return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9 (pg. 4)
View this Thread in Original format
lonne
quote:
Originally posted by morakickers
PvD: jag håller med, men alla nya set m honom sedan i våras är GRYMMA och på ibiza i somras levererade han verkligen. han är tillbaka i samma form som när han spelade live inför politics of dancing!!! :D

ps biljetter kan bokas via ticnet.se för er icke-sthlmare som inte vet


Tycker att Pvd pitchar sönder varendea låt, dessvärre.:(

Däremot är första skivan på POD grym, även om jag är den första som
säger det.
SteveTranz4ever
Fan de blir späckat med fester för mig nu...

20 sept. Trinity

22 sept. SMC
23 sept. SMC

27 sept. Devotion


:gsmile:
mindshooter
[RETAS]
Då var man bokad då :D Gratis inträde, VIP och dricka.
[/RETAS]



Kenny gillar parham ;)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
[RETAS]
Då var man bokad då :D Gratis inträde, VIP och dricka.
[/RETAS]



Kenny gillar parham ;)



jamen. så det är poi-artist man ska bli. :D
Vizay
grattis kenny :) säg till om du behöver lite poibackup ;)
SteveTranz4ever
Man får la nöja sig med att stå på gästlistan då bägge dagarna :p


Kolla in MTV snart för dom kommer börja köra spottar (reklam) för detta event...
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Man får la nöja sig med att stå på gästlistan då bägge dagarna :p


Kolla in MTV snart för dom kommer börja köra spottar (reklam) för detta event...


hehe cooolt mannen ;) Kan vi gliiiiida in som vanligt då ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jamen. så det är poi-artist man ska bli. :D


Trodde jag alla förstått ;)

well, youre to late! :p




förresten....är det bara jag som tycker att loggan är lite väl lik en annan logga?

SMC



Q-Dance
AC.
Vart lite besviken när jag såg att det var 20år men så slog det mig att det ej är av något problem längre ;)

Jag räknar med att närvara!
zamson
man kan inte glida in me nån som står på listan?? lär dom ju inte bry sig om 20?? hallååååå steve...kenny ...hallååå :) :p :p :p

WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
förresten....är det bara jag som tycker att loggan är lite väl lik en annan logga?

SMC



Q-Dance


vilken ripoff, det där är juh olagligt, varumärkesintrång, :rolleyes:

Vi är sådana klåpare här uppe i skogen..

Annars lär jag väl också närvara om ekonomin tillåter. :)
zamson
quote:
Originally posted by WhiteRussian
vilken ripoff, det där är juh olagligt, varumärkesintrång, :rolleyes:

Vi är sådana klåpare här uppe i skogen..

Annars lär jag väl också närvara om ekonomin tillåter. :)


jo den var lite väl lik...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement