return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 11)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by rellivisit

Het is swallow the bass, de b-side van sushi en hijs nie zo vet, gewoon weer hetzelfde als blow... Je bent geen goede zoeker Raoel. Beter je best doen jongen. Ik heb btw drie remixen van murphy brown, zeg maar als ik die moet uppen.:p

Ik heb die Swallow The Bass gedownload en daar is geen zak aan.
Ik heb er ooit een sample van gehad en die lijkt op sushi alleen dan nog gaver. Toen werd mij verteld dat dat nummer nog niet helemaal af was. en dat die later onder de naam Swallow Tha bass uit zou komen.
Blijkbaar is die onder de naam sushi uitgekomen en is Swallow The bass een remix die lange niet zo gaaf is.

En een goede zoeker: ik heb niet gezegt dat ik dat ben???
MetzZ_!!
Volgens een vriend van mij is de remix uit Marco V's set van Born Slippy, een Paul Oakenfold-remix. Ik weetut natuurlijk niet zeker, maar het zou toch kunnen?

Ik kan hem zelf niet vinden, maar ik weet zeker dat 1 van jullie dit wel kan;)
djdawn
quote:
Originally posted by djdawn
Are there new mixes? Where did you find that Marco set?

Doh!:( I'm so dumb! Already started dling that set when I asked where to find it.....
Btw, it's not the Nuxx mix. I read somewhere it's a Marco V remix...that would not be released yet, I guess.
Muppet
He misschien heeft iemand hem al geupload maar de nieuwe van future breeze-??? iets met sactum(weet niet precies)

kan iemand die ff uppe en zeggen dat ie dat gedaan heeft [email protected]

Greetz Muppet
MetzZ_!!
Is er al iemand die weet of die Born Slippy mix van Oakenfold is?? Of is het, zoals hier boven staat, echt een ongereleasde Marco V mix??
tango
quote:
Originally posted by SHOCKER
Dj tiesto urban train heb ik en Time Warriors ook alleen Katana Fancy Fair nog niet, maar die is nog niet uit. Die moet nog uitkomen.

Zou je tiesto en time w. effe willen uploaden dan? doe maar naar je eigen locker.

alvast bedankt!

grtz,
TNG
raoel
Wie heeft er

public domain - the puritan

Henkie poste dat in de sensation thread.
En henkie als je um hebt upp um ff.
xxl
als ik er ook bij wil moet ik mij dan ook registreren bij [email protected][/email]? (is dat een afkorting vooor ta.co?)

en dat pasword is mij ook onbekend.... [email][email protected]

(ik ben vooral goed in audiogalaxy):D
raoel
quote:
Originally posted by xxl
als ik er ook bij wil moet ik mij dan ook registreren bij [email protected][/email]? (is dat een afkorting vooor ta.co?)

en dat pasword is mij ook onbekend.... [email][email protected]

(ik ben vooral goed in audiogalaxy):D

Ik stuur um wel een PM
xxl
bedankt voor je snelle reactie raoel! ga volgende week uppen op een asdl modem.. hoop ik..... dus voorral niet kijken op:
myplay.com --- [email protected] --- of toch wel?

1e up tekno dave clark mix - emporion - narcotic influence
jihah! :eek:

raoel
We hebben er weer een TECHNO freak bij denk ik zo.

Of heb ik het verkeerd XXL?????
xxl
tuurlijk niet, ben hier toch op tranceaddict?! ben best allround, denkik?
/offtopic
waaarmee maak ik een textfile van mijn directoriez
/offtopic
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement