return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 14)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
weet iemand waar ik

such is life (marco v remix)
vincent de moor - flowtation 2001
alibi - eternity (thrillseekers remix)
Dj scott project - future is now

KAN D'L ??
Dwingo
Such is Life (marco v remix) staat hier:

http://www.mccyber.hu/mp3_down/Rank...e-CDM-2001-TGX/
Moet je wel snel zijn, want die tjak blijft maar een paar uurtjes daar staan

het 6e nummer

Scot Project (Future is now) zou je zo wel moeten kunnen vinden. Als je op Future is now niets vind, probeer het dan gewoon op de letter F.
Dus Scot Project - F via een of ander file sharing programme, zoals WinMX of Kazaa.
raoel
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Dj scott project - future is now

Ik zal um in mijn locker zetten.
Ik post wel als ie er staat.

quote:
Originally posted by Muppet

upp hem wel naar mijn locker vanmiddag

Greetz Muppet

Zou geweldig zijn.
Kusje
Op je voorhoofd dan wel heh.
raoel
wtf

Ik kijk nu in mijnlocker en ik zie in eens een aantal nummers die ik niet heb ge-upt.
Als het nou vette hard trance was.....
Maar nee hoor het is gewoon van die schijt rock muziek.

Doet myplay (dat denk ik) of zit een of andere TA mij te focken.
Het zal wel dat myplay die overal neerzet. Is dat bij jullie dus ook??????
SHOCKER
In mijn locker heb ik geen Rock muziek gehad.
Dus RAOEL ik denk dat iemand zit te en met jouw locker en dat ze Rock muziek naar je locker geupload hebben.

Greetz,
raoel
Er stonden 2 dezelfde nummers in. Misschien dat het 2 verschillende versies waren maar het had dezelfde naam. Ik heb ze inmiddels al weer weg geflikkerd.
djdawn
raoel, I had those 2 tracks in my locker 3 days ago. I think myplay put them there. As a commercial or promotion or something. Just delete that crap:D! Hey, that's why we don't pay for myplay :)
Muppet
quote:
Originally posted by raoel

Zou geweldig zijn.
Kusje
Op je voorhoofd dan wel heh.

Graag gedaan maar kan vandaag niet meer moest m'n hele pc maken:(:(:(:(:(:(:( kwam niet meer op internet moest een register van een paar dagen geleden weer terugzetten!!!!!!! KUT PC SOMS!!!!!

Greetz Muppet
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Muppet

Graag gedaan maar kan vandaag niet meer moest m'n hele pc maken:(:(:(:(:(:(:( kwam niet meer op internet moest een register van een paar dagen geleden weer terugzetten!!!!!!! KUT PC SOMS!!!!!

Greetz Muppet

!!

Aaahhhh, is er dan nog iemand anders met de VocalVersion van MinimAlistix - Twin Peaks (Falling in love)???

En anders wag ik nog wel ff op Muppet:p
raoel
Dat is toch dat nummer met als vocal:

You're the one I need
The air I breath

????????

Daar ben ik naar op zoek.

En ik heb al 2 x geprobeerd om
DJ Scott Project - Future Is Now
Te uppen maar het is een groot bestand en dan staat er copying failed. Waarschijnlijk omdat het groot is, en dat dan de "sesion expired" is.

Maar ik ga het nog een keer proberen.

Dj Lex
Hey raoel dat is niet omdat ie te groot is hoor. Er kan namelijk 20 mb per nummer in.
Ik heb er ook al twee dagen last van dat ik nix kan uppen. Nu doet ie het pas weer. gelukkig.
rellivisit
Ik heb hem, maar vertrek over 10 minuten naar Salouzy, als ik terug ben up ik hem wel.Das dus de 23e. Fijne vakantie allemaal en ow wat worden we apenzat.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement