return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
Hij gaat nu een stukkie langzamer

De nieuwe cd van Dave Clarke (world service) is schijnbaar zo populair dat flink veel gasten hem van me downloaden...gaat tenkoste van mijn snelheid en ik ken die dingen niet afnokken.....effe geduld jong, ik zal het zo snel mogelijk posten.

groeten
DJ_Siesta
die kap je tog gewoon af? dat doe ik altijd :-) wat voor verbinding heb je dan?
New Wave
Ik heb zelf kabel (max 192 kB/sec)
Bij Audiogalaxy weet ik niet hoe ik hem moet nokken.
hij gaat nu maar 13 kB/sec..........
New Wave
Denk dat het een geknipte versie is, das jammer......hij is 8 minuten en 8 seconde.......
DJ_Siesta
ik heb ook kabel van @home, megasnel, soms 400 kb/s das best wel lekker

jammer dat het een geknipte versie is, maar ff wagten tot maandag dan
tango
hm, wazig dat je dat nummertje (urban train) maandag krijgt. Ik had pas met tiesto gechat en hem gevraagd wanneer ut werd gereleased, hij zei pas eind semptember. Ook vertelde hij dat er pas 40 acetates (lakkertjes) uit zijn van ut, dus lijkt me sterk dat je hem ergens kunt bestellen ;) . Maar ik hoop dat je gelijk hebt, en dat hij er maandag is! :D

grtz,
TNG
raoel
Heeft er iemand al de nieuwe remix van:

Cosmic Gate - Fire Wire

En dat is de LTC of LFC remix. Ik weet de preciese titel niet. Maar het schijnt dat ie supervet is !!!!!!
Blik
quote:
Originally posted by raoel

Cosmic Gate - Fire Wire

En dat is de LTC of LFC remix. Ik weet de preciese titel niet. Maar het schijnt dat ie supervet is !!!!!!

volgens mij te downen op shadowzone

http://beam.to/shadowzone
Blik
quote:

Cosmic Gate - Fire Wire

kunt hem ook downloaden op RMF

http://www.raremusicfinder.com/foru...3?threadid=5345

vergeet niet ff te replyen of iets dergelijks, is wel zo aardig voor de moeite die ze doen
raoel
HEH HEH

Ik zie nu dat je um zelfs op deze site kunt downen. In "music discusion" staat er een thread over en er staat een link bij.

En hij is WEL vet!!!!

Zie het nu pas :D:D:D

Zullen we de posts deleten ????
Nee laat maar

rellivisit
quote:

En hij is WEL vet!!!!

Vindt hem een beetje tegenvallen. Supergave opbouw en als ie er dan "in moet knallen" doet ie dat niet. Nee, had toch iets uplifteriger moeten zijn. (uplifteriger,:D :D )
DJ_Siesta
quote:
hm, wazig dat je dat nummertje (urban train) maandag krijgt. Ik had pas met tiesto gechat en hem gevraagd wanneer ut werd gereleased, hij zei pas eind semptember. Ook vertelde hij dat er pas 40 acetates (lakkertjes) uit zijn van ut, dus lijkt me sterk dat je hem ergens kunt bestellen . Maar ik hoop dat je gelijk hebt, en dat hij er maandag is!

het is een promo :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement