return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Förstår inte denna hysterin som florerar kring PvD... :rolleyes:
PICOTTO! Punkt slut
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Förstår inte denna hysterin som florerar kring PvD... :rolleyes:
PICOTTO! Punkt slut

Jag e hysterisk till allt dude ;) ha ha... I´m addicted to this !
Gate 42
Kan nog vara rätt kul att gå på.
Får se vad biljetterna kostar dock.
Dj P.A!
Biljetter finns att köpa nu på bl a Pitch Control. 200:- för en dag och 300:- för två dager vad det nu betyder? Vill veta vilken dag som PvD lirar...

http://www.deejaypromo.com/smc/tickets.cfm
SteveTranz4ever
Fan finns de redan idag... Men via den länken stog det att dom släpps den 25... iof kanske det bara är på Biljett Direkt då... JAG MÅSTE DIT !!!

Som sagt... undrar vilken dag PVD lirar ???????? Nån som ska köpa i dag får gärna höra av sig om den kan lägga ut pengar så länge... vill vara säker :D :D :D :D :D
zamson
och dom på pitch säger att åldersgränsen är?
mindshooter
This is getting better and better. On the 22-23rd of September Dee Jay Promotions open this years biggest dance music event - Scandinavian Music Convention (SMC).

SMC will take place in two of the finest locations in Stockholm - Grand Hôtel and Berns. During day time workshops with people from key positions in the music industry, producers, dj's and other interesting people will be held. All the workshops, debates, the exhibition, showcases etc are open to the public.

During night time some of the biggest names from the club scene will perform at Berns mixed with performances from some of the most interesting artists today.

SMC PROUDLY PRESENT

YOOSHI FEAT. DEEP DISH & BEHROUZ, PAUL VAN DYK, DALLAS SUPERSTARS,
DJ MISJAH, ORKIDEA, NICKA, PARHAM, PROF. SCUBA, STONBRIDGE, ERIK PRYDZ, AXWELL, ALF TUMBLE, CALLE DERNULF, STEFAN WENDIN, JJ, LOUD CONNECTION, JOHAN NETZ, WILL-ROCK, TARO, FLARS, VIETNAAM, SLEEPY… MORE NAMES TO BE CONFIRMED... STAY TUNED!

Orkidea och Pvd!!!!!! :):):):):):):)
teski
En liten liten fråga

Ingen som vet ngt om åldersgräns?? *undrar*

[edit: hittade själv]

Scand.Music Convention,22-23/9, måndag 22 september 2003, kl 19.59

SMC: SCANDINAVIAN MUSIC CONVENTION
Medverkande: Paul van Dyk, Dallas Superstars, DJ Misjah, Orkidea, Nicka, Parham, Prof.Scuba, StoneBridge, Eric Prydz, Axwell, Alf Tumble, Stefan Wendin, JJ, Loud Connection, Johan Netz, Calle Dernulf, Will-Rock, Taro, Flars, Vietnaam, Sleepy, fler artister tillkommer...
Tider: 22/9 20.00 - 05.00, 23/9 21.00 - 05.00.

OBSERVERA ATT DET ÄR 20 ÅRS ÅLDERSGRÄNS
För mer info: www.deejaypromo.com.

Gullig tid förresten... 19.59 *ler*
Specifikt värre...

Ser ut som jag får stanna hemma då :(

Artonåringar får inte göra ngt alls nuförtiden.. *suckar o sparkar iväg en sten...*

Ville ju verkligen se PALLE juu...
(ja... han kallas ju så.. heh.. ni vet.. Palle-Dyken.. ) [eller inte] :eyes:
zamson
GRRR... alltid samma sak... ett år fattas och man missar PvD, Orkidea och Deep Dish!
teski
quote:
Originally posted by zamson
GRRR... alltid samma sak... ett år fattas och man missar PvD, Orkidea och Deep Dish!

Usch usch usch... känner mig som Emil i Lönneberga...
ni vet: När man inte har pengar.. då KAN man inte köpe sokkerdrikka..
Och när man har pengar.. då FÅR man inte köpe sokkerdrikka..

NÄR I HUNDAN SKA JA FÅ DRIKKE SOKKERDRIKKA!!! :(

Men misströsta inte... de kanske är snälla på Berns...
Ibland är det ju så att det är 20 vid dörren.. men 18 vid förköp ?

*hoppas*

mindshooter
Hmmm minns nånting om 18 vid förköp..men jag blandar nog ihop det med Devotion... Ska kolla upp det :)
zamson
quote:
Originally posted by mindshooter
Hmmm minns nånting om 18 vid förköp..men jag blandar nog ihop det med Devotion... Ska kolla upp det :)

mm det är nog devotion du tänker på
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement