|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade tänkt att stussa på tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna gången... |
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)
Ses där :)
ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. :) ds. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)
Ses där :)
ps. har ni sett reklamen på MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. :) ds. |
reklam till SMC... neee... får bli mtv dygnet runt nu då ;) |
|
|
| OscarP |
| quote: | Originally posted by montana
lite halvonödig oost, men det står att junior jack & kid creme är engelsmänn, dom är ju italienare |
Exakt, "Junior Jack föddes i Italien, men flyttade till Bryssel som 14-åring, och det var där han upptäckte musiken."
Hur som helst, jag kommer vara där på Paul Van Dyk kvällen, trots att jag inte har råd och inte kan gå. Men honom får jag inte missa... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du orkar, du är väl den som är mest vältränad av alla Mr Studs... jag har bevis på film :)
Ses där :)
|
Musiken gör att jag kan dansa oavsett min fysiska standard, frågan är om jag ens kommer orka ta mig dit, men jag kan ju inte missa fler fester så jag tar mig nog i kragen! |
|
|
| chjo |
Det står åldersgräns 20 på deras hemsida, men vet ju att det är folk som skall dit härifrån som inte uppfyller de. Vet ni hur det funkar vid insläpp, är det ok om man har biljett??
Kommer nämligen ha med mig tjejens syrra som inte är 20 än, men vi har ju biljetter. Lite surt att åka från Jönköping och ev. inte få ta med alla in :confused:
/Chrisse |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by chjo
Det står åldersgräns 20 på deras hemsida, men vet ju att det är folk som skall dit härifrån som inte uppfyller de. Vet ni hur det funkar vid insläpp, är det ok om man har biljett??
Kommer nämligen ha med mig tjejens syrra som inte är 20 än, men vi har ju biljetter. Lite surt att åka från Jönköping och ev. inte få ta med alla in :confused:
/Chrisse |
Det borde inte bli några problem! Se bra ut, kröka inte ner er och var snälla mot vakterna :) |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by zamson
Det borde inte bli några problem! Se bra ut, kröka inte ner er och var snälla mot vakterna :) |
Borde inte va några problem nej, men lite surt om det skulle skita sig. Ska ev. ringa dom o kolla lite me. Vi är ju ändå 5 st, alla har åldern inne utom en.. men jaja, det löser sig alltid :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var just förbi Grand hotell som är en kund till företaget jag jobbar på. Och var just vid konferans centret på ett ärende, hörde från konferansvåningen *dunk dunk dunk* he he man blev rätt sugen att kika upp men de hinns inte ... imorrn ska jag dock upp vid 12.00-13.00 & höra om när dom ska snacka om musicvideos...
Ni som har tid borde kika förbi grand då det är öppet för allmänheten och kostar inte ett öre...
Idag ser det ut så här
13.30 - 15.00
From bedroom to super club: How to reach your goals
14.00 - 16.00
Remix/Editing, introduction
15.30 - 16.30
Demo listening
17.00 - 18.00
Live interview with PVD
Imorrn ser det ut som följande
11.30 - 12.30
Music Production, workshop Advanced
12.00 - 13.00
Music video production
13.00 - 14.30
DJ/Producer "Today & Tomorrow"
15.00 - 16.00
Live interview with Deep Dish
Allt detta sköts & leds av div. Svenska kända DJs & producenter |
|
|
| Vizay |
| jag funderar på att dra imorrn...ville dra idag direkt efter skolan men mina föräldrar e iväg så ansvaret på att mata hunden ligger på mig just nu så de hanns inte med...ska försöka övertala syrran å va hemma imorrn dock :D |
|
|
| NbR |
Jag skall nog vara där båda nätterna.. egentligen har jag en djäkla förjylning och hostar som fan + att jag har munta på onsdag och är tvungen att åka fram o tebax mellan sthlm o uppsala på måndag, tisdag och onsdag.
Men man får fan offra sig lite :)
PvD har jag haft på hjältelistan som jag måste se sedan jag hörde rosenmontagsrave 2001 02 11. :)
Technon i kväll skall jag mest åka in o lyssna på .. kommer absolut inte att orka dansa ngt.
1. öronproppar med? Check
2. Onyttigt högt koffeinintag? Check
3. Missad munta på onsdag? Hmmm...
Cya där... jag har antagligen min Batman-reflex-tröjja på tisdag så ni kan ju säga hej om ni vill ~:^) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NbR
Jag skall nog vara där båda nätterna.. egentligen har jag en djäkla förjylning och hostar som fan + att jag har munta på onsdag och är tvungen att åka fram o tebax mellan sthlm o uppsala på måndag, tisdag och onsdag.
Men man får fan offra sig lite :)
PvD har jag haft på hjältelistan som jag måste se sedan jag hörde rosenmontagsrave 2001 02 11. :)
Technon i kväll skall jag mest åka in o lyssna på .. kommer absolut inte att orka dansa ngt.
1. öronproppar med? Check
2. Onyttigt högt koffeinintag? Check
3. Missad munta på onsdag? Hmmm...
Cya där... jag har antagligen min Batman-reflex-tröjja på tisdag så ni kan ju säga hej om ni vill ~:^) |
Oj oj oj vilken kille alltså... Du har bra prioriteringar :)
Ska hälsa när jag ser en Batman som står å snyter näsan :) |
|
|
|
|