|
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Bedoel je Geal - Losing my feeling?
die staat er bij mij namelijk al in, die heb ik gister geupload....... |
|
|
| New Wave |
| Is het niet handig als ieder een lijstje maakt ofzo, of een page waar komt te staan wie welke track heeft.....ofzo....... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| request : Lazy Jones - Let Me Tell You, kben al een een tydje aant zoeken naar deze , maar kan em nergens vinde ,ook niet op audiogalaxy |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
request : Lazy Jones - Let Me Tell You, kben al een een tydje aant zoeken naar deze , maar kan em nergens vinde ,ook niet op audiogalaxy |
Ik had dit dus al eerder gepost in de Ralphie B - Massive thread maar ja, niet iedereen leest blijkbaar alle threads even goed :p
Lazy_Jones-Let_Me_Tell_You-Vinyl-2001-TGX
Is sinds een paar dagen gerelled, een zootje TA's hebben hem al van me gekregen.
Als je hem wil hebben moet je me ff PM'en of misschien ken je een andere TA die hem inmiddels al van me heeft gekregen.
Ik ben het trouwens niet eens dat deze manier van werken op myplay goed kan zijn aangezien er nog steeds evenveel mensen inloggen op je account als ze een nummer willen hebben en dat maakt dus ook dat de account net zo snel weer gesloten wordt.
Als iemand me van het tegendeel kan overtuigen zal ik het proberen en zal ik dus ook een aantal nummers uppen naar een account, maar nogmaals ik geloof niet dat dit beter werkt.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| New Wave |
Dat wachtwoord is toch niet zomaar door iemand verspreid, of wel?
dacht dat een select gedeelte van de TA in de lockers kon? of heb ik dat ook verkeert? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat wachtwoord is toch niet zomaar door iemand verspreid, of wel?
dacht dat een select gedeelte van de TA in de lockers kon? of heb ik dat ook verkeert? |
dat laatste heb je helemaal goed |
|
|
| DJ_Siesta |
goed idee!
als we nu ff een lijst maken wie een locker hebben en welke nummers erin staan, ik zou dit wel willen maken, dan kan je dus mooi zien wie de newe nummers heeft!
goed idee? of geen? |
|
|
| Bellie |
Ja ik heb al een tijdje een Myplay account lopen dus ik ga geen nieuwe account opstarten met @TA.
ik heb er nu 48 liedjes op staan Trance & Techno.Dus je begrijpt wel waarom ik geen nieuwe maak.
de details zijn
e-mail:[email protected]
pass:bellie
O JA VERGEET NIET UT TE LOGGEN NADAT JE KLAAR BENT WANT ANDERS IS DEZE ACCOUNT VERLOPEN EN IS DAT OOK GELIJK HET EINDE VAN HET UPPEN VAN LIEDJES,WANT IK GA ECHT NIET OVERNIEUW BEGINNEN MET EEN NIEUWE ACCOUNT!!!!........
Have phun downloading..;)
GREETZ!! |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik had dit dus al eerder gepost in de Ralphie B - Massive thread maar ja, niet iedereen leest blijkbaar alle threads even goed :p
Lazy_Jones-Let_Me_Tell_You-Vinyl-2001-TGX
Is sinds een paar dagen gerelled, een zootje TA's hebben hem al van me gekregen.
Als je hem wil hebben moet je me ff PM'en of misschien ken je een andere TA die hem inmiddels al van me heeft gekregen.
Ik ben het trouwens niet eens dat deze manier van werken op myplay goed kan zijn aangezien er nog steeds evenveel mensen inloggen op je account als ze een nummer willen hebben en dat maakt dus ook dat de account net zo snel weer gesloten wordt.
Als iemand me van het tegendeel kan overtuigen zal ik het proberen en zal ik dus ook een aantal nummers uppen naar een account, maar nogmaals ik geloof niet dat dit beter werkt.
Greetz,
Glaniskanis |
Als nu iemand een numemr in zn locker zet komen daar alleen mensen op af die dat nummer willen hebben. Als je maar één locker hebt dan komt iedereen die een nummer wil hebben in dezelfde locker. En als je er meerdere hebt komen mensen alleen in de lockers waar voor hun iets interessants in staat. En als iedereen een locker heeft met maar 3 nummertjes is het ook niet zo'n groot probleem als de hele zooi gedelete wordt want dan hoef je niet weer helemaal opnieuw te beginnen |
|
|
| arno |
| oh en bellie tnx voor dat lockertje man, er stonden net een paar nummers in die ik wou gaan requesten. |
|
|
| Partyhardy! |
ik heb er ook een aangemaakt;
[email protected]
er staat nu in;
Dreaming(Tiesto Mix)- BT
Firewire(dj scot project rmx)- Cosmic Gate
Innocente(Lost Witness Remix)- Delerium
Please Save Me(Instrumental)- Sunscreem Vs Push
Sacrilege(Limited Edition)- Pants & Corset
See Me Here(Full Vocal Promo)- Orion
Shandar- DJ Tiesto
Strong In Love- Chicane |
|
|
| raoel |
Ik ga van de week een hoop uppen.
Zal vooral wat harde trance zijn en een hoop hardhouse.
De hardhouse is iig zoiets als da wicked DJ Tom Harding draait, maar voor de eventueel geinterreseerde kan ik ook een hoop enorm gave herrie van de mannen van LAB 4 uppen !!!!
Maar ik heb al een keer gemerkt dat LAB 4 hier niet zo in smaak valt :mad: maar ik vindt het enorm gaaf.
En ik zal ook wat van Yoji Biomehanika uppen. |
|
|
|
|