|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
hum man borde inte missa detta..många bra på samma gång..
dock jobbigt me 2 dar..när man inte bor i sthlm..
finns det fortf bilj??? lr börjar det ta slut?? så man kanske kan få ihop nån mer från hemtrakten först...:nervous: |
|
|
| Amnezia |
men gaaaah:eyespop: :eyespop: e inte sant..tror jag blir religös lr nått..har halkan på morgonen den 24.e:whip: :whip:
e sista kvällen mellan 22-23 lr 23-24....???? snuff:( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sorry mannen... PVD & Orkidea lirar natten mot den 24e...
Vill man veta ungefär hur många biljetter som sålt eller rättare sagt vill veta om det finns fler än 10% kvar så kan man se det på ticnet.se |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry mannen... PVD & Orkidea lirar natten mot den 24e...
Vill man veta ungefär hur många biljetter som sålt eller rättare sagt vill veta om det finns fler än 10% kvar så kan man se det på ticnet.se |
craap:whip: yeye kommer fler ggr förhoppningsvis:cool:
aha..tack för tippset ((thump up))) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | | [b]Originally posted by SteveTranz4ever [/Vill man veta ungefär hur många biljetter som sålt eller rättare sagt vill veta om det finns fler än 10% kvar så kan man se det på ticnet.se |
tack för tipset, har köpt min två-dagars så nu slipper man oroa dig för de:) hoppas alla e lika överlyckliga som jag över att Paul kommer hit för första gången :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...
Nåt trevligt jag vill berätta Paul Van Dyk kommer göra ett 3 timmars set !!!
Också trevligt är att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gläds åt de... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...
Nåt trevligt jag vill berätta Paul Van Dyk kommer göra ett 3 timmars set !!!
Också trevligt är att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gläds åt de... |
Jag e också glad för din skull o för att min hjälte ska köra tre timmar!!!! |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...
Nåt trevligt jag vill berätta Paul Van Dyk kommer göra ett 3 timmars set !!!
Också trevligt är att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gläds åt de... |
NICE!!!!:D Då blir det förhoppningsvis en
Paul van Dyk @ SMC Big Bang Stockholm SVCD liggandes på din server senare i semptember ??
:clown: :clown: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...
Nåt trevligt jag vill berätta Paul Van Dyk kommer göra ett 3 timmars set !!!
Också trevligt är att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gläds åt de... |
aaaaaaah e typ LITE avundsjuk på dig... fy satan va kul för dig!!! :D :D
hälsa pvd från mig! :p |
|
|
| reveal |
| steve, gör som jag sa och fixa for an angel på vinyl, och få den signerad, gör sig fint på väggen, jag lovar :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
steve, gör som jag sa och fixa for an angel på vinyl, och få den signerad, gör sig fint på väggen, jag lovar :D |
Bra fan att du sa det.. har tänkt på de förr men de får jag inte glömma :) |
|
|
|
|