|
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
KUUUUUUUUUUUT
Ik heb met mijn wazige kuttekop Born Slippy (Tom Harding remix) van mijn HD geflikkerd, heeft iemand die nog in een locker gepropt een paar maanden geleden? whaaaaa, I hope zo,
LATOX! |
|
|
| rellivisit |
Heb weer m'n lockertje geupdate:
The Taste Of Summer (Fire and Ice Remix) Sonic Inc
Losing My Feeling Geal
Heartbeat The Tone Selector
Easy Tone Fiber Optic
White Powder Black Money
Bla Bla Boem Boem Goody
Alpha (Club Mix) Cosmosonic
Synthetic Drugs (zero-gi remix) The Darkman
Give It 2 Me (Original Extended) Greenstreet
Too Many Times (yoda remix) Kai Tracid
Born Slippy (darker mix) Underworld
Illegale (original extended) Darkman
In The Sun S.O.D
Nightflight Komet Dj Spoke
Tremble (Safri Duo Remix) Marc et Claude
This Is The Ultimate Vinno Ricci vs FTW
Let you free Boccaccio Traxx
10 In 01 Members Of Mayday
Touched (Original Mix) Firewall
Sunshine P.G.L.
Reflections (Lange Mix) Firewall
Power Dj Furax
Loose My Mind Murphy Brown Works..... b2 mike nero vs. domains clubmix
Loose My Mind Murphy Brown Works.... B1 dj madwave mix
Amen (Singel Edit) Da Boy Tommy |
|
|
| MetzZ_!! |
Ik ben op zoek naar een plaat die ik hoorde in de set van DJ Roog op Sensation. Het is een plaat met veel drums. Het heeft wel wat jungle-elementen...
Sorrie dat ik zo weinig info heb, maar khoop toch dat iemand mij kan helpen. |
|
|
| Jesse |
Hallo allemaal,
Wie kan mij ff helpen aan goeie versies van Joyenergizer (Psicho & phisical mixen). Op audiogalaxy zijn ze wel te vinden alleen is er nogal wat verwarring over welk liedje nou welke mix is. En de kwaliteit is niet echt goed, wel 192 kb/s maar geen surround.
Dus iemand die de nummers heeft voor mij?
let me know.. |
|
|
| Dj Lex |
| heeft iemand de volledige versie van de megavoices remix van like this like that? |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
heeft iemand de volledige versie van de megavoices remix van like this like that? |
Ik zal hem morgen ff uppen naar m'n locker lex. En ook de versies van joyenergizer kan ik wel uppen Jesse. Komt allemaal goed.
Greetz. |
|
|
| Optimus Trance |
He relli, jij hebt Darkman illegale erin staan die de original extended is en 4.34 min, maar ik heb er eentje van 4.57 min:conf:
Hoe kan dat nou??? Ik snap er weer geen hol van:D |
|
|
| rellivisit |
| Dat zal misschien de vinyl extended zijn, ik heb hem van singeltje. En dat singeltje heb ik gekregen van de darkman himself: dj francois. :D :D |
|
|
| tango |
hm Relli, bedoel jij die dj francois van de Zino in Tilburg? Want die kickt best wel azz ja. Die ragt er altijd wel lekker op. Wel een mega wazige tent die zino, staat onderhand 90 % van de bezoekers zo strak als een aal. Ooit wezen afteren in de zino?
Grtz,
TNG |
|
|
| michiel |
heeft iemand david bowie - lets dance (funky 2001 remix)???????????
het is een limited vinyl dus misschien moeilijk te krijgen maar als iemand hem heeft, ik doe er een moord voor
wat zeg, wel 20 moorden hij is zoooooo vet
thx
later
michiel |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by tango
hm Relli, bedoel jij die dj francois van de Zino in Tilburg? Want die kickt best wel azz ja. Die ragt er altijd wel lekker op. Wel een mega wazige tent die zino, staat onderhand 90 % van de bezoekers zo strak als een aal. Ooit wezen afteren in de zino?
Grtz,
TNG |
Yep, that's the one. Draait zondag ook op de geleen love parade, wilde ik wel ff heen, maar ons ma moest zo nodig sarah (=dus 50) worden dus tja. happens.:toothless |
|
|
| Jesse |
hey,
als je die 2 tracks van Joyenergizer nog zou willen uppen zou dat wel wreed zijn :D:D |
|
|
|
|