return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 18)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
en , wat vind je ervan, Lex?:D:D:D
Dj Lex
Hey optimus dat was een goeie tip zeg. Echt een lekker nummer. Wel weer het wat hardere werk, maar zeker de moeite waard.
:D :D :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey optimus dat was een goeie tip zeg. Echt een lekker nummer. Wel weer het wat hardere werk, maar zeker de moeite waard.
:D :D :D

Niet egt mijn style

Matt Darey pres. Mash Up - Liberation (ferry corsten rmx)
Solar Stone - Seven cities (original mix)

deze 2 zijn egt superrelaxt, 2 egte classics.
kan je downloaden op m'n site

egt zwaar relaxt :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Niet egt mijn style

Matt Darey pres. Mash Up - Liberation (ferry corsten rmx)
Solar Stone - Seven cities (original mix)

deze 2 zijn egt superrelaxt, 2 egte classics.
kan je downloaden op m'n site

egt zwaar relaxt :)

Lekker Siesta ga ik nu gelijk ff doen dan. Die uplifting tracks van jou zijn altijd lekker :p :D :p
rellivisit
Jaja, na een weekje Pascha is Relli ook weer back in business. Ik heb de hele rip van de vinyl van murphy brown. Als ik hem moet uppen laat het maar weten. In de Pascha trouwens weer een lekkere cover van een oud nummer gehoord: P G L - Sunshine. Heerlijk klappen daar bij Dj Tony Correa. Die gast draait echt geweldig. Ow ja, Raoel, ik heb ook 2 cd's van Dj De Wit, als ik die moet rippen en uppen zeg je het maar. Toch is Deadly Force - The Last Resort de beste plaat van het moment. Is ook al ergens een thread over zag ik net. Het betere beukwerk!!

THEY WERE KILLING MY MARINES SO YEAH, I SAID WASTE THE MOTHER******S!!:whip: :whip:
TranceFool
Dat nummer van Murphy Brown is inderdaad heel goed, zeker die DJ Dean mix ja. Lekker hard nummertje, maar khad et nummer al een paar weken, zeker een aanwinst voor de verzameling!!!:)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by rellivisit
Jaja, na een weekje Pascha is Relli ook weer back in business. Ik heb de hele rip van de vinyl van murphy brown. Als ik hem moet uppen laat het maar weten.

ja graag, doe maar, wat staat er nog meer op???:D:D:D
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus Trance

ja graag, doe maar, wat staat er nog meer op???:D:D:D

Die DJ Dean mix is volgens mij de A-kant en de B-kant is volgens mij gewoon het origineel. Die DJ Dean mix is volgens mij van vinyl geript, die van mij geloof ik wel, duurt 6:36
Optimus Trance
quote:
Originally posted by TranceFool
Die DJ Dean mix is volgens mij van vinyl geript, die van mij geloof ik wel, duurt 6:36

huh, wat bedoel je? ik heb er ook een van 6.36 minuten...:D:D:D
Optimus Trance
OOOOOPS, zit ik ff in deze thread te kijken, wordt Murphy Brown 5 pagina's ervoor al genoemd...:D:toothless :eyes:
Zooooorrrrrrrrryyyy, ik kende t nummer toen wel, maar wist niet hoe die heette:D:D:D

TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus Trance
OOOOOPS, zit ik ff in deze thread te kijken, wordt Murphy Brown 5 pagina's ervoor al genoemd...:D:toothless :eyes:
Zooooorrrrrrrrryyyy, ik kende t nummer toen wel, maar wist niet hoe die heette:D:D:D

maakt nie uit:p , plobleem opgelost.
xxl
sublime - Drax & Scott Mac (5 AM Mix)

deze zupa plaat ben ik al een tijdje (3 weken !!) aan 't zoeken helaas geen geluk met audiogalaxy etc. hellup!!

wie maakt me gelukkig?
[email protected]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement