|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| quote: | Originally posted by morakickers
PvD: jag håller med, men alla nya set m honom sedan i våras är GRYMMA och på ibiza i somras levererade han verkligen. han är tillbaka i samma form som när han spelade live inför politics of dancing!!! :D
ps biljetter kan bokas via ticnet.se för er icke-sthlmare som inte vet |
Tycker att Pvd pitchar sönder varendea låt, dessvärre.:(
Däremot är första skivan på POD grym, även om jag är den första som
säger det. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan de blir späckat med fester för mig nu...
20 sept. Trinity
22 sept. SMC
23 sept. SMC
27 sept. Devotion
:gsmile: |
|
|
| mindshooter |
[RETAS]
Då var man bokad då :D Gratis inträde, VIP och dricka.
[/RETAS]
Kenny gillar parham ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
[RETAS]
Då var man bokad då :D Gratis inträde, VIP och dricka.
[/RETAS]
Kenny gillar parham ;) |
jamen. så det är poi-artist man ska bli. :D |
|
|
| Vizay |
| grattis kenny :) säg till om du behöver lite poibackup ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Man får la nöja sig med att stå på gästlistan då bägge dagarna :p
Kolla in MTV snart för dom kommer börja köra spottar (reklam) för detta event... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Man får la nöja sig med att stå på gästlistan då bägge dagarna :p
Kolla in MTV snart för dom kommer börja köra spottar (reklam) för detta event... |
hehe cooolt mannen ;) Kan vi gliiiiida in som vanligt då ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jamen. så det är poi-artist man ska bli. :D |
Trodde jag alla förstått ;)
well, youre to late! :p
förresten....är det bara jag som tycker att loggan är lite väl lik en annan logga?
SMC

Q-Dance
 |
|
|
| AC. |
Vart lite besviken när jag såg att det var 20år men så slog det mig att det ej är av något problem längre ;)
Jag räknar med att närvara! |
|
|
| zamson |
| man kan inte glida in me nån som står på listan?? lär dom ju inte bry sig om 20?? hallååååå steve...kenny ...hallååå :) :p :p :p |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by mindshooter
förresten....är det bara jag som tycker att loggan är lite väl lik en annan logga?
SMC

Q-Dance
|
vilken ripoff, det där är juh olagligt, varumärkesintrång, :rolleyes:
Vi är sådana klåpare här uppe i skogen..
Annars lär jag väl också närvara om ekonomin tillåter. :) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
vilken ripoff, det där är juh olagligt, varumärkesintrång, :rolleyes:
Vi är sådana klåpare här uppe i skogen..
Annars lär jag väl också närvara om ekonomin tillåter. :) |
jo den var lite väl lik... |
|
|
|
|