|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
Steve, din lyckans ost!:crazy:
PvD är ju ett måste i och med att han var en av några DJs jag verkligen satt upp som mål att få höra (Med andra DJs som Mauro Picotto, Tiesto osv)
Men nu ser jag att de kommer lira en massa techno första kvällen vilket är än emra intresant efter som jag helt hallt fallit för techno på dansgolvet. Blir svårt det hära... Båda dagarna eller bara PvD. Måste oklla med kompisarna! Någon annan som kommer gå båda? |
|
|
| mindshooter |
| jag är där båda :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Från senaste nyhetsmailet
 |
|
|
| WhiteRussian |
| Tjackade biljett till andra dagen idag... har inte råd egentligen, men det löser sig på nått sätt, det gör det alltid, :D |
|
|
| montana |
| lite halvonödig oost, men det står att junior jack & kid creme är engelsmänn, dom är ju italienare |
|
|
| verminator |
Paul_van_Dyk_-_Live_@_Reflections_Tour_12.09.2003-Cable
220 min
noen som trenger for å varme opp? :D |
|
|
| reveal |
| såg steves reklam på mtv igår :D |
|
|
| verminator |
noen som vet om dette blir sendt på radio eller???!??
technorommet var jo bare helmaks! |
|
|
| chjo |
Vet ni vad..
Sitter hemma hos tjejen, hon får ett samtal från Power hit Radio.. hon vinner 5 biljetter till bägge kvällarna :clown: :clown:
Så nu ska jag me dit... tur!!!!
[EDIT]Oaaaaaaaaaa... jag fattade nog inte först... fatta va grymt..[/EDIT] |
|
|
| mindshooter |
| wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett... |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett... |
Absolut... snacka om fördröjd reaktion me, börjat komma upp i varv nu.
Får se till att hälsa på alla TA.
Jag är den blonda snubben som är omgiven av några Indiska brudar.. :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett... |
Ja visst... kom gärna fram å hälsa om ni känner igen mig... Jag kommer studsa runt både på golvet å på scenen... likaså mindshooter :) |
|
|
|
|