ff via ICQ ...nummer staat in mijn profile..

Zou tof zijn!!!
Ik heb alleen geen ICQ:(
:D:D:D
Heb jij msn of napster ???

En waarom schrijft iedereen mijn naam als
raoUl
Goed het is eigenlijk roel
en mijn favo voetballer is
raul (gonzales)(speelt bij real madrid)
roel + raul = raoel

Boeit verder ook niet hoe je het schrijft

Laat maar iets weten M5, schijnt dat het een top set is.
Ik heb um 's nachts een half uur geluisterd en het was vet alleen had ik het geluid heeel zacht staan:mad: dus is ie waarschijnlijk nog gaver :p

Iemand nog een wallpaper ????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement