|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
hej alla glada swetas, jag har en fråga som jag hoppas nån kan svara på..
på min biljett till berns o pvd imorn så står det "gäller ej för entre".. nån som vet om man måste betala nån slags extra avgift eller? (hade ju hoppats det ingick i dom 220:-...) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
hej alla glada swetas, jag har en fråga som jag hoppas nån kan svara på..
på min biljett till berns o pvd imorn så står det "gäller ej för entre".. nån som vet om man måste betala nån slags extra avgift eller? (hade ju hoppats det ingick i dom 220:-...) |
Fan de där låter ju jävligt skumt ! Ska höra med Parham ikväll om han vet nåt :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
hej alla glada swetas, jag har en fråga som jag hoppas nån kan svara på..
på min biljett till berns o pvd imorn så står det "gäller ej för entre".. nån som vet om man måste betala nån slags extra avgift eller? (hade ju hoppats det ingick i dom 220:-...) |
vfn gäller dom för då? priset är juh endast för entrén juh eftersom mässan är gratis :p |
|
|
| NbR |
biljetten är ju den stora delen (antar ticnet.se) :) inte den där lilla papperslappen.. ta med den när du ställer dig i kö (kö? så stort ställe på en måndag/tisdag hmm...?) o du får betala entre igen.
Ta med den stora lappen o det skall gå som smort :)
ELLER? Ngn rätta mig om jag har fel |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by NbR
biljetten är ju den stora delen (antar ticnet.se) :) inte den där lilla papperslappen.. ta med den när du ställer dig i kö (kö? så stort ställe på en måndag/tisdag hmm...?) o du får betala entre igen.
Ta med den stora lappen o det skall gå som smort :)
ELLER? Ngn rätta mig om jag har fel |
du har helrätt, det va min flickvän ok..:rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
Snackade med en ur Dallas superstars igår och frågade lite vad han skulle lira och så. Han lirar juh mellan Paul van dyk och Orkidea.
Uplifting house skulle han tydligen lira. Tillräckligt intresant namn för att jag ska ta o lyssna lite iaf :) Orkidea rekomenderade honom varmt oxå när jag pratade med honom lite senare. Han är störtskön förövrigt. |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Snackade med en ur Dallas superstars igår och frågade lite vad han skulle lira och så. Han lirar juh mellan Paul van dyk och Orkidea.
Uplifting house skulle han tydligen lira. Tillräckligt intresant namn för att jag ska ta o lyssna lite iaf :) Orkidea rekomenderade honom varmt oxå när jag pratade med honom lite senare. Han är störtskön förövrigt. |
Var du där igår??
Var det hård leg.kontroll?? Har en något nervös minderårig med mig upp tills ikväll.
Kommer förövrigt bli fett ikväll, aldrig sett van Dyk el. Orkidea live innan, så är lite som ett barn på Julafton :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by chjo
Var du där igår??
Var det hård leg.kontroll?? Har en något nervös minderårig med mig upp tills ikväll.
Kommer förövrigt bli fett ikväll, aldrig sett van Dyk el. Orkidea live innan, så är lite som ett barn på Julafton :p |
skulle inte rekomdendera att ta dit någon under 18 då det är 20 års gräns... men försöka gå alltid..jag behövde inte visa legg men jag tror inte dom tar legg på folk med vip-pass. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Även jag snackade en del med Orkidea... Parham letade upp mig runt 1.30 och fråga om jag hade druckit och hade bil med mig... Det var så att DJ Misjha hade av nån anledning sina skivor kvar på hotellet... Så jag hjälpte till å skjutsa han å hans flickvän öfr att hämta dom :) Ha ha.. techno mannen har åkt trancemobil... Såg han lira sen... Han e bara för säker... kör på 3 spelare mest hela tiden... |
|
|
| NbR |
Ok om han var bra på att lira med 3 spelare.. men fan vad tråkigt han körde ... samma mixar hela tiden .. 2 technoloopar står o går han lägger på en ny, ngra eq vrid (mellanregistret - upp med nya & ner med gammla tre fyra gånger . .på med basen på den nya och byt) eller så "hattade" han med fadern in nya skivan och ryckte bort den gammla vid ett break eller dyl. (han körde faktiskt inte på alla 3 hela tiden .. han körde på 2 lite då o då.)
kom igen och lek lite.. show us some skills!
Tilläggas bör att jag stod inte o spanade in honom så länge .. kanske 20-25 minuter o sedan drog jag vidare. Han kan ju ha gjort ngt skoj senare. han spelade riktigt hårt (bra!) när jag var o hämtade jackan vid 3:15.
samma sak med Tiesto o gielen på fokused.. tiesto var ju rätt tråkig att lyssna på men gielen ägde tiesto stortid för han hade lite skoj när han spelade!
Ljuded på housegolvet sög aprumpa... vilket också ngn (ur deep dish tror jag) bad om ursäkt för .. "U might hear it [musiken], but you wont feel anything" tror jag han sa :) precis innan hade jag stått o funderat på varför det verkade som att de stora basarna vid scenen inte användes.
skönaste var röda rummet.. var dit ngra ggr när det var tomt på folk o började dansa och lockade dit lite folk .. älskar när man får bra kontakt med dj :). De borde fan ha skyltat vilket rum som var vilket.. hade aldrig hittat till röda rummet om jag inte hade frågat en kille i baren. Antar att det vip-rummet bakom röda?
hela kalaset får 7 bumbibjörnar i skum av 10 möjliga. Hade säkert varit 8 om jag inte hade varit så hängig. Få se vad denna dag (natt) kommer att bjuda på... :) Jag tror det kommer att bli knökfullt om PvD skal spela i samma rum som Beyer o co.
Jag slipper åka mellan uppsala o sthlm idag så jag e glad men kommer ej att ha ngn batman-reflex-tröjja .. så ni kan sluta spana efter den redan nu :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kna verkligen hålla med om att ljudet sög på stora golvet där uppe... Snackade med en kille från sthlm records idag efter ett semenarium på Grand att dom tydligen skulle byta ut systemet till idag :)
Det kommer bli bättre idag... det vet jag. Techno e kul en stund IMO. Allt för slö progg e inte rolig alls men det var helt klart synd att Deep Dish fick lira på en så pass dålig anläggning, kanske inte var dålig men den räkte inte till för lokalen... lät som basarna sket på sig eller slamrade.
Även PVD var förbi en sväng på Grand, dock missade jag det men en kille jag känner träfade han där å passade på att få hans autograf...
Ni som proddar borde vart där tycker jag... var Svenska eliten där å snackade och utbytte ideer... |
|
|
|
|