|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| staz |
fråga arrangören om åldersgräns... om nån mailar så posta gärna svaret här.. för 20 är bara rekommenderad gräns för dom vill tjäna mer cash på sina barer och så, hur hårda de är på det / vilka instruktioner de ger till vakterna, varierar..
Köper ni biljett på pitch och de säger 'är ni 18 så är det nog lungt' så lär vakterna knappast kunna neka.. för då skulle det bli ettjävla liv..
är i england då :( kommer hem den 23dje.. iofs, kanske hinner gå på kvällen :) |
|
|
| WoberT |
jag måste fan dit alltså.. PvD är wunderbar.. sen jag såg honom på loveparade 2ggr blev jag fast.. ;)
men vilken dag ska man gå som sagt?.. bra o veta lixom.. |
|
|
| lonne |
Fan va soft, Deep Dish igen ! De är lätt bland de bästa dj`s jag sett.
Vore visserligen kul och se Pvd, även om jag tycker han slutade
lira bra musik för två år sedan. Verkar som ett påkostat arrengemang, dessutom:) |
|
|
| reveal |
lite OT, men ändå:
vad är det för "fel" på denna tråden? även om det inte inkommer nya inlägg (iaf inga som jag ser), så hoppar tråden upp på listan, precis som att det har kommit nya inlägg... skumt :conf: varit o läst den flera gånger nu, men det är alltid steves "Undrar hur det blir nu med line-up, vem spelar vilken kväll... " som är sist/nyast av inläggen |
|
|
| St_Andrew |
| åhhh han e så jobbig den där Steve, kan inte nån banna honnom? :p |
|
|
| St_Andrew |
| hmm antingen har jag blivit knäpp eller så tog nån just bort mitt inlägg?! :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
lite OT, men ändå:
vad är det för "fel" på denna tråden? även om det inte inkommer nya inlägg (iaf inga som jag ser), så hoppar tråden upp på listan, precis som att det har kommit nya inlägg... skumt :conf: varit o läst den flera gånger nu, men det är alltid steves "Undrar hur det blir nu med line-up, vem spelar vilken kväll... " som är sist/nyast av inläggen | Ha ha de e jag som smyg spamar... vill att denna tråd ska vara synlig så min eviga fråga snart kan bli besvarad av nån som vet innan biljetterna är slut... Dom är ju rätt dumma som inte har berättat vilka DJs som spelar vilken kväll... då blir det 50/50 chans att man väljer den kvällen som PVD lirar... pga. av mitt jobb kan jag bara gå en kväll...
[edit] Vet inte när dom la upp detta men iaf. Äntligen
http://www.deejaypromo.com/smc/lineup.cfm
PVD lirar den 23e sept. på tisdagen... :)
Nu har jag bokat biljett... hämtar ut imorrn :gsmile: |
|
|
| St_Andrew |
| Till den som nu tar bort mina inlägg, JAG SKOJA om du inte fatta =) |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by lonne
Fan va soft, Deep Dish igen ! De är lätt bland de bästa dj`s jag sett.
Vore visserligen kul och se Pvd, även om jag tycker han slutade
lira bra musik för två år sedan. Verkar som ett påkostat arrengemang, dessutom:) |
PvD: jag håller med, men alla nya set m honom sedan i våras är GRYMMA och på ibiza i somras levererade han verkligen. han är tillbaka i samma form som när han spelade live inför politics of dancing!!! :D
ps biljetter kan bokas via ticnet.se för er icke-sthlmare som inte vet |
|
|
| staz |
| kommer man in som 18+ med biljett? :/ |
|
|
| 303 |
| quote: | Originally posted by staz
kommer man in som 18+ med biljett? :/ |
saxat från hemsidan: | quote: | | OBSERVERA ATT DET ÄR 20 ÅRS ÅLDERSGRÄNS. |
|
|
|
| staz |
| k, antar att berns lokaler är för [lidingödialekt]fzzna[/lidingödialekt] för folk under 20 ;) |
|
|
|
|