|
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| ejh ik heb die Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) gedownload, niet echt mijn favourite...maaruh nu had ik een vraagje, deze die ik nu heb komt uit een set van iemand..de laatste 3 seconde van een nummer hoor fette techno.....uit welke set komt dit nummer? |
|
|
| MetzZ_!! |
| In mijn locker ([email protected]) staat nu ook: U2 - New Years Day (Ferry Corsten Mix). Hij is van vorig jaar Innercity, maar nooit uitgebracht in NL en volgens mij best moeilijk te krijgen... Nu niet meer voor degene die interesse hebben;) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by New Wave
ejh ik heb die Andrew McLauchlan - Love Story (re-edit) gedownload, niet echt mijn favourite...maaruh nu had ik een vraagje, deze die ik nu heb komt uit een set van iemand..de laatste 3 seconde van een nummer hoor fette techno.....uit welke set komt dit nummer? |
ja die heb ik ook volgens mij... der komt ineens een keiharde bass overheen he!!
Ik zou alleen echt niet weten uit welke live-set die is...!
Vind het wel een goed nummertje hoor... lekkere Ibiza-sound... leuk voor in het begin van een set om het publiek een beetje in "the mood" te krijgen en dan na een tijdje overgaan op lekkere pompende techno!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
In mijn locker ([email protected]) staat nu ook: U2 - New Years Day (Ferry Corsten Mix). Hij is van vorig jaar Innercity, maar nooit uitgebracht in NL en volgens mij best moeilijk te krijgen... Nu niet meer voor degene die interesse hebben;) |
ehhmm.. zou jij (of iemand anders) mij misschien het password van de ta-lockers kunnen door pm-en??? heb namelijk nooit van die gezamelijke locker gebruik gemaakt dus ben het algemene password ook allang weer vergeten!! :eek: |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Jukx
ehhmm.. zou jij (of iemand anders) mij misschien het password van de ta-lockers kunnen door pm-en??? heb namelijk nooit van die gezamelijke locker gebruik gemaakt dus ben het algemene password ook allang weer vergeten!! :eek: |
You've got PM:p |
|
|
| raoel |
| Tis dan wel de bedoeling dat je zelf ook een locker aanvraagt en daar nummers inzet. |
|
|
| raoel |
Ik heb nog een verzoekje
murphy brown - loose my mind
heel vet!!!!
en de nieuwe van minimalistix
Die heeft een hele mooie vocal, maar ik kom er nu ff niet op en weet ik dus ook de titel niet. |
|
|
| New Wave |
murphy brown - loose my mind staat in mijn locker........de groeten!
Metzz! headhunt - City nature staat er eind van de middag wel op denk
latoz |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
You've got PM:p |
owkee! bedankt man!! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
murphy brown - loose my mind staat in mijn locker........de groeten!
latoz |
uuuhm
Ik zie um toch echt niet??? |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb nog een verzoekje
murphy brown - loose my mind
heel vet!!!!
en de nieuwe van minimalistix
Die heeft een hele mooie vocal, maar ik kom er nu ff niet op en weet ik dus ook de titel niet. |
Die nieuwe van Minimalistix? Twin Peaks toch?? Ik zet hem nu in mijn locker... [email protected]
New Wave te gek(!), ik zal aan het eind van de middag ff checken:D :D |
|
|
| MetzZ_!! |
| OO.. die van Minimalistix, daar heb ik de Non-Vocal versie van...:rolleyes: |
|
|
|
|