return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 6)
View this Thread in Original format
AC.
Steve, din lyckans ost!:crazy:

PvD är ju ett måste i och med att han var en av några DJs jag verkligen satt upp som mål att få höra (Med andra DJs som Mauro Picotto, Tiesto osv)

Men nu ser jag att de kommer lira en massa techno första kvällen vilket är än emra intresant efter som jag helt hallt fallit för techno på dansgolvet. Blir svårt det hära... Båda dagarna eller bara PvD. Måste oklla med kompisarna! Någon annan som kommer gå båda?
mindshooter
jag är där båda :D
SteveTranz4ever
Från senaste nyhetsmailet

WhiteRussian
Tjackade biljett till andra dagen idag... har inte råd egentligen, men det löser sig på nått sätt, det gör det alltid, :D
montana
lite halvonödig oost, men det står att junior jack & kid creme är engelsmänn, dom är ju italienare
verminator
Paul_van_Dyk_-_Live_@_Reflections_Tour_12.09.2003-Cable

220 min
noen som trenger for å varme opp? :D
reveal
såg steves reklam på mtv igår :D
verminator
noen som vet om dette blir sendt på radio eller???!??


technorommet var jo bare helmaks!
chjo
Vet ni vad..

Sitter hemma hos tjejen, hon får ett samtal från Power hit Radio.. hon vinner 5 biljetter till bägge kvällarna :clown: :clown:

Så nu ska jag me dit... tur!!!!

[EDIT]Oaaaaaaaaaa... jag fattade nog inte först... fatta va grymt..[/EDIT]
mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett...

chjo
quote:
Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett...


Absolut... snacka om fördröjd reaktion me, börjat komma upp i varv nu.
Får se till att hälsa på alla TA.

Jag är den blonda snubben som är omgiven av några Indiska brudar.. :tongue2
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
wow chjo!!! GRATTIS!! :):):) kul juh...vi blir många TA:s! måste få träffa dom man inte sett...


Ja visst... kom gärna fram å hälsa om ni känner igen mig... Jag kommer studsa runt både på golvet å på scenen... likaså mindshooter :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement