|
Antwerp is Burning Line Up :o
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
owyeah!!
armin, mike, marco !!!
den yves ook niet te vergeten.
kzal der ook zeker zijn! |
|
|
| Dark Apostle |
| Luna, Technoboy, Showtek, Armin en M.I.K.E.....en ik moet die allemaal missen :( |
|
|
| djcresto |
wow dat gaat een feestje worden!!!
trance kon room kon bijna niet beter
en de andere line-ups mogen er in hun genre ook zijn
en met de trance en hard house durven ze toch meer de weg op te gaan van de Nederlandse feestjes. |
|
|
| pooley |
AvB, Marco, Mike, felix da housecat !!!!!!!!!!!!!!!!! (eindelijk), berkovi; stacey pullen ...
dees is echt wel een vette lineup
Nu maar hopen dat er genoeg volk gaat dat ik ken :s |
|
|
| Gladius |
geef mij illusion 16years met:
chicane live
armin
cor fijneman
jan johnston live |
|
|
| Nabistai |
| Komt er een ta-meeting? |
|
|
| CygnusX |
Dat wordt moeilijk kiezen : 16 jaar Illusion of dit
| quote: | Originally posted by Nabistai
Komt er een ta-meeting? |
Als het aan mij ligt wel :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Ach ga gewoon naar beide ;) |
|
|
| tor8024 |
| :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Mister_Michel |

De trance room lijkt me wel 'degelijk' :toothless |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
De trance room lijkt me wel 'degelijk' :toothless |
dat is wel het minste wat je kunt zeggen! :)
weet iemand of bostoen goed is? hij leidde de vorige editie ook armin in, maar ik was er toen nog niet.. |
|
|
|
|