return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Amnezia
hum man borde inte missa detta..många bra på samma gång..
dock jobbigt me 2 dar..när man inte bor i sthlm..
finns det fortf bilj??? lr börjar det ta slut?? så man kanske kan få ihop nån mer från hemtrakten först...:nervous:
Amnezia
men gaaaah:eyespop: :eyespop: e inte sant..tror jag blir religös lr nått..har halkan på morgonen den 24.e:whip: :whip:

e sista kvällen mellan 22-23 lr 23-24....???? snuff:(
SteveTranz4ever
Sorry mannen... PVD & Orkidea lirar natten mot den 24e...

Vill man veta ungefär hur många biljetter som sålt eller rättare sagt vill veta om det finns fler än 10% kvar så kan man se det på ticnet.se
Amnezia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry mannen... PVD & Orkidea lirar natten mot den 24e...

Vill man veta ungefär hur många biljetter som sålt eller rättare sagt vill veta om det finns fler än 10% kvar så kan man se det på ticnet.se

craap:whip: yeye kommer fler ggr förhoppningsvis:cool:

aha..tack för tippset ((thump up)))
Ravesquad
quote:
[b]Originally posted by SteveTranz4ever [/Vill man veta ungefär hur många biljetter som sålt eller rättare sagt vill veta om det finns fler än 10% kvar så kan man se det på ticnet.se

tack för tipset, har köpt min två-dagars så nu slipper man oroa dig för de:) hoppas alla e lika överlyckliga som jag över att Paul kommer hit för första gången :tongue2 :tongue2 :tongue2
SteveTranz4ever
Full lina finns nu här ! :gsmile:
SteveTranz4ever
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...

Nåt trevligt jag vill berätta Paul Van Dyk kommer göra ett 3 timmars set !!!

Också trevligt är att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gläds åt de...
Ravesquad
quote:
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...

Också trevligt är att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gläds åt de...

Jag e också glad för din skull o för att min hjälte ska köra tre timmar!!!!
ice_key
quote:

NICE!!!!:D Då blir det förhoppningsvis en

Paul van Dyk @ SMC Big Bang Stockholm SVCD liggandes på din server senare i semptember ??
:clown: :clown:
St_Andrew
quote:

aaaaaaah e typ LITE avundsjuk på dig... fy satan va kul för dig!!! :D :D

hälsa pvd från mig! :p

reveal
steve, gör som jag sa och fixa for an angel på vinyl, och få den signerad, gör sig fint på väggen, jag lovar :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
steve, gör som jag sa och fixa for an angel på vinyl, och få den signerad, gör sig fint på väggen, jag lovar :D

Bra fan att du sa det.. har tänkt på de förr men de får jag inte glömma :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement